23 Mayıs 2017

Nascita Yüz Yıkama Fırçası..

Türk firmaları son zamanlarda makyaj, kozmetik ve cilt bakımında olduğu kadar makyaj aksesurları, özellikle fırçalar konusunda da ciddi atılım yaptılar. Eskiden sadece Mac, Nars gibi yabancı highend markaların fırçalarını kullanırken şimdi Türk markalarında çok güzel fırçalar var. Bunların içinde Nascita son 2 yıldır hayatımızda baya baya yer etti. Daha önce 4 adet Nascita makyaj fırçasını yazmıştım. Bugün de yüz temizleme fırçasından bahsedeceğim. 
Nascita Yüz Yıkama Fırçası

Ben yüzümü sabah krem artıklarından arındırmak akşam da makyajımı sildikten sonra tamamen hem makyaj temizleme sütünden hem de makyaj artıklarından temizlemek için günde 2 defa yıkıyorum ve genelde bu iş için Konjac sünger kullanıyorum. Ama arada değişik fırçalar alıp da kullandığım olmuştur tabi. Mesela Sephora'nın, Eclipse'in yüz temizleme fırçalarını kullanmıştım. Ama onlar bir süre sonra hem pisleniyor hem de kılları yamuk yumuk olmaya başlıyor. Konjac ise iyi temizlenip kurutulursa 6 ay kadar kullanılabiliyor ve değişik markaların uygun fiyatlı süngerleri de bulunuyor artık. 

Nascita Yüz Yıkama Fırçası
Nascita yüz yıkama fırçasını ise fırça yapısından dolayı daha uzun kullanma şansı var. Ama tabi fırçaya iyi bakmak, yıkadıktan sonra iyice temizlemek, bir havlu ile hafifçe ıslaklığını alıp kurumaya bırakmak lazım. 
Nascita Yüz Yıkama Fırçası

Tarif edildiği gibi fırçayı akan suyun altında ıslattıktan sonra jel yapıdaki bir temizleme ürünü ile yüzümü dairesel hareketler ile köpürterek temizliyorum. Fırça jel ürünler ya da kremsi yapıdaki temizleyiciler ile iyi sonuç veriyor. Köpük ürünlerde Konjac süngerden aldığım başarılı sonucu alamıyorum. Fırçanın tüyleri yumuşacık ve hiç bir şekilde tahrişe sebep olmadı. Göz çevremi bile bastırmadan hafifçe temizleyebiliyorum. 

Artıları yumuşak ve tahrişe sebep olmuyor, Konjac süngere göre kullanım süresi daha uzun. Fiyatı sitesinde 43.90 TL. ama özel günler için Nascita  indirime gidiyor. Eksi yönleri ise satış ağı çok kısıtlı. Nascita fırçalar, o da hepsi değil bazıları CosmoHome ve Watsons'da satılıyor. Ben de Watsons'dan indirimde 30 TL. gibi bir fiyata almıştım zaten. Ayrıca kendi sitesinde de online satışı var. Ürünlerin hepsine daha kolay ulaşılabilmesi, mesela AVM'ler için corner şeklinde satış bence çok daha iyi olabilir. Nascita yüz yıkama fırçası ve diğer fırçaları buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

48 yorum:

  1. değişik bir fırçaya benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu evet ama mantık aynı hepsinde :-))

      Sil
  2. ben fırça da sünger de kullanamıyorum bunu fark ettim elimle yapıyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi eskiden ben de elle yıkardım ama sünger veya fırça daha etkili bence..

      Sil
  3. Yerli ürün olduğuna dikkat etmemişim👌🏻👌🏻

    YanıtlaSil
  4. Hiç duymamıştım böyle bir ürün olduğunu. Yüze masaj da yapar sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet yıkarken masaj da olmuş oluyor:-)) daha önce bir yüz masaj aleti de yazmıştım ben öyle bir şey arıyorsan..

      Sil
  5. Bu tarz fırçalar kullandığımda yüzüm daha temiz gibi geliyor fakat biraz da tahriş olduğunu hissediyorum tahriş hissi bunda cidden az mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buseninblogu evet kullandığım bütün diğer fırçalarda sert kıllar yüzünden öyle bir his olmuştu bunun kılları çok yumuşak hiç tahriş hissi yok.. konjac'da aynı şekilde...

      Sil
  6. Valla hiç kullanmadım Audrey'cim. Yani hayatımda hiç kullanmadım artık bu yaştan sonra zaten gereksiz:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) hiç geç değil bence..

      Sil
  7. watsons gratis madam coco filan buralara yerleşmek lazım evden çok orlarda zaman geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone benim yerleşmeme hiç gerek yok acil durumlar için hepsi evimin dibine geldiler :-))))

      Sil
  8. Gayet güzelmişş :) denemek lazım. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Yumusaksa denenebilir bence belki daha hirpalamadan temizler💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet diğer fırçalara göre hırpalamıyor gerçekten de..

      Sil
  10. Temizliğine dikkat etmek gerek mutlaka. Bir iki kullanımdan sonra kendini bırakan fırçaları sevmiyorum ben. Kıl yapısının iyi olması ve temizlikte kolaylık sağlaması çok güzel. Güle güle kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet bunun da kılları yamulsaydı çabucak çok kötü olurdu gerçekten ..teşekkürler..

      Sil
  11. Geçen gün denk gelip almaktan son anda vazgeçtim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveçelik indirim varsa alabilirsiniz..

      Sil
  12. Bu tarz ürünleri ben haftada bir kez kullanıyorum. Bu fırçanın kılları yumuşaksa ben de bakayım İrem'cim, çok da sevimli tasarlamışlar :) Güle güle kullan, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog haftada bir hassas ciltler için iyidir sanırım ama bu yumuşacık Blanacım bence rahat kullanırsın bunu.. teşekkürler canım öpüyorum..

      Sil
  13. ilginç görünümlü bir fırça. Kıl yapısıyla benzer Gratis'teki fırçalardan kullanmıştımda bu da değişikmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider o fırçalar sert bunun yanında bir pudra fırçası kıvamında bu ama daha sık kıllı tabi..

      Sil
  14. hassas ciltler için konjac süngerden daha iyi alternatif bence. merak ettiğim bir üründü, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikkosem gerçek Konjac hassas ciltlere uygundur ama diğer markaları önermiyorum yapıları daha sert oluyor çünkü..teşekkürler..

      Sil
  15. Harika bir ürünmüş ben de en yakın sürede temin etmeliyim 😍

    YanıtlaSil
  16. Cosmo Home indirimlerinden birinde denk gelirsem mutlaka alıp denerim bende bu fırçayı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin doğru oradaki indirimi kollayıp ben de başka fırçalar da alabilirim :-))

      Sil
  17. Bu fırçayı çok severek kullanıyorum ben de :)) Yazısını yazacağım ne zamandır aklımda bir türlü kısmet olmadı, Konjac'a göre bunu daha çok sevdim sanki, daha hijyenik gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum evet kesinlikle hijyen açısından bir tık önde bence de :-)) yazıyı bekliyorum o zaman..

      Sil
  18. Bu fırça benim de çok ilgimi çekmişti İrem'cim, Missha cleansing pad kullanıyorum ben. Bu tarz bir fırça da çok güzel masaj yapar gibi geliyor. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet yumuş yumuş bazen kaptırıp gidiyorum ben gerçekten :-))) teşekkürler..

      Sil
  19. Benim de böyle bir fırçaya ihtiyacım vardı süper bir yazı olmuş böyle bir arayıştayken ben.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico çok sevindim umarım hoşuna gider fırça :-))

      Sil
  20. Sadece şu kafama takıldı. Tahta tarafları ıslak elde kayıp hani can yakar mı? Burna çarpma falan gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme :-))) hayır Yasemincim o kadar kaygan bir yapısı yok yani en azından ben hiç öyle bir şey yaşamadım ...

      Sil
  21. Bende Konjaccıyım da bu da aklımda olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @æslınındünyası ben ikisini beraber kullanıyorum şu anda aslında iyi oluyor değiştirerek kullanmak..

      Sil
  22. Ben hep köpük temizleyici kullandığım için bu fırçalardan hiç verim alamadım... elimde bir-iki tane kuru ciltlere uygun jel var, onlara geçince yeniden deneyeceğim :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakşelik haklısın Başakcım köpük temizleyiciler için en iyisi parmaklar oluyor.. jeller için kesinlikle aklında olsun ama teşekkürler çok öpüyorum :-))

      Sil
  23. Bu iyi bir sey iste. Canlandiriyor gerçekten firçalar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet konjaca göre daha iyi masaj yapıyor bu tür fırçalar..

      Sil
  24. Çok farklı bir tasarımı varmış. Mutlulukla kullan canım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...