1 Mart 2017

Mac Nutcracker Sweet Koleksiyonu Copper Allık ve Aydınlatıcı Yüz Paleti..

Bugün uzun zamandır Mac Makyaj koleksiyonlarından hatta direk olarak Mac'den aldığım tek üründen bahsedeceğim. Bu Mac'in son yıllarda gördüğüm en tatlı ve albenili koleksiyonu olabilir ve bu yüzden de kendisine karşı koyamadım. Halbuki biliyorum ki Mac'in koleksiyon ürünleri genelde çok başarısızdır. Bu tamamen benim fikrim tabi, çoğunluk bayılıyor da olabilir.

Mac Aydınlatıcı

Mac'in geçtiğimiz yılbaşına özel çıkardığı Mac Nutcracker Sweet Koleksiyonu görür görmez ilgimi çekmişti zaten. Ama şuna bakar mısınız beğenmemek mümkün değil. Bu koleksiyona ilgi duymamın bir diğer sebebi de Fındıkkıran Balesi'ni ve bu konuda yazılmış olan kitapları çok seviyor olmam. Hatta çocukken bu hikayeyi anlatan bir de masal kitabım vardı. Kapaktaki altın sarısı  işlemeler gerçek dokuma, kabartma plastik değil. Bu da ambalaja daha kaliteli bir duruş veriyor tabi.
Mac Aydınlatıcı

İşte o yüzden bu altın işlemeli armaları görünce dayanamadım. Zaten koleksiyonun Sweet Copper aydınlatıcı ve allık paletini görüp de cazibesine kapılmamak mümkün değil. 

Mac Aydınlatıcı

Kapağı aynalı allık/aydınlatıcı ikilisi hem evde hem de çantaya atarak dışarıda veya seyahatte, tatilde kullanmak için ideal bence. Bunun bir de allığı daha açık pembe bir renkte olan sweet peach isimli paleti vardı. O paletin de aydınlatıcı bir harika ama ikisini birden almak fazla olur diye düşündüm nasıl olduysa.

Mac Aydınlatıcı

İsmindeki copper'a dayanamayıp alanlar burada mı?? 

Mac Aydınlatıcı

Aydınlatıcı "whisper of gilt" sarı ama şampanya alt tonlu bir rengi var. Çok esmerler hariç kerkese yakışacak bir ton bence. Mac bunu ekstra dimension olarak tanımlamış, simli değil sedefli değil, aydınlık ve yanar döner bir rengi var. Işığa göre değişiyor havası, bir şampanya bir sarı oluyor. 

Mac Aydınlatıcı

Allık renginin ismi "pleasure model" tam bir koyu gül kurusu rengi var. Mat gibi görünse de içinde sarı geçişler ve parlamalar var. Aynı aydınlatıcı gibi allık da ışığa göre ton değiştirebiliyor.

Mac Aydınlatıcı

Ah ama ne yazık ki Mac'ın bütün koleksiyon ürünleri gibi çok pigmentli değiller. Bu durum iyi de olabilir kötü de. Eliniz aydınlatıcı/allık ikilisini kullanmaya alışık değilse azar azar uygulamak iyi olabilir. 

Mac Aydınlatıcı

Pigmentinden geçtim, ürünün güzelliği ve kalitesi bunu telafi eder zaten ama diğer bir kaç Mac ürününde başıma gelen gibi bir süre sonra ürün taşlaşırsa oturur ağlarım yani. Rihanna allıkta başıma gelmişti bu bariz olarak, hadi onu kazıyarak kullanıyorum ama bunu kazımaya kıyamam sanırım.

Fiyatını 120TL. diye hatırlıyorum. Koleksiyona ait diğer ürünler bir ara vardı ama bu paletler hemen bitti.  Siz koleksiyondan bir şeyler aldınız mı ya da Mac koleksiyonları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..

36 yorum:

  1. Koleksiyon harika :)
    Bende far aldım ve lansmanda allık ruj hediye edilmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :-)) güle güle kullan Senacım seninkiler de harika görmüştüm onları..

      Sil
  2. koleksiyonu defalarca incelemiş ama bir türlü karar verip alamamıştım bir şeyler. bu ikili gerçekten de güzelmiş. güzel günlerde kullan :)
    mac'in toz ürünlerindeki taşlaşmayı duymuştum, maalesef melba allığımın bir kısmı taşlaşmış :( hafif kazıyınca düzeldi neyse ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet rihanna'dan başka bir allığımda daha taşlaşma oldu benim mac'e ne zaman söylesem ıslak fırça sürmüşsünüzdür diyor ki hiç sürmem ben ıslak ürün allıklarıma :-(( umarım buna olmaz..

      Sil
  3. hakikaten ambalaj ve desenler çok albenili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet bunun ambalajı adından da dolayı çok hoşuma gitti benim..

      Sil
  4. Mac'in koleksiyonları çok ilgimi çekmez normalde ama bu koleksiyon benimde epey ilgimi çekmişti.Son zamanlarda yaptıkları koleksiyonlar esiklere göre daha iyi gibi sanki,en azından görsel cazibe tavan.:D Bu paleti elimde tonla ayndılatıcı olduğu için alıp almama kınusunda çok kararsız kalmıştım,sonunda almadım.Sweet vision magic dust pudrası ile yetindim.Onunda yazısı hazır ama koleksiyon bitti diye paylaşamadım,belki paylaşırım senden cesaret alıp.Güzel günlerde kullan,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı aa neden paylaşmadın ki Mac genelde koleksiyonu ürünlerinin aynısını olmasa da benzerlerini bir süre sonra çıkartabiliyor yine.. bu koleksiyonda görsellik tavan hakikaten.. teşekkür ederim .-))

      Sil
  5. renkler harika ablam güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblog teşekkürler Duygucum :-))

      Sil
  6. oldukça şık bir tasarımı varmış ürünün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bayıldığım bir tasarım.. fındıkkıran temasına bayılırım zaten :-))

      Sil
  7. Vibe Tribe koleksiyonu hariç ben de Mac'den koleksiyon ürünü almadım, hiç ilgimi çekmediler açıkçası😊 Bu koleksiyonun sendeki paletlerinden istemiştim ama hiç stok bulamadım İrem'cim, gerçi iyi de oldu valla🙈🙈 Çok güzel gerçekten, bitene kadar gönlünce kullanırsın inşallah😍😍 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog canım ben vibe tribe'a gittim geldim baktım ama almadım neyse ki.. bunu da dayanamadım hakikaten o kadar güzel duruyor ki artık yılbaşı da olunca aldım gitti.. teşekkürler Blanacığım öpüyorum :-))

      Sil
  8. Ambalajı ayrı güzel, deseni ayrı :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi umarım teşekkürler :-))

      Sil
  10. Ambalaj, o kabartma, o allık, aydınlatıcı hangisine gözlerimden kalp çıkarsam bilemedim. Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda Sevdacım benin de önce ambalajı görünce gözümden kalp fışkırdığı için hemen attım sepete :-;)) teşekkür ederim...

      Sil
  11. Nefis nefiiis, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler Gökçecim sevgiler :-))

      Sil
  12. Allık ve parlaticinin albenisine kapılmamak elde değil. Çok güzeller. Güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi aynen :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  13. Güzel günlerde kullanın harika gözüküyorrr :)

    YanıtlaSil
  14. Geldim, yorum da bırakayım dedim. :)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. aydınlatıcının güzelliği <3 güle güle kullan ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik teşekkürler canım :-))

      Sil
  16. Ben bulamamıştım ablacım. Çok güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülmakyajdeneyimleri teşekkürler Ayşegülcüm :-))

      Sil
  17. Aydinlana aydinlana bir olduk🙊ama cok guzeller napalim. Alma da dur simdi😍🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esyspage öyle gerçekten satılan var olan bütün aydınlatıcıları almak istiyorum ben de :-))

      Sil
  18. Aydınlatıcı dedin mi benim radarlar bir açılıyor pir açılıyor. Aydınlık makyajları çok seviyorum ve uygulamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de öyle hem de kat kat uyguluyorum bir de :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...