23 Mart 2017

Aliexpress Paletler Kylie Dupe mu??

Kardashian-Jenner klanını tanımayan bilmeyen, duymayan var mı içinizde, hiç sanmıyorum. Önce ablaları Kim ile meşhur olsalar da en küçükleri Kylie hepsini geçti  şu an. En çok da çıktığı anda kapışılıp sold out olan makyaj ürünleri ile benim ilgimi çekiyor tabi. Lipkitlerinden bir tane İngiltere'den aldırtıp getirtmiştim ama bu paleti yani aslında burgundy palet oluyor hem fiyatı hem de anında tükenmesi yüzünden aldıramadım. O zaman nereye başvurdum tabi ki aliexpress'e.

makyaj paleti
11.11 indiriminde sanırım 5-6 $ gibi bir fiyata aldım. Gelmesi normalden de uzun sürdü. Sanırım 2 ayda gelmiş olması lazım. Bu arada satıcı linki veremiyorum çünkü dükkanı kapatmış. Ama sitede Kylie diye arattırdığınızda pek çok ürün çıkıyor karşınıza zaten.

Makyaj paleti

Palet bir kere kesinlikle Kylie Burgundy palete dupe yani benzer değil. Ama ilk görünüşte onu andırıyor mu kesinlikle evet. İlginç bir şekilde çok güzel bir palet çıktı ama ben şimdiye kadar aliexpress'den far paleti alanların genellikle hepsinin memnun olduğunu biliyorum. Nasıl yapıyorlarsa farlar yumuşacık ve gayet pigmentliler.

makyaj paleti

Şöyle sevdiğim renklerin swatchlarına bakalım, hiç fena değil değil mi. Orta sıra sağdaki renk özellikle sevdiğim bir renk oldu benim. Paletle çok canlı ve değişik makyajlar yapabiliyorum. 

makyaj paleti

Şöyle bir bakınca paletin tek eksiğinin baz olarak kullanılacak nötr bir renk olduğu görülüyor. Ama çok da önemli mi hayır değil çünkü diğer paletlerimde hatta tekli farlarımda fazlasıyla baz rengine sahibim. O nedenle bu palet beni bu haliyle fazlasıyla mutlu etti.

Blogda aliexpressden nasıl alışveriş yapılır konulu yazımı okumadıysanız linkini de bırakıyorum. farlar güzel olmakla birlikte almayı düşünüyorsanız kesinlikle Çin'de üretildiğini bilerek alın ve beklentinizi fazla tutmayın derim.  Siz aliexpress'den alışveriş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..


30 yorum:

  1. orta sıra sağdaki renge ben de bittim yapıyor işte adamlar nasıl oluyor bilmiyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer çoğu ürün zaten direk Çin'de üretildiği için ben hiç şaşırmıyorum güzel olmasına artık...

      Sil
  2. Ali expressten ürün alıyorum ama beklediğim gibi çıkmıyor bazen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok nadiren oluyor bana .. çok fazla yüksek tutmamak lazım beklentiyi ama..

      Sil
  3. Teşekkürler bu güzel ürün tavsiyesi için. Almadan önce bu marka da aklımda olsun. Yurt dışında özellikle çok popüler 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @neşelisüsevim evet keşke gerçeğini de alabilseydim dediğim bir marka oldu Kylie :-((

      Sil
  4. ya aliexpress ten alıp satıyo arkadaşlar yaa. yeni iş kolu oldu vallası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hem de çok karlı bir iş kolu oldu :-))

      Sil
  5. Ben aliexpressten sadece fırça aldım ve çok da güzel çıktılar. Bu far paleti de, burgundy'e dupe olmasa da renkleri gerçekten çok güzelmiş İrem'cim :) Muhteşem makyajlar çıkar. Güle güle kullan, sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog Blanacım elimin sıkça gittiği ve çok sevdiğim bir palet oldu gerçekten son zamanlarda :-)) teşekkürler canım öpüyorum :-))

      Sil
  6. Renkleri güzelmis. Tanimaz miyiz Avrupada da pek ünlüler 😂

    YanıtlaSil
  7. Aslında pek çok kozmetik ürünü Çin'de üretildiği için Aliexpress'ten almak çok da mantıksız gelmiyor; ama yine de denetimn vs işin içine girince biraz düşünüyor insan :) Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Başakcım neredeyse her baktığım ürünün altında made in PRC görür olduğum için çok da titizlenmiyorum artık alırken bence denetim de aynı denetimdir aynı fabrikadan çıkıyorlar çoğu yani.. teşekkürler canım sevgiler :-))

      Sil
  8. Renkler harika. Ama içeriği çok mu kimyasal barındırıyordur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi normalden fazla olduğunu sanmıyorum...

      Sil
  9. aliexpressten ya da başkaca yabancı sitelerden şimdiye değin alışveriş hiç yapmadım ama bir cesaret gelse bana olacak sanırım :) güle güle kullan audreyciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi bir ara daha sık yapıyordum şimdi geliş süresi daha da uzadı sanki o yüzden bir süredir bir şey almadım..

      Sil
  10. Ne kadar ucuz, ancak iki ayda gelmesi çok uzun. Renklerine bayıldım ancak, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak teşekkür ederim :-)) evet bu hepsinden uzun sürede geldi nedense..

      Sil
  11. Fırça, aksesuar gibi şeyler alıyorum, makyaj ürünlerine pek cesaret edemedim. Güle güle kullan, palet çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda teşekkürler :-)) ben daha önce de palet almıştım hiç fena değildi o yüzden tekrar bir cesaret aldım..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @tılsınyılmaz evet ben çok beğendim...

      Sil
  13. Güle güle kullan İrem'cim, gayet canlı tonları var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım :-))

      Sil
  14. Makyaj ürünleri açısından ben de cesaret edemiyorum yurtdışından Avrupa ülkeleri dışında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bu benim 4 ya da 5. sanırım hepsi de şansıma çok iyi çıktı :-))

      Sil
  15. Renklere bayıldım :)
    Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...