27 Aralık 2016

Zara Red Vanilla Parfüm...

Uzun zamandır denemek istediğim ama bir türlü hangisini alacağıma karar veremediğim Zara parfümlerinden nihayet 2 adet aldım. Bunlardan ilk bahsedeceğim Zara Red Vanilla parfüm olacak. Malum içinde vanilya kokusu olan her şeye de zaafımız olunca ilk denediğim de bu oldu tabi.

Zara Red Vanilla Parfüm



Parfüm 100 ml. değişik seçenekleri de bulunuyor. Fiyatı da 30 TL. idi. Şişesi çok zarif ve şık, hatta bence oldukça da dekoratif özellikte.


Zara Red Vanilla Parfüm


Parfüm tarif etmekte zorlanıyorum hep ama sanırım bunda pek zorlanmayacağım. Parfüm çiçeksi-meyveli kokular grubunda, Üst notalarında armut, siyah üzüm, iris çiçeği, vanilya, pralin, patchuli ve tonka beans barındıran parfümden ilk aldığınız kokular tatlı, meyveli, aromatik vanilya kokusu oluyor. Yoğun vanilya daha sonra yerini çiçek kokularına bırakıyor.

Koku çok güzel ancak tende kalıcılığını fazla bulmadım. Zara parfümlerin genel olarak sıkıntısı bu olarak görülüyor zaten, çok kalıcı değilmiş. Ancak bir kış parfümü olarak atkıya veya kazağa sıktığım zaman kalıcılığı mükemmel, akşama hatta ertesi güne kadar atkımdan aynı kokuyu alabiliyorum. Bunun dışında Zara'dan bir parfüm daha aldım ama asıl denemek ve almak istediğim kokuları Zara Oud ve Zara Rose Gold, onları da bir sonraki alışverişte umarım alacağım. Bu zaman zarfında sevgili Ece'nin  önerisi ile Zara Amber Vanilla parfümü aldım ki onu da çok sevdim, başka bir yazıda ayrıntılı bahsedeceğim.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. güle güle kullan canım tam bir kış kokusu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet çok uygun bir koku kış için 😊 Teşekkürler 😊

      Sil
  2. tende kesinlikle bir kalıcılıgı yok.. ama sadece bayan parfumlerınde boyle zara'nın erkek parfumlerı de bır o kadar kalıcı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli sahi mi erkek parfümlerine de baktım geçen gün Harika kokular var içlerinde 😊

      Sil
  3. Ben malesef vanilya içeren parfüm kokularını sevemiyorum Iremcim. Benim tercihim daha çok tek çiçek kokularından yana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın Zara'da var sanırım öyle parfümler onları da beğenmiştim ama bunları tercih ediyorum tabi ilk olarak 😊😊

      Sil
  4. Parfümlerde kalıcılık benim için büyük sorun. Tenimde neredeyse hiç bir koku kalmıyor ucup gidiyor :(

    YanıtlaSil
  5. Aaa bir tek geçen denediğim Lancome Miracle'ın kokusu saatler sonra dahi burnuma geliyordu. Kıyafete sıkmak için aldığımı birkaç kez tazeleyeceğimi düşünürsem uygun fiyatlı parfümleri almak daha mantıklı geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik Lancome bende de çok kalıcıdır çok severim ama çok pahalı artık seneye alırım 😊😊

      Sil
  6. Zara'nın parfümlerini hiç deneyimlemedim Ankaraya gidince uğrayacam muhakkak :)şişesi çok hoş ama kalıcığı nasıldır bir denemeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi kalıcılığı tene göre değişir sanırım denemen lazım 😊

      Sil
  7. hiç denemedim Zara parfümlerini. Alerjim dolayısıyla korkuyorum aslında ama mağazada deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canim. Ben vanilyayi parfümde benimseyemedim bir türlü. Benim favorim de yasemin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya Yasemin kokusunu ben de çok severim 😊 Teşekkürler 😊

      Sil
  9. bu parfümden bende de var kokusunu çok seviyorum ama maalesef hiç kalıcı değil saat başı sıkmak zorunda kalıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu evet ben de yanımda taşıyorum tabi 😊

      Sil
  10. Vanilyali ürünlere ben de karsi koyamiyorum, Zara´dan hic parfüm denemedim ama merak ettim keske kalici da olsaymis, guzel gunlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan vanilya kokusuna bayılıyorum 😊 Teşekkürler 😊

      Sil
  11. Zara parfümlerden Ece sayesinde ben de bir iki tane alacağım sanırım. Fiyatları da oldukça uygun, kışın ben de hep kazak ve atkılarıma sıkıyorum kokuları, kalıcıkları daha iyi oluyor. Güle güle kullan İrem'cim, sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog 😄😄 evet ben de Ece'nin tavsiyelerine uydum kesinlikle teşekkür ederim canım 😊

      Sil
  12. Aslında vanilya yoğun bir kokudur..Tende demek ki o kalıcılığı yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden bazı parfümler tabi tenden tene değişiyor 😊

      Sil
  13. Güle güle kullan İrem'cim ben de henüz tanışmadım Zara'nın parfümleriyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkür ederim canım 😊

      Sil
  14. Zara parfümlerini hiç denemedim daha önce, güle güle kullan Audrey :)

    YanıtlaSil
  15. Fiyatıda uygunmuş tasarımıda güzel kokusunu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi kokusu da oldukça hoş canım .-))

      Sil
  16. Zara Rose Gold 'u geçtiğimi günlerde blogumda yazmıştım canım, istersen oradan okuyarak sana göre olup olmadığına karar verebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuvarı hemen bakacağım kaçırdım herhalde o yazıyı.. mağazada kokladım parfümü kokusu güzel ama kalıcı değil tabi..

      Sil
  17. Şişe şişe bitirdiğim parfüm bayılıyorum ama şimdi sırada Zara gardenia var o da baya iyi bence ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynep ben de pey bir parfüm aldım Zara'dan sırayla deniyorum..

      Sil
  18. 2021 yılının son ayından sesleniyorum parfümün fiyatı 150 TL arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown evet çok zam gelmil 100 TL nin altında bir şey yok :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...