8 Ocak 2016

Saçlarda Yeni Yıkanmış Gibi Temiz ve Hacimli Bir Görünüm...

“Yulaf Sütü İçeren Klorane Kuru Şampuan”

Yulaf Sütü İçeren Klorane Kuru Şampuan ile soğuk havalarda saçlarınızı ıslatmadan temizlemek ve hacim vermek mümkün. 2 dakikada saçlarınıza taze ve hacimli bir görüntü verebilir ve saçtaki yağlanmayı engelleyebilirsiniz.


Klorane Kuru Şampuan



Klorane Kuru Şampuan saçlarınızı suya gerek olmadan temizlemek için, üstün yağ emme özelliğine sahip. Özellikle saçını sürekli yıkayamayan yoğun insanlar ve yatakta yatan hastalar için harika bir çözüm.

Yoğun iş temposunda, soğuk havalarda, hastalandığınızda ya da spordan sonra acil durumlarda, anında temiz ve havalı saçların çözümü Klorane Kuru Şampuan, kullanıldığı anda saçınıza eski ışıltısını geri kazandırıyor.

Saçta kolayca emilen Klorane Kuru Şampuan saçınıza sinen kötü kokuları da kullanıldığı anda gidererek havalı bir görüntü elde etmenize yardımcı oluyor.

Klorane Yulaf Özlü Kuru Hacim Şampuanını sadece saçınıza hacim ve şekil vermek için de kullanılabilirsiniz. Saç stilistleri  kuru şampuanı saça volüm vermek için kullanıyor. Kuru şampuanın saç tarafından emilmesi maksimum 2 dakika sürüyor. İster saçın tümüne sıkın, isterseniz de sadece kahkül gibi belirli bir bölümüne uygulama yapın, dikkat edilmesi gereken nokta saç tarafından iyice emilmesini sağlamak.

Her saç tipine uygun yulaf özlü Klorane Kuru Şampuan Spreyi kullanmadan önce iyice çalkalayın. Saçları yol yol ayırarak, 15 cm mesafeden uygulayın, 2 dakika kadar bekleyin ve homojen bir şekilde tarayarak dağıtın.


Yulaf Sütü İçeren Klorane Kuru Şampuan Eczane Satış Fiyatı:  150 ml – 44 TL

10 yorum:

  1. Daha neler çıkacak çok merak ediyorum.Yetişemiyoruz artık,her gün yeni bir ürün çıkıyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplali kuru şampuanlar özellikle son zamanlarda çok karşımıza çıkar oldu ama iyi bir ürün gerçekten hayat kurtarıyor..

      Sil
  2. Denemeye değer bir ürün sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler evet kuru şampuanı sürekli kullananlar için kesinlikle değer bence..

      Sil
  3. bu ürünü kullandım ben çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk ben de alacağım kesinlikle :-))

      Sil
  4. Ben Elidor'un kini denedim arada lazım oluyor bu ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan elidor denemedim canım ama isana ve bunu kesinlikle dneyeceğim :)

      Sil
  5. Ne zamandir aklimda bu markanin kuru sampuani ^^ batisteyi seviyorum ama icerik olarak bu daha cekici geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @edakermy içerik karşılaştırmadım ama bakarım batiste çok iyi gelmedi bana belki yanlış versiyonu denemişimdir

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...