3 Ocak 2016

Essence Jel Efekt Oje Miss Captain..

Çok sevdiğim Essence ojelerin jel yapıda olanlarını daha önce hiç denememiştim çünkü bana normal yapıda olanlarla tamamen aynı renklerdeymiş gibi geliyordu ve o renklerin çoğu da bende mevcut zaten diye düşünüyordum. Ancak #melisavederyailekışamerhaba etkinliğinde Essence Kozmetik tarafından hediye edilen "gel finish" base ve top coat ikilisini denemek üzere jel yapılı ojelerden Miss Captain isimli renge şans verdim.
Essence Jel Efekt Oje Miss Captain
Zaten her ojemin altına koruyucu ve besleyici bir base coat mutlaka sürüyorum. Ama genelde ojem fazla dayansın istemediğim için top coat sürmek adetinde değilim. Ama bu top coatun verdiği parlaklığı gerçekten de çok sevdim. Bundan sonra normal ojeler ile bile bunu kullanacağım sanırım.

Essence Jel Efekt Oje Miss Captain

Jel yapılı ojelerin yapıları diğerlerine göre daha yoğun ama yine de iki normal katta oje tam kıvamını buldu. Üsütne top coat ile de harika parladı. 

Essence Jel Efekt Oje Miss Captain

Rengini ayrı bitişini ayrı sevdim bunun. Sayesinde gri ojelere özel bir düşkünlüğüm bile oluşmuş olabilir hatta.

Essence Jel Efekt Oje Miss Captain

Ben ojeleri 3 gün tuttum tırnağımda, sadece sağ işaret ve baş parmaklarımda sıyrılmalar oldu onlara da hemen yama yaptım tabi. Sol elim hiç bozulmadan 3 gün dayandı, çıkartmasam bir gün daha dayanırdı kesinlikle bence.

Essence Jel Efekt Oje Miss Captain

Essence jel efekt Miss Captain 3. gün, gayet başarılı değil mi sizce de??

Bundan sonra jel ojelere ayrı bir sevgim olacak sanıyorum, siz ne dersiniz beğendiniz mi?
Sevgiler..

42 yorum:

  1. Bence harika duruyorlar ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sanatınsaklısırları çok teşekkürler :-))

      Sil
  2. Harika duruyor, renge bayıldım <3 Gratis'e uğradığımda muhakkak bakacağım. Elinize ve tırnaklarınıza sağlık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikmeraklısı teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim..

      Sil
  3. Epey dayanıklı bir ojeymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet jel topcoat ile baya dayanıyor..

      Sil
  4. Çok güzel ama sanırım mat ojeleri bir nebze daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi jel topcoat sürmezsen mat olmaz ama bu kadar da parlamaz..

      Sil
  5. Essence'in bu seri ojelerine bayılıyorum. Bu renk de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet çok güzel hakikaten bu seri parlak parlak...

      Sil
  6. ojenin rengi çok güzel, blogda henüz yeniyim, sizi de sayfama beklerim, http://ebrubozkurttt.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubozkurt teşekkürler takibe almışım zaten sizi :-))

      Sil
  7. Rengin duruşu güzel, fotoların hepsi top coat lı sanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zülalgaripkuş evet kendi özel jel topcoatu var üzerinde..

      Sil
  8. Rengi derken rengi güzel, jel ojenin duruşuda güzel demek istedim. Cümleyi bayağı bir düşük kurmuşum :)

    YanıtlaSil
  9. Ambalajında biraz mat gibi görünse de sürünce parlaklığı hoş durmuş. çok yakışmış. güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti eğer jel topcoay sürülmezse şişedeki gibi duruyor zaten..teşekkürler..

      Sil
  10. Harika görünüyor hemen denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir bu renklerden hoşlanıyorsanız mutlaka deneyin derim..

      Sil
  11. 3. gün mü? ilk gün sürülmüş gibi gerçekten başarılı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idolukozmetik evet topcoat un marifeti iyi gerçekten :-))

      Sil
  12. çok güzel duruyor bence top coat çok başarılıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet ben de beğendim diğer ojelerle de kullanıyorum hatta .-))

      Sil
  13. Yazıdan alakasız olacak ama aaa demek kitabı aldınız!!! :) Yorumlarınızı belki bir yazı içinde mutlaka bekliyorum şimdiden keyifli okumalar audrey hanım... :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi olsun olsun kitabı okuyunca blogda ilk kitap yorumumu yapacağım :-)))

      Sil
  14. Kızımın favori rengi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın o zaman çok sever bu rengi :-)

      Sil
  15. Çok güzel olmuş. Kuruma süresi nasıldı İremcim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ojenin tek başına kuruması ortalama sürede topcoat sürdükten sonra çabuk sabitleniyor..

      Sil
  16. Base coat'ı listeme yazdım onu baya merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @busrakkus base coat'u da tek başına koruyucu olarak kullanıyorum güzel bence..

      Sil
  17. Olmuyor olmuyor bu renkler bana olmuyor, sürmeyin özeniyorum çokkk...

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi :-)) daha açık bir gri sürebilirsiniz ama yakışır bence..

      Sil
  18. Essence şu an oje konusunda açık ara önde bana göre (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de çok seviyorum çok başarılılar..

      Sil
  19. Bu ojeye yorum yapmakta nasıl da geciktim böyle:))
    Şaka gibi. 1 tane almışım unutmuşum, kimbilir ne zaman aldım. Sonra bir alışverişimde görüp bu bende yok deyip aldım. Başka bir alışverişte yeşil zannedip yine aldım.
    Bu arada Essence Top Coat kullanıyorum ama markanın base cout unu henüz denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı ah bu oje her gördüğümde ben de değişik bir renk buldum diye atlıyorum ama heyhat yani çok sevdim rengini bu sene gri benim rengim kesinlikle :-)

      Sil
  20. Goruntu muhtesem.. Mutfakla fazla hasir nesir oldugum icin pek oje kullanamiyorum ama denicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizçatalkayaorhan jel ojeler topcoat sayesinde daha dayanıklılar mutfak işinde bile rahatça kullanıyorum ben :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...