7 Temmuz 2015

Koyulaşan Diz ve Dirseklere Özel Bakım: Bodytone...

Cilt sorunlarına özel, güçlü çözümler üreten Isis Pharma; Bodytone ile koyulaşmış bölgelerin rengini açıp cildinizi yeniden dengelemeye yardımcı oluyor. İçeriğindeki Alfa Arbutin ile melanin üretiminin baskılar, Glikolik Asit ile hasarlı cilt tabakalarını uzaklaştırır ve Karite Butter ile cildi nemlendirip cilt bariyerini yapılandırır. Sırt, dekolte, el üstü, bacaklar, genital bölge, diz, koltuk altı, dirsek gibi vücudun tüm alanlarında kullanılabilir. Bodytone; leke açıcı ve nemlendirici etkisi ile her mevsim kullanılabilir. Beraberinde 30 SPF ve üzeri güneş koruyucu ile kullanılması tavsiye edilir. 

Isis body tone reveal


Ürün Fiyatı: 140.00 TL
*Yetkili eczanelerde 


*Basın Bültenidir. 

18 yorum:

  1. küçükken dizlerimiz kapkara olurdu :) onu hatırladım şu an
    güzel bir ürün düşünmüşler gerçekten, tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk hahah değil mi ben de aynı şeyi hatırladım okur okumaz..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @reyhane evet o konuda sorun varsa denenebilir..

      Sil
  3. Tam aranan bir ürün canım valla ama az pahalıymıs :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet dermokozmetik ürünler böyle maalesef :-(

      Sil
  4. tam da sabah kalkınca acaba piyasada diz dirsek koyulaşmasını önleyen bi ürün var mıdır diye düşünürken yazını gördüm. ağzım açık kaldı desem yeridir. yıllardır deli gibi kese yaparım ama yine de diz ve dirseklerimin bit ton koyu olmasının önüne geçemem. bunu bir denemem lazım :) yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim aa çok şaşırdım ben de :-)) benim de arada koyulaşır özellikle de yaz aylarında ben de alıp denemeyi düşünüyorum ..

      Sil
  5. Ya benim dizlerim değil de sürekli pc başında çalıştığımdan dirsekler masada hep ve rengi koyulaştı. Çok iyiymiş ama İrem ablacım Ümran'a katııyorum ya kucucuk ama ne kadar pahalı. Keşke daha uygun olsalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyaküçükaksoy ayy evet canım masa başı PC başı çalışmamız yüzünden dirseklerde hep aynı sorunu yaşıyoruz :-((

      Sil
  6. aa, çok farklı geldi bana . Bu yönde bir ürün görmemitim. Dirsek vs koyuluğundan şikayet eden arkadaslarıma ileteym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş ben de özellikle bu soruna yönelik bir ürün ilk defa gördüm o yüzden ilgimi çekti..

      Sil
  7. vay arkadaş bunu da görecektik demekki neler üretiyorlar böyle hızlarına yetişemiyorum =) audrey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet dermokozmetiğin sonu yok artık :-))

      Sil
  8. Güzel bir ürün olsa gerek. Güle güle kullanın. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. bende dirseklerimde kuruluk hissediyorum öneri işime yaracacak sağol tatlım.

    YanıtlaSil
  10. Dizlerimde ihtiyacım vardı bu tarz bir şeye. Bakacağım muhakkak. İyi oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
  11. Dirseklerimde ben de yaşıyorum koyulaşma sorununu, sürekli kese yapıp nemlendirerek çözmeye çalışıyorum ama yeterli gelmiyor. İşe de yarıyorsa harika bir ürünmüş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...