24 Ekim 2014

#seraptanbabyshower

Geçtiğimiz Cumartesi yani ayın 18'inde sevgili blogger arkadaşımız Serap'ın güzel bebeği Tanem'in gelişini kutlamak üzere Nar Otel Galata'da toplandık. Serap bu güzel günü aylar öncesinden planlamış ve bizleri de onun bu mutlu gününde yanında olmamız için davet etmişti. 


Serap'ın bu davetlerini hazırlarken ne kadar titiz olduğunu, nasıl her şeyin dört dörtlük olması için durmadan yorulmadan çalıştığını kendisinin etkinliklerine katılanlar bilirler. Babyshower olması ve özellikle Tanemciğin de doğumuna bir kaç hafta kalmış olması sebebi ile bu gün özellikle önemliydi. Partinin yapıldığı Nar Hotel Galata'ya ulaşınca her şeyin yine büyük bir özenle hazırlandığını gördüm. Partinin konsepti "Shabby Chic"olduğu olduğu için her şey buna göre hazırlanmıştı. Ortalığa pudra pembesi, sarı, mint yeşili, bebek mavisi gibi pastel tonlar, çiçekler, kuş kafesleri hakimdi. 

Her detayın özenle düşünüldüğünü söylemiştim.  Birbirinden güzel ve İstanbul'da yediğim en lezzetli cupcakeler KiwiBakery tarafından hazırlanmıştı. PinkLemonade tarafından hazırlanan muhteşem bir parti masası, CookieGift hazırladığı lezzetli kurabiyeler ve SugarCakeTime'ın Tanem Bebek için hazırladığı güzel pasta bizleri bekliyordu. 
Bütün bunlar bir de birbirinden tatlı ve güzel hanımlar bir araya gelince tabi çok güzel bir gün geçirdik. Serapcığım çok koştu, çok yoruldu, herkesle tek tek ilgilendi ve yine hepimizi muhteşem hediyeler vererek evlerimize uğurladı. 

BabyShower demiştik, Tanemciğe hediyeler hazırlamıştık ama Serap bizi yine mahçup etti ve elimizi boş göndermedi. Öncelikle Molfix bizlere kocaman bir sepet hazırlamıştı. İçinde bebek bezinden deterjanına, kağıt mendilden hijyenik pede kadar her şey vardı. Bu sepet harika olmakla birlikte kağıt mendil hariç kullanamayacağım için yakınımda yeni bebeği olan ve ihtiyacı olan bir aile bulup, kendilerine verdim. 

Bu güzel ürünler de Beliz Kozmetik tarafından gönderilmiş. Takma kirpikler için yılbaşını bekleyeceğim ama tırnakları ne zaman kendi tırnağımı kısaltırsam o zaman denemek üzere ayırdım kenara. Pot Balsam ise mint tadı olan bir dudak balmı, biraz yoğun yapısı var onu da soğuklara saklıyorum.

Missha'da denenemiz için BB krem ve bakım kremleri testerlarını ayrıca da tekli bir göz farını yollamış. BB kremlerini daha önce denemiş olmama rağmen far kullanmamıştım bu markadan, ayrıntılı resimlerini çeker çekmez deneyeceğim.

İlk defa duyduğum bir marka, Gulsha Isparta güllerinden üretilen gül suyunu ve 2 tane de gül yağı testerı yollamış. Özellikle gül yağının kokusuna baktım hemen ağır mı diye harika kokuyor ki ben kozmetikde, parfümde gül kokusundan çok hoşlanmıyorum.

Klorane özellikle bebekler için üretilmiş tazeleyici yüz ve vücut suyunu ve bir de kuru şampuanını yollamış. her ikisini de bir denedim, çok güzele benziyorlar bakalım yazıları gelecek tabi.

Elancyl ise selülit kremi ve karın toparlayıcı bir krem yollamış. Karın için olanı hemen kullanmaya başladım. Yazısını yazacağım.

Baby Corner ise hazırladığı bu güzelim hediyeleri yollamış. o tüllerin içinde bir adet minik ve pembe bir zıbın var, onu kesinlikle açmaya veya başkasına vermeye kıyamayacağım için eve koydum hemen süs olarak.

Kozmoklinik içinde bu çeşitli ürünlerin olduğu güzel bir makyaj çantası yollamış. Denemediğim pek çok ürün var içinde ve hemen denemeye başladım. Ayrıntılı yazıları gelecek tabi ki hepsinin.

Çocuklara Mucizeler yaptığı bu tatlı ve romantik kuş kafesi mumluklar evde kitaplığım üzerinde hemen kendine yer buldu. 

NaraMaxx ise her birimiz için güzel kıyafeler, bluzlar, etekler, elbiseler yollamış. Bana da çekilişte bu güzel bluz çıktı. İş yerim zaten çok sıcak olduğu için kış aylarında da kullanabileceğim bir ürün.

Bunun dışında Modagram bir hediye çeki yollamış, oğlum için yapacağım bir alışverişte kullanacağım onu da.  Kliksa ise çeşitli yarışmalarda kazanan davetlilere verdiği hediyeler ile yanımızdaydı. Bunca güzel hediyenin yanı sıra, arkadaşlarla geçirdiğimiz güzel gün de yanımıza kar kaldı. Hep söylüyorum kazandığım güzel arkadaşlıkları hep bloguma borçluyum. Sevgili Serap'ın minik Tanemini sağlıkla kucağına almasını ve çok mutlu olmasını diliyorum ve beni de bu güzel güne davet ettiği için bir kere daha teşekkür ediyorum.
Sevgiler..


6 yorum:

  1. iremcim, gerçekten harika bir baby shower da birlikte olmak benim için çok güzeldi, seni gördüğüme sevindim.
    Bu arada blog tasarımın ne kadar güzel, ne kadar iç açıcı olmuş, çok beğendim.
    sevgiler.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk.. çok teşekkürler çok sevindim beğenmene :-)) ben de çok sevindim görüştüğümüze canım umarım sık sık görüşürüz böyle değişik organizasyonlarda :-))

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş, Serap yine çok güzel. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @yabanmersini evet çok güzeldi :-)) umarım canım sağlıkla alır kucağına bebişini..

      Sil
  3. canım Iremcıgım bu ozel gunumuzde de yanımda oldugun ıcın coook tesekkurler bebegım.. sevgiler

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @seraptan canım benim harika bir partiydi çok güzel bir gündü çok teşekkürler :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...