3 Ekim 2014

Eylül Ayı Bitenler..

Günaydın. Evet, Eylül ayını da bitirdik geldik Ekim'e 2014'ün bitmesine şurada ne kaldı ki. Artık tatilin sona ermesi ve yine düzenli hayatımıza geçtiğimiz için bu ay çok bol ürün bitirdim, zaten pek çoğu uzun zamandır can çekişiyordu ama torbayı görünce ben bile şaşırdım bu sefer. Hemen başlayalım, umarım sıkılmazsınız.
Lee Strafford big fat hair şampuanı geçen indirimden almıştım, ben bir kere kullanabildim, oğlum bitirmiş. Çok beğenmemiş ki yeniden bundan al demedi. Selin Junior el sabunu, kokusu sakız gibi muhteşem, bayıldık buna, yeniden alacağım. Faberlic Beauty Cafe scrub duş jeli sevdiğim bir üründü, yazısı burada.



Avon Solutions serisinin temizleme köpüğü nihayet bitti, yazısı burada. Alterra matlaştırıcı tonik, içinde alkol olduğu için sabah cildimin parlamasını önlemek için kullandım, herkes sevmeyebilir bunu. Bebak kakao özlü güneş bakım sütü, içinde çok az kalmıştı vücut kremi olarak kullanıp bitirdim. Yazısı burada.

Rival de Loop el peelingi ve el maske/kremi, sevdiğim ürünler bunlar, ama sanırım aynıları yok artık Rossmann'da, bulsam alırım. Isana deodorant, çantada taşımak için minik boy alıyorum memnunum. Benri koyu renk ojeler için aseton zaten favorim. Pastel tırnak etleri için kalem şeklinde bir ürün çıkartmıştı, hala var mı bilmiyorum ama işe yaramadığını ve çabucak da kuruduğunu hatırlıyorum.Sitesinde göremedim.

Nereden aldığımı bilmediğim Shiba marka bir krem, az kalmıştı çöpe gitti. Biotherm'in erkekler için göz altı kapatıcısı, tabi ki eşim kullanmadı ben baz olarak kullandım ve bitirdim. Essence köpük fondöten, bir süre kullandım sonra çok ağırlaştı ben de kalanı atıyorum. Arkadaşım bu kremi Çin'den getirmişti, kokusu hariç sevdim ve bitirdim.

Evet bir kısım pudra ve allıklar da artık sürelerini doldurdukları için çöpe gittiler. Gerçi Dior pudramı atmaya kıyamayacaktım az kalsın ama dibinde azıcık kalmıştı onun da.. Loreal'in de ambalajı düşe düşe kırıldı, artık muhafaza edemiyorum. Yoksa fena değildi, depot etmeye de üşendim.


Ixora Whisper parfüm, güzel kokulu, gün içinde bir tazele gerektiren bir koku, yeniden alınabilir. Yves Rocher vitaminli yüz spreyi, seveni olduğu kadar sevmeyeni ve işe yaramıyor diyeni de var, olsun ben seviyorum kendisini, yazısı burada ve yenisi açıldı hemen. Nuxe kuru yağlar, bunlar ışıltılı olmayanlardan ama kokusu diğeri gibi çok güzel.

Bebak çift fazlı göz makyajı temizleme suyu, çok sevdim kendisini, yenisini daha alamadım ama ilk gördüğüm yerde alacağım, yazısı da burada. Alterra makyaj temizleme sütü, idare eder. Otacı argan yağlı el&tırnak kremi, kokusu hariç sevmiştim yazısı da burada. Lila Kutu'dan gelen bir duş jeli, fena değil ama yeniden alacak kadar değil. Cyrene makyaj temizleme suyu, kullandıklarım içinde en sevdiğim makyaj suyu bu, yazısını da burada yazmıştım, yedekleri var elimde. Yine Lila Kutu'dan gelen bir saç bakım ürünü, çok sevdim, saçımı ipek gibi yaptı belki alırım.

Ceres selülit kremi, bu kremlerin çok bir faydası olduğuna inanmıyorum ama sürdüğüm yeri ilk 1 saat alev alev yakıyordu yani sanırım işe yaradı. Moshos Garden kil maskesi, en sevdiğim ve sürekli kullandığım maskelerden, yazısı burada yazmıştım. Elimde bir tane daha var, o da bitince yenisi alınacak. Splat siyah diş macunu, çok ilginç bir macun severek kullandım, elimde 2 Splat macun daha var hepsinin yazısını beraber yazacağım.

Bir yığın eski kalem, ruj falan birikmiş, attım gitti. Rimmel London Scandal Eyes maskaram artık iyice topaklanıyordu, attım ben de. Benefit la lift'in içinde kalan çıkmadığı için o da çöpe gitti.  Bee Beauty lip balm ve Heliocare compact fondötenim de bittiler ne yazık ki.

Dalton Kozmetiğin minik bir nemlendirici kremi, çok sevdim belki tam boyunu alabilirim. Idakew doğal yüz serumu, yağ formunda olduğu için çok anlaşamadık ama kokusu muhteşemdi. Bana böyle yağlar özellikle yaz aylarında ağır geliyor. Belki kış aylarında kullansaydım daha çok sevebilirdim. Cosmed güneş koruyucu, fena değildi ama seneye bakacağız artık.

İki adet fondöten testerı, Clarins bir harika, çok az miktarda ürünle maximum kapatıcılık sağlıyor ama arkadaşlar bildiğiniz yeni kesilmiş çimen gibi kokuyor. Kokuyu severim diyen varsa tavsiye edebilirim. Loreal'den çok bir şey anlamadım, idare eder.

Stopever akne patchleri, bunu nasıl çevireyim bilemedim. Minik, şeffaf çıkartma gibiler, sivilce üzerinde ister gündüz ister gece kullanabiliyorsunuz. Hem tedavi ediyor hem de kapatıyor. Yalnız gündüz kullanacaksanız altına krem sürmeyin çünkü kayıyor. Yapıştıktan sonra üzerine fondöten geçip kapatabilirsiniz. Sanırım Gratis'den almıştım.  Synergen sivilce mendilleri, çok sivilceli, sorunlu yani genç ergen ciltleri için düşünülmüş, zaten oğlum kullanıyor, fena değil. Rossmann'a gittiğimde yine alabilirim. Pronamel diş macunu da hassas dişler için iyi bir macun ama tadı çok fena.

Evet Eylül bitenler de bu şekildeydi, bakalım Ekim nasıl geçecek. Herkese iyi bayramlar şimdiden. 
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Iyi bayramlar Irem'cigim. Ben de ilk defa uzuuunca bir aradan sonra bitenler yazisi yazabilmenin hakli mutlulugunu yaziyorum :))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. Evet gördüm hemen okudum eline sağlık :)) öperim canım sana da iyi bayramlar ❤️❤️

      Sil
  2. tebrikler valla gayet başarılı geçmiş bu ay :) ben bu kadarını bitirebilmem bayaa bi uğraşmam lazım :)
    sevgiler

    YanıtlayınSil
  3. Bugün hepimiz için bitenler yazısı yazma günü sanırıım :)
    İyi bayramlar okuldaşıım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @tekaşkA.. Teşekkürler biraz geç cevaplayabildim ama ancak fırsatım oldu :)

      Sil
  4. Nasıl bitiriyorsun maşallah canım.

    YanıtlayınSil
  5. Lee Strafford'un ürünleri şahane halbuki.:( özellikle düzleştirici etkisi olan saç kremini öneririm.:)

    YanıtlayınSil
  6. Eylül ayında kendine iyi bakmış bol bol ürün bitirmişsin. Tebrik ederim :)
    Nuxe kuru yağlara ben de bayılıyorum. Lee strafford 'un hacim şampuani bende ters etki yaptı. Hacim vereceğine daha çok sonusturdu ama saç kremini sevdim.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @zehra.. Teşekkürler bir sonraki indirime saç kremini deneyeyim o zaman :)

      Sil
  7. Oh oh, epey bir rahatlama olmuş. Darısı başıma :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @whitepearl.. Umarım canım hadi gayret o zaman :)

      Sil
  8. Rival de Loop el maskesi ve peelingi metrocity'deki Rossmann'da var ;) hatta maskeden ben de aldim ve kullaniyorum. Oraya bir bakabilirsiniz :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @alice.. Teşekkürler o tarafa gittiğimde bakarım o zaman :)

      Sil
  9. o flormarın bronzerını nasıl bitirdin o.O

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam dibini az görmüştüm ki kapağı kırıldı sıkıldım da attım ;))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...