26 Ağustos 2014

Rebul cilt bakım macerası..

Şimdi geçtiğimiz hafta başıma gelen ve beni biraz üzüp, çokça da sinirlendiren bir olaydan bahsetmek istiyorum. Geçen hafta izinli olduğum için, çarşamba günü kendimi Brandium AVM'ye attım. Asıl amacım tabi H&M'i gezmekti. Nitekim gezdim, tozdum, kahvemi içtim saat de bu arada 13.30 falan oldu. Alt katı gezerken Rebul mağazasının önünde ücretsiz cilt bakımı/randevu alın gibi bir ilan panosu gördüm. İçeride de bir görevli vardı hemen girip sordum ben de ne zamana randevu alabilirim diye, kendisi direk vaktim varsa hemen yapabileceğini söyledi, ben de tamam dedim. Bu arada da ben de tam yeni gelmiştim gibi bir şey söyledi. A öyle mi dedim kendisine sonra da oturttu beni iskemleye beklemeye başladım. Bu arada içeriye başka bir hanım girdi, sanırım kendisi de orada çalışıyor ama ismini göremedim. Bir şeyler konuştular sonra sanırım beni işaret etti ve böyle imalı bir şekilde "gelir gelmez" lafını kullandı, ama sadece bu laf. Ben aynı anda kafamı kaldırım öbür görevliye baktım, bana şöyle bir güldü ama hani herkesin bir dışından canım içinden canın çıksın gülüşü vardır ya aynen o şekilde. Ben rahatsız olup, diğer görevliye ben kapsamlı bir şey olduğunu düşünmüyordum vaktiniz yoksa yapmayın gibi bir şey dedim ve bu anladığımı anladı. Yok falan dedi ve cilt bakımını yapmaya başladı. Bu arada bana çay kahve sormalar, her şeyi açıklamalar falan başladı ama benim suratım değişmişti zaten o zamana kadar.
İşte bu ürünlerin arkasında o cilt bakımı panosu vardı, ben içerideyken kaldırmışlar bu resmi çıktığımda çektim. Bakım tabi beklediğimden uzun sürdü, bu arada bana iltifatlar yağdırıldı. En son olarak bitince ben teşekkürler vaktinizi aldım deyip çıktım dükkandan. Belki de ben çok alınganımdır ama bu yapılanı hiç de hoş karşılamadım. Beni kast ettikleri bariz belliydi ve öbür görevlinin o sahte gülüşü, daha sonra o panoyu kaldırmaları, bakım esnasında bana yağdırılan iltifatlar ve en sonunda normalde ürün satmaya çalışacağına sesini bile çıkartamaması da benim düşüncemin doğru olduğunu gösteriyor. Orada o gelir gelmez lafını ağzından kaçırdı ve geri de alamadı, ben bunu hiç yakıştıramadım.
Normalde böyle bir olay olmasaydı bu ürünlerin hepsine bakar ve tanıtmak için haklarında bilgi edinirdim, şimdi ise kolonya almak için bile mağazalarına girmem artık diye düşünüyorum.

Kusura bakmasınlar ama üzerime alındım ve rahatsız oldum. Personellerine daha iyi eğitim vermeleri gerekir, bu sadece Rebul için değil bütün markalar için geçerli, her gün bir sürü şikayet duyuyoruz son zamanlarda.
Sevgiler..


16 yorum:

  1. hiç hoş olmamış :((
    personel seçerken çok seçici olmalı firmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @cananzerkinli.. Evet ne yazık ki her başvuran olabiliyor sanırım :(

      Sil
  2. Alıngan değilsin bence çünkü senin yerinde ben olsaydım aynen böyle düşünürdüm.

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik magazalarinda calisanlarin bir cogu bu konuda duyarsiz ve musteriye karsi ilgisiz oluyor. Bosu bosune ustune alinacak degilsin ya. Ben boyle durumla karsilasirsam direk tersliyorum hatta gerekirse merkezlerine kadar ulasip durumi bildiriyorum. Boyle saygisz elemanlar calistigi surece daha cok musteri kaybederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. Hayır randevu istedim ben kendi teklif etti gören de zorla yapın diye ısrar ettim sanır :( insan kötü hissediyor.. Hakikaten o saygısızlık olmasa belki de alışveriş yapacaktım da ben

      Sil
  4. Ne yazık ki kozmetik pazarımız içler acısı.Drugstore mağazalarda bilgi eksikliği yaşayan personel,selektif satışı yapanlarda ise her şeyi ben bilirim edasında nefes aldırmayan çalışanlar.Sadece personel tutumları nedeniyle girmek istemediğim pek çok mağaza vardır benimde.Böyle bir deneyim yaşayıp kırılmış olmana üzüldüm canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin.. sorma ben de bazı mağazalara sırf bu yüzden girmek bile istemiyorum artık firmaların bu konuda çalışanlarını uyarmamaları da çok fena tabi :-((

      Sil
  5. Kesinlikle haklısın bitanem!
    Eğitim veriirken ona göre davranmalılar ya da ona göre eğitime açık olan kişileri almalılar. Reklam yapmak için mail trafiğine tutarlar ama gittiğimiz zaman bir tavırlar vs. İyi ki yuzunle belli etmişsin sinir olduğunu. Ama emin ol ben daha fazlasını yapardım. Lafı sokar onu o ortada bırakır giderdim ve direkt heryerden şikayet ederdim. Dua etsinler sana. Bizim de oraya karşı bir önyargımız oldu artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyaküçükaksoy.. gidecektim de niye dedim ben gideyim istediğim şeyi yaptırmadan ama sattığı mal üzerinden prim hesabı çalışıyorsa birşey almadan çıkmam ona yeterli olur zaten..

      Sil
  6. Durumu anladığınızı belli ettiğinize çok iyi yapmışsınız, Herkesi saf sanmasınlar, muhtemelen siz bu derece kozmetik birikiminizle onlardan çok daha tecrübelisinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeldaersözlübakırtaş.. biz bilgimize rağmen çok sesimizi çıkartmıyoruz ayıp olmasın diye ama bu şekilde davranılınca da üzülüyor insan :-((

      Sil
  7. Çok ayıp etmişler ama bütün çalışanlar da o mod anlamak mümkün değil... aslında bütün her yer öyle memurlar da bankacılar da yapması gereken işi yük olarak görüp bize de lüzumsuz bir şey istiyormuş gibi davranıyorlar ya ona da ayrıca çıldırıyorum. Sen de belli ederek en güze hareketi yapmışsın, umarım anlarlar hatalarını biraz zor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisa.. evet değil mi sanki lütfen yapıyorlarmış gibi o yapmaları gereken işi.. ben hemen yapın da demedim ki kıza kendi teklif etti üstelik anlamak mümkün değil :-((

      Sil
  8. umarım firma yetkililerinin de dikkatini çeker ve bu durumu düzeltirler..firmalar artık sosyal medyanın gücünü görseler ve kendilerini geliştirseler iyi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. firmaua özellikle yazmadım haberi var mı okur mu bilmiyorum ama umarım bütün firmalar bu çalışan sorunlarını bir an önce çözmeye bakarlar..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...