4 Ağustos 2014

Yves Rocher Botanical Scrub..

Tünaydın, herkese iyi haftalar. Son zamanlarda pek alışveriş yapamamıştım, tabi bunu telafi etmek için değişik zamanlarda parti parti bir şeyler aldım. Bu vücut scrub'ı da Yves Rocher'den ilk tatile gitmeden önce, burada bahsettiğim tırnak&tırnak eti peelinigi ile birlikte almıştım. Tatilden döner dönmez hem vücudumdaki kuruluğu, hem de ölü derileri atmak için neredeyse iki günde bir kulladım
İçinde kayısı çekirdeği tozu bulunan, harika kokulu bir peelingmiş, niye daha önce almadığıma da biraz pişman oldum. 

Ama maalesef paraben ve türevleri bulunan bir ürün, Yves Rocher bu kadar doğallık iddiasına artık ürünlerinden tamamen kaldırsa bu parabeni çok iyi olacak.

Çok yumuşacık bir yapısı var. Jel bir krem içinde seyrek taneciklerden oluşuyor ve o tanecikler hiç sert değiller. Özellikle bacaklarıma çok büyük bir ferahlık ve tazelik veriyor, çok da güzel kokuyor.

Esas olarak jel yapıda olduğu için vücuttan arındıktan sonra yağlı bir his bırakmıyor. Bu hissi çoğu kişinin sevmediğini biliyorum, ben severim özellikle kışın vücudumu nemli tutması açısından bu tarz scrubları özellikle kullanıyorum. Ama yaz aylarında bu scrubın  bıraktığı parlak ve kaygan his hoşuma gitti. 

Kendisini Yves Rocher'in sitesinde buradan inceleyebilirsiniz. Tam fiyatı 24.90 TL., sık sık indirime giriyor, ben de zaten indirimli olarak almıştım.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Vücut peelinglerine pek alışamadım :( arada bir tanecikli duş jelleri kullanıyorum ama peelingle uğraşmak açıkçası yoruyor beni :) ama yine de okuyup öğrenmek ve fikir almakta fayda var, ellerine sağlık
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina.. kullanmaya alışınca öyle de gidiyor yaz kış eksik etmiyorum ben güzel oluyor.. :-))

      Sil
  2. İlk indirimde alınacaklar listesine eklendi :) Body Scrub'ları seviyorum sanki daha iyi temizliyorlar gibi geliyor. Haftada bir kere kullanınca mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
  3. @ceydabyjade.. Scrubları ben de seviyorum çeşit çeşit denerim o yüzden de :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de vucut scrubı sevelerdenim. Cildimi daha iyi temizledigini hissediyorum. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. teşekkürler ben de bayılırım :-))

      Sil
  5. scrubları çok seviyorum ben de.bunun kokusunu da çok sevmiştim.bio serisinde de var scrup ve sanırım içeriği daha temiz ama ben filtre kahve , tuz ve zeytinyağ ile kendi scrubımı yaptım tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan.. o ev yapımı scrub hep aklımda ama üşengeçlikten bir türlü olmuyor.. kış aylarında denerim ama zeytinyağı daha iyi olur kışın..

      Sil
  6. Bu scrub'ı geçen yıl severek kullanmıştım.Enerjik kokusunu ve bıraktığı hissi seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin.. evet yaz için çok yağlı da değil ideal bence..

      Sil
  7. @pelintoy.. merhaba blogunuzu dün takibe almıştım zaten :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...