22 Nisan 2014

Pastel Pretty Cheeks Blush...

Pastel'in bu allığı sanırım sevgili Makyaj Güncesi'nin etkinliğinde hediye edilmişti. O zamandan beri ara ara kullanma fırsatı bulduğum bu allık serisinin çok seveni var aslında. Ben ilk defa kullandım, daha önce almamıştım.
Öncelikle ambalajı çok tatlı, sanırım bu ambalajı Tarte Kozmetiğin allık ambalajlarına benzetiyorlar.

Bendeki 18 numarası ve ışıltılı, bronz bir renk.

Üzerinde bir çiçek kabartması vardı ama kullanma ile silinmeye başladı, gerçi az kullandığım için hala görülür şekilde. Kullanırken hafif tozlanma yapıyor. Çok pigmentli ya Nars Kabuki ile ya da RT Blush Brushla uygulama iyi sonuç veriyor. Burada bahsettiğim Yves Rocher gibi açılı  bir allık fırçasının ürünü çok fazla uygulama riski  var.

Güneş ışığında görünümü.. İçinde ışıltılar da var ama yanakta rahatsız edici boyutta değil.

Yaz aylarında bronz tende daha güzel duracağını düşündüğüm bir renk veya esmer tenlilere daha hoş olacaktır. Beyaz tenlilerde çok turuncu durabilir. 

Bu seriden ilgimi çeken bir diğer renk de 16 numara oldu, elimde olmayan değişik bir rengi var allığın. Pastel ürünlerini Watson ve Gratis Pastel standlarında deneyerek alabilirsiniz.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. ben rengıne bayıldım

    blogumda cekılısm var beklerm

    YanıtlaSil
  2. @thebircan.. Evet bence de çok hoş bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. ben de pembesi var azicigi bile o kadar cok renk veriyor ki aylardir kullaniyorum o cicek motifleri tamamen daha yeni gitti fiyatina gore de super 10 tl gibi bi rakama almistim ben:)

    YanıtlaSil
  4. @dilekturan.. kusura bakmayın yorumu görmemişim.. evet sanırım hepsi çok pigmentli bu serinin bir de şu anda gratis de 7.90 a satılıyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...