14 Temmuz 2013

Sephora Alışverişi..

Dün sıkıntıdan Palladium'a gidince yine ilk iş olarak kendimi Sephora'da buldum. İndirim hala devam ediyordu ama açıkçası indirimli fiyatlarını artık pek beğenmiyorum ben Sephora'nın, bir tek ojelerde adam gibi indirim oluyor ha bana sorarsanız da o minnacık ojelerin gerçek eder fiyatı 10 TL değil 1.5 TL'dir. Tabi indirimli ya da indirimsiz yine bir şeyler almadan duramadım.
Bu Ye to.. serisini çok seviyorum, özellikle Black Current serisi bana çok uygun. Bu sefer de denemek için gece bakım kremini aldım. Sanırım fiyatı 30 TL.

Bunu nasıl aldığıma çok şaşırmış vaziyetteyim. Alessandro'nun gradient tırnaklar için olan topcoatunu kullanmayıp arkadaşıma vermiştim. Bunu neden aldım bilmiyorum. Neyse aldım artık fiyatı 9.90 TL.

Bu sefer çok çeşitli oje vardı, indirimde ben de bulmuşken denemek için aldım. Tanesi 1.5 TL. Sırayla hepsi blogda olacak.

Sephora'nın bu minik kokularına bayılıyorum. Aslında banyo seti halinde tam takım satılıyor ama ben sadece bu muhteşem karamel kokusunu aldım. O kadar güzel ki ilk fırsatta tüm seti alacağım. Fiyatı 10 TL. Alır almaz da çantaya attım bile, şu anda burnumda muhteşem bir karamel kokusu var.

Vee işte günün anlam ve önemini gösteren ürünlerimiz. Bu ay Sephora "Hot Now" conseptinde mağazalara yeni gelen damga stilinde geçici dövme kalemleri. 3 değişik modeli var, ben yıldız ve kurukafalıyı aldım Bir de çapa modeli var. Fiyatı 21.50 TL.

Bir sonraki yazımda bu dövme kalemleri detaylı anlatacağım o yüzden burada ayrıntıya girmiyorum artık. 
Sevgiler..

12 yorum:

  1. oooyy urunlerin yorumları icin sabirsizlaniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @burcuy.. bir tanesi hemen öğleden sonra gelecek..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini, dövmeleri merak ettim gittiğimde ben de bakayım

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller güle güle kullan :)

    modabenvekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Hepsi cok guzel gozukuyor . Ojelere de bayildim yazilarini merakla bekliyorim . Gule gule guzel gunlerde kullan .

    YanıtlaSil
  6. Karamel kokusunu bende aldım.Süper tatlı kokuyor!Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Sephora indirimleri olmasa da olur tadında artık :/ Dövme kalemi yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @onorr..teşekkürler.. dövmeleri yazacağım öğleden sonra..

    YanıtlaSil
  9. @modavekozmetik.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  10. @balböceğiilekozmetik..teşekkürler yazılar gelecek.. :-))

    YanıtlaSil
  11. @cfusun..teşekkürler bir de çukulata kokulusu vardı o da harika kokuyor..

    YanıtlaSil
  12. @pembedudaklar..aynen öyle canım.. yazıyı da hazırlıyorum şimdi..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...