31 Temmuz 2013

Crystal Deodorant Stick..

Gratis'in son indiriminde aldıklarımdan biri de içeriğinin temiz olduğunu öğrendiğim bu Crystal deodorant. Aslında uzun zamandır almak niyetindeydim, fiyatı uygun indirimsiz bile 12 TL. ama kullanması zor gelecek, pratik olmayacak diye düşünüyordum. Ancak son derece yanılmışım.Kullanması son derece basit, daha önce bahsettiğim Sarıkız termal sudan biraz püskürtüp, koltuk altı, dirsek içi gibi yerlere sürüyorum. Bu işlem nemlendirme adına olduğu için su ile de yapılabilir.
Deodorantın zararlı aliminyum içermemesi çok güzel bir özellik.

İçinde sadece mineral tuzlar bulunuyor. Sadece nemlendirilip, sürülmesi şeklinde talimat var. Sabah sürdüğüm deodorant akşama kadar koruyor. Terlemeyi engellemiyor ama kokuyu kesinlikle engelliyor. Özellikle bu yaz günlerinde büyük faydasını gördüm diyebilirim. Tek kötü yanı varsa yanımda taşımaya müsait değil gerek duyulması halinde. 

Böyle sert, kristal görünümlü bir madde. Nedense uyarılarda mermer ya da granit üzerinde bırakmayın demiş. Belki özelliğini alıyordur. Aklınızda bulunsun.

İndirimden 8 TL.'ye aldığım bu deodorant sanırım en az 1 sene boyunca yeterli olacaktır. Kokusuz olması da artı bir özellik çünkü sıktığım parfüm veya body mist kokuları ile de karışmıyor böylece. ben bu deodorantı çok sevdim.
Sevgiler..

28 yorum:

  1. Yeni çıkan spreyinden almışken dayanamayıp bunu da aldım sonradan.Henüz denememişken beğenmiş olmana sevindim canım.

    YanıtlayınSil
  2. @makyajkelebeği.. Spreyi de ben denemedim hem de pratik olur onu da listeye ekledim :)

    YanıtlayınSil
  3. Benim favori ürünüm :) herkese tavsiye ediyorum :)

    YanıtlayınSil
  4. @makyajvealışveriş.. Benim de sürekli alınacaklar listeme girdi :))

    YanıtlayınSil
  5. Bu ürünü ben de merak ediyordum ama Gratis'te kalmamıştı. Elimdekiler bitince alıcam:)

    YanıtlayınSil
  6. @zuhalgündoğdu.. Şimdi uğramıştım gratise yeni ürün stokları geliyordu.. Bu da gelmiştir sanırım..

    YanıtlayınSil
  7. Bende uzun zamandır kullanıyorum bu Crystal'i. Lakin sıcak yaz günlerinde bende etkili olmadı şimdilik ara verdim. Yanında taşımak için Crystal mendillerden alabilirsin. Oldukça pratik. Tuz olduğu için mermer ve granite zarar verebilir, aşındırabilir bu yüzden öyle bir uyarı var. Bir de benden bir tavsiye depilasyon işleminden sonra sakın uygulamayın tuz olduğu için müthiş yakıyor.
    Sevgiler

    YanıtlayınSil
  8. Bende bunun kucuk boyunu kullaniyorum ve cok begeniyorum. Alerji yapmayan tek roll on , deodrant tarzindaki urun bu :)

    YanıtlayınSil
  9. Icindeki mineral tuzlar mermerin uzerinde leke birakiyordur....limon gibi.limon da leke yapiyo.graniti de asindiriyo ve eritiyo.niyeyse...ondan demis olabilirler...gule gule kullanin.

    YanıtlayınSil
  10. @makyajaşktır.. Ben gördüm faydasını ama kişiden kişiye değişir tabi.. Mendiller pratik olabilir ve bu tuz konusunda haklısın neyseki o tür işleri bitirdim ben :))

    YanıtlayınSil
  11. @balböceğiilekozmetik.. Diğer rollonlara tercih edeceğim ben de bunu ek olarak bir de isana kullanıyorum ki o da iyi..

    YanıtlayınSil
  12. @bubenşmgaliba..evet tabi içindeki asit yakabilir doğru .. Teşekkürler :))

    YanıtlayınSil
  13. Ne değişik bi ürünmüş, bayılırım böyle şeyler denemeye iyi ki yorumlamışsın, en kısa zamanda bakıcam:)

    YanıtlayınSil
  14. @evremedusa.. Mutlaka dene canım memnun kalırsın sanıyorum :))

    YanıtlayınSil
  15. Ter problemi olmayan erkek arkadasimin asla alma dedigi bir urun.. Kendisi memnun kalmamis.. Yaz aylarinda etkisinin pek olmadigini duymustum acikcasi. Birde diger urunlerin aliminyum icerdigini sizler ( bloggerlar) sayesinde ogrendim ve rexona roll on kullaniodum simdi baktim icinde varmis :(( Bide bu mineral deo yu deneyim bakalim tesekkurler paylasim icin

    YanıtlayınSil
  16. @misspoine.. Bu havada ter problemi olmamak çok zor.. Ben ter kokusuna karşı hassasım terlemeye engel değil ama koku yok gerçekten ki çok terliyorum bu ara tabi aliminyumsuz iyi oldu bu.. Senin de işine yarar umarım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Terlemek sagliktir ztn :) Bu arada aliminyumun meme kanserine neden oldugunu tekrar hatirlatalim, haftanin 2gunu dinlendirmek gerekiyormus. Elindeki aliminyum iceren deo urunlerin bitmesini bekleyenler icin burdan da bir bilgi olsun :) Tekrar tesekkur ederim elindeki urunler bitince bu urunu kullanacagim sevgiyle kalin :)

      Sil
  17. ben de 3 TL ye aldım gratisten. sürüp sürmediğini anlamıyorsun bile. hiç bir his, farklılık yaratmıyor. ben başta anlamadım heralde abartıldı bu işe falan yaramıyo diyodum ama sonra rastgele garip bir şekilde aslında gerçekten sürüldüğünü farkettim.
    ilginç bir ürün valla

    YanıtlayınSil
  18. Terlesin ama koku yapmasın en güzeli en temizi bu olsa gerek!Süper bir olaymış ya!en minnoşu 5tl ye satılıyordu bir ara,eğer hala öyle ise,deolarımı tüketince alıcam bu güzel bilgilendirmen sayesinde.

    Sevgiler:*

    YanıtlayınSil
  19. evet bu sıcaklarda terlememek mümkün değil, zaten en güzel yanı koku oluşumunu engellemesi, zaten terlemeye engel olsaydı iyi olmazdı, bende bakayım buna..
    Bende koku konusunda hassasım bazen şu otobüse binenlere alıp hediye edesim geliyor özellikle beylere :))

    YanıtlayınSil
  20. Merhaba, seni mim listeme ekledim haberin olsun :) http://gzmgdr.blogspot.com/2013/08/gokkusag-mimi.html

    YanıtlayınSil
  21. @esragöksel.. Mineral su ile sürüldüğünü baya anlıyorum ben hiç normal su ile denemedim ama işe yarıyor..

    YanıtlayınSil
  22. @madamekokoş.. Bence de koku en önemlisi.. İşe yaramasına sevindim :))

    YanıtlayınSil
  23. @morhastası.. Kadın-erkek farketmiyor çook fena kokuyorlar kış bile faretmiyor bazı insanlara burnumu kapatıp geziyorum artık :((

    YanıtlayınSil
  24. @misspoine.. Teşekkürler yorum için.. sevgiler

    YanıtlayınSil
  25. @gizemgider.. Teşekkürler ama tatilden dönmeden yapamam sanırım sevgiler :))

    YanıtlayınSil
  26. Sabah 9 akşam 6 klimalı ortamda olduğum için yaz mı kış mı farkında değilim bu nedenle yazın işe yarıyor ya da yaramıyor gibi bir şey söyleyemem fakat ben kendisinden çok çok çok memnun kaldım. Ben de son Gratis indiriminde aldım ve o gün bugündür evde bir dünya ürün olmasına rağmen bunu kullanıyorum. En önemli nedeni kalıntı bırakmaması!!! Sabah-akşam yüzümü yıkarken bunu da araya sıkıştırıyorum, koku yok kalıntı yok.. sadece parfümümün kokusu... süper...

    YanıtlayınSil
  27. @ayşen.. Ben klimada bile terleyen bir insanım en sevdiğim yanı kokusuz olması oldu zaten yoksa parfüm deodorant hepsi karışıyor

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...