19 Mart 2013

Günün Ojesi Orly Androgyne..

Günaydın. Bu ojeyi uzun zamandır bloglarda görüyor ve merak ediyordum. En sonunda geçen hafta arkadaşımda gördüm ve hemen  bendeki Emberstone ile değiş tokuş yaptım. Geçen gün sürdüğüm diğer Orly oje de o şekilde değiş tokuş yapılmıştı zaten. Böyle iyi oluyor, hem masrafsız hem de bir sürü değişik oje denenebiliyor. Orly Androgyne'in tırnaktaki duruşunu sevmeme rağmen yine de şişede durduğu gibi durmadığını söylemem lazım. Resimlerde göreceksiniz şişenin içindeki simler ışıl ışıl ve rengarenk ama onları tırnağa almak mümkün olmuyor. Oje normal siyah içinde kendinden minik simleri olan bir oje gibi duruyor.

Şişenin içindeki simler ne güzel değilmi? Ama tırnakta görmek mümkün değil, bir tane yeşil gelmişti ama o da ojenin jel yapısından dolayı 2. katı sürerken kapandı.

Yakından bakalım. Bu ojenin simleri ancak oje dibine gelip bitmek üzereyken gelir ve o zaman çok güzel de olur işte.. Ama 18 ml.'lik ojeyi bitirmek için 18 kişi falan lazım.

Yüzükler.. Bu ara birbirinin aynı olan aksesuarlara taktım. Yaz gelince de bilekliklerde aynı şeyi göreceğiz.

Simlerinin çıkma özürlü olmasına rağmen Orly Androgene ojeyi sevdim ben. Jel yapısına rağmen kolay sürüldü, yalnız ojeyi çok kalın almamaya dikkat edin yoksa tırnak üzerinde topaklanma yapacak ve kurumayacaktır. 
Sevgiler.

3 yorum:

  1. aa hiç pullardan gelmemiş cidden :O sürmeden önce ters tutmuştum sanırım ben bi süre.
    o zaman gelmişlerdi :)

    http://www.kontesce.com/2012/12/orly-androgynie.html

    YanıtlayınSil
  2. @kontes.. aa hemen akşam bir de o şekilde deneneyim o zaman alamadım bir türlü pulları çünkü..:-(( teşekkürler tüyo için..

    YanıtlayınSil
  3. oje bır kenara ben yuzuklerını cok sevıyorum senın

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...