26 Mart 2013

Essence Muhteşem ve Kudretli Oz Koleksiyonu Cream Blush..

Essence'in yeni koleksiyonu Muhteşem ve Kudretli Oz'dan dayanamayıp aldığım ürünlerden bir tanesi de krem allık, adı da Beware the Wicked Witch. Özellikle rengi çok hoşuma gitti tam bir parlak turuncu-şeftali. 



Allık olarak tek başına kullanılabileceği gibi, yaz aylarında aydınlatıcı olarak ya da fondötenin, BB kremin içine yine aydınlık versin diye katarak da kullanılabilir. Krem allıkların tek başlarına kalıcılıkları fazla değil ama üzerine aynı tonlarda toz allık da geçerek kalıcılığı arttırılabilir.




Böyle de güzel bir aydınlık veriyor. Hafif bronz tene çok yakışacağını düşünüyorum. Çok fazla krem allık kullanmadım ama bu allıktan hoşlandım, yazın sık sık kullanacağım.
Sevgiler.

11 yorum:

  1. Seride tek beklediğim parça buydu şimdiye kadar hep iyi yorumlar okudum, şart oldu almak, rengi çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  2. rengi çok şekermiş..krem allık kullanamıyorum ama bunu alabilirim...güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. @7-24makyaj..sana çok yakışır bu.. bu arada istediğin karşılaştırma yayınladı :-)) umarım işine yarar..

    @nilgün.. teşekkürler canım seveceğine eminim bu allığı..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, koleksiyondan bir tek bu allığı aldım ve çok hoşuma gitti çünkü çok kalıcı. Ben kullanırken 1 kat uygulayıp 10-15 sn bekleyip bi ince kat daha sürüyorum ve akşama kadar duruyor yüzümde. Kullandığım hiçbir allıkta bu kalıcılığı elde edememiştim. Essence farklı renklerini de çıkarsa hepsini alırım kesinlikle.
    Bu fiyata herkes almalı. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. @türkan.. çok teşekkür ederim.. dediğin yöntemi deneyeceğim ben de mutlaka.. sen de güle güle kullan cicini..:-))

    YanıtlaSil
  6. çok merak ediyorum bu allığı yazın gerçekten kullanması çok keyifli olur :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de saedece bunu alırım sanırım ama Essence'in içindeki çoğu madde tamamen kimyasal ve zararlı,keşke parabensiz falan olsa. :(

    YanıtlaSil
  8. @pembedudaklar..evet bence de.:))

    YanıtlaSil
  9. @naslı..evet malesef şimdilik öyleler umarım yakında daha iyi içerikleri olur..

    YanıtlaSil
  10. Bende bekliyordum bu allığın türkiyede satışa sunulmasını, görünce hemen aldım :)

    YanıtlaSil
  11. @sihirligünlük.. iyi yapmışsın güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...