6 Ağustos 2012

Tatilde bitirdiğim kitaplar..

Malum tatilde, deniz kenarında veya balkonda veya herhangi bir yerde boş boş yayılıp yatmak olmuyor. O nedenle ben de bol bol kitap okudum. Bütün kış alıp biriktirdiğim 157554538  kitaptan en okumak istediklerimi seçtim ve sırayla okudum.


Dean Koontz en esvdiğim yazarlardan birisi. Ama en iyi kitabı değildi bunu söylemek lazım daha iyi bir sürü kitabını okudum.



Bu kitabı çok beğendim, dünyada çıkan bir vampir virüs salgınından sonra olanları anlatıyor. Ama romantik ve yakışıklı olmayan vampirlerle ilgili bir hikaye ve üçleme olacakmış. Devam kitaplarını heyecanla bekliyorum.


 Grange'ı duymayan yoktur sanırım, kendisi polisiye-gerilim-korku üzerine süper kitaplar yazar. Bu kitabını da çok büyük heyecanla okudum ve çok beğendim. Grange her zamanki gibi dersine çok iyi çalışmış ve çok değişik bir konuyu işlemiş.




İşte yıllar önce okuduğum ve aklımda kalmadığı için tekrar okuduğum en sevdiğim yazar Agatha Christie'nin The Big Four adlı kitabı. Kitap türkçeye çevrilmiştir ama nasıl çevirdiler bilemiyorum, Muhteşem Dörtlü falan olabilir sanırım ama bazen o kadar saçma çeviriler oluyor ki şaşırıp kalıyorum acaba ben mi yanlış biliyorum diye. 

Bu kitapların hepsi de benim favori konuma yani korku-gerilim-süpernatural-polisiye türüne ait. Eğer siz de bu konulardan hoşlanıyorsanız bu kitapları çok seveceksiniz.
Malum önümüzde bir de bayram tatili var, o tatilden de faydalanarak en az 4-5 kitap daha bitirmeyi planlıyorum. Siz son zamanlarda neler okudunuz ve tavsiye edebileceğiniz bir kitap varmı?
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...