30 Ağustos 2012

Günün Ojesi.. China Glaze Senorita Bonita..

Günaydın.. Bana tatil hiç yaramıyor, boş kaldığım anda kendimi alışverişe ve gezmeye atıyorum. Sonuç yorgunluk ve cüzdan boşalması şeklinde oluyor. Dün de aynen öyle oldu, Çok gezdim, bir sürü şey aldım ve çok da yoruldum tabi. En son siparişini verdiğim China Glaze Neon serisini sormak için Efe Kozmetik'e uğradım ve neon ojelerimin henüz gelmediğini öğrenince de 2 yeni China aldım kendimi teselli etmek için. Tabi daha önce Kadıköy'den aldığım ojeleri de saymıyorum. Golden Lady'nin yeni kokulu koleksiyonundan bir sürü oje aldım, onları da sırayla tanıtacağım. Ama önce yeni aldığım China Glaze'lerden ilkini tanıtmak istiyorum. Senorita Bonita çok tatlı, yumuşak, parlak  leylak-mor karışımı bir renk. İlk katta çok sönük ve neredeyse şeffaf durdu, ama ikinci katı sürünce gerçek rengini gösteriyor ve fırça izi yapmıyor. İçinde minik minik ışıltılar var ve bu ışıltılar tırnak üzerinde de parlıyorlar. Ben garanti olması için 3. katı da sürdüm ama kurumasında da bir sıkıntı yaşamadım. Normal sürede kurudu. Şimdi görsellerimize bakalım..






Bu China Glaze'leri almaya doyamıyorum. Ama kendilerine yetişmek imkansız biliyorsunuz, Daha yeni 4 yeni koleksiyon çıkarıyorlar, bakalım nasıl para dayandıracağım bunlara. :-)
Sevgiler..




6 yorum:

  1. Ben de geçenlerde kahverengisini aldım.Kesinlikle yetişilecek gibi değil :)Bu arada ne güzel bilekliklerin var öyle.Army party sana da çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
  2. @süslüvepembedünyam.. çok teşekkür ederimm.. CG aşkı da mahfediyor beni.. bu yeni koleksiyonlara nasıl yetişeceğiz bilmem..:-))

    YanıtlaSil
  3. Haklısın :).Ama şu tavuskuşundan esinlenilen yeşil renk bir harika.Muhakkak alınmalı :)

    YanıtlaSil
  4. @süslüvepembedünyam.. bohemian koleksiyonundan değilmi evet gördüm çok hoş alacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış valla Golden lady ojeleri nerden aldın :)

    YanıtlaSil
  6. @süslüve pembedünyam.. teşekkürler.. Kadıköy Çilek sokakda Sıla Parfümeri var oradan..bir sürü renk ve koku var..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...