5 Mart 2012

hafta sonu alışverişi

Uzun zamandır deri bileklik modasına uyacak birşeyler aramaktaydım. Nihayet hafta sonu buna çok uygun bir kaç tane bileklik alabildim. Bilekliklerin üstünde hem zımba hem de taş var, kısaca hem modaya hem de benim zevkime çok uygunlar. Bunları Kadıköy'den, hem de çok uygun fiyatlara aldım. Siyah olanı 5 TL., füme renklisi 2 TL. ve diğeri de 2.5 TL. idi sanırımki.


Bunlardan bulmuşken değişik renkli birer adet daha aldım tabiki. Ama yine değişik versiyonlarını da bulursam almayı düşünüyorum. Özellikle yazın değişik değişik takmak güzel olacak sanırım.



Güzelmi sizce de?
Sevgiler..

2 yorum:

  1. harika çok beğendim canım , güzel günlerde kullan ;) ama bunlardan bende istiyorum yaaaa :(((

    YanıtlaSil
  2. Alıp göndereyim sana ..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...