2 Nisan 2013

Nars Laguna Bronzer...

Nars allıklara, rujlara ve bütün her şeye bayıldığımı, ve mümkün olduğu kadar da ürününü alıp denemeye bayıldığımı biliyorsunuzdur. Bir ara Dior takıntım gibi Nars takıntım oluşmuştu, sürekli gidip, makyaj yaptırıp, makyajda ne kullanıldıysa hepsini alıyordum. Bu Laguna Bronzer'da öyle bir alışverişin hediyesiydi. Aslında iki tane Laguna var elimde iki ayrı alışveriş hediyesi olarak. 

Kabından başlarsak, tabi ki klasik Nars siyah ambalajında geliyor. Malzeme olarak sert plastik, sağlam ama çok çabuk kirlenmeye ve toz tutmaya müsait. Özellikle makyaj çantası içinde çok çabuk kirleniyor. Ama neyse ki temizlemesi çok kolay.

Ürünün adı ve bilgileri arka kapakta yazıyor. 2.5 g.'lık minicik bir ürün, tekli farlar kadar ama çok az kullanıldığı için zaten bitirmek çok zor.

Rengi çok tatlı ve sıcak tonlu bir kahve, mat görünmesine rağmen sürünce cilde hafif bir parlaklık veriyor. Fırçayı haşin bir şekilde sürmezseniz asla tozutmuyor. Ben uygulamayı  ürünü allık olarak süreceksem Nars'ın kendi kabukisi ile gölgelendirme yapacaksam da RT Expert Face Brush tarzı bir fırça ile yapıyorum.

İşte ciltte böyle hafif bir parlaklık oluşturuyor. Yaz aylarında, yanık tende süper bir allık olarak duruyor. 

En kısa zamanda The Balm Bahama Mama ile de karşılaştırmasını yapmaya çalışacağım. Çünkü şimdi bakınca aslında aralarında baya bir fark olduğu görülüyor. Nars Laguna'yı bronzer isteyen, hatta yeni kullanmaya başlayacak herkese tavsiye ederim. İkisi de bana hediye olduğu için fiyatından emin değilim ama tekli farların fiyatında 60-70 TL. arası olduğunu tahmin ediyorum. Nars mağazalarında veya Sephora'larda ürünü deneyebilirsiniz.
Sevgiler.

Sevdanın Dünyası ve Kamelya.com ile 5 Kişiye Hediye var..

Yine güzel bir çekiliş haberi de verelim..

Sevdanın Dünyası │Kozmetik, Makyaj, Yaşam Blogu: Kamelya.com ile 5 Kişiye Hediye: Kamelya.com  ile düzenlediğimiz çekilişte  5 kişiye harika hediyelerimiz var. 1. Şanslı İzleyicimiz, Bioderma Sensibio An...

Günün Ojesi China Glaze Treat me Like a Quenn..

Günaydın. İşte şahane güneşli bir gün ve yine ismi şahane, rengi ondan da şahane bir China Glaze ile buradayım. Güzellik Fuarı'ndan aldığım birbirinden güzel China Glaze'lerimi sürmeye devam ediyorum ve sürdükçe de bir kere daha beğeniyorum bütün renkleri. Bu günkü ojem çok tatlı bir kiremit kırmızısı olan Treat me Like a Quenn, hakikaten ismi gibi sürünce kendinizi özel hissedeceğiniz bir renk.

 Renk tatlı bir kiremit kırmızısı demiştim, içinde de kendi rengi renginde minik ışıltıları var. China Glaze'in Core Koleksiyonuna ait bir oje ve MUA puanı 4.7, çok iyi bir puan. Sürümü çok rahat oldu, 2 katta istediğim renge ulaştı 3. kata gerek duymadım. Kısa bir sürede de kurudu.

 Hafta sonu aldığım ve dün de yazısını yazdığım yüzükler..

Daha yakından görelim..

Yüzüklerin hangi markaya benzediğini buldum bu arada, Balenciaga, bunlar da gerçeği. Gerçekten de benzerlik gayet bariz.


Sanat eserlerime de bakmadan geçmeyin lütfen.. İsterseniz bunları görmek için beni Instagram dan takip edebilirsiniz.

Şu anda fuardan alıp, kullanmadığım iki oje kaldı, onlar da simli olduğu için değişik süslemeler için kullanacağım kendilerini. Umarım yarın yine güneşli olur da simlerin tadı çıkar.
Sevgiler.


1 Nisan 2013

China Glaze Textures Collection..

Google üzerinden resim alıp, kopyala-yapıştır yapmayı hiç sevmem hele de başka bloglardan ama bunu görünce dayanamadım. Bu koleksiyonu bir süredir takip ediyorum ve TR'ye gelmesini de heyecanla bekliyorum. Şu anda görsellerden gördüğüm kadarı ile yapısı tam beklediğim gibi olacak.

Zaten görselin kime ait olduğu açıkça görülüyor o nedenle bana ait değildir diye açıklama yapmıyorum.. Detayları görmek isterseniz en sevdiğim bloglardan biri olan PolishAholic'e buradan bakabilirsiniz.

Renkler sırası ile üst soldan sağa Bum&Grind,  In the Rough, Itty, Bitty&Gritty, alt sıra yine soldan sağa Of Coarse, Toe-tally Textured ve Unrefined. 

Şu renklerin güzelliğine bayıldım ve o toz pembe ve nar çiçeği gibi olan en sağdaki iki renk hariç hepsini de istiyorum. Umarım Tanaçan Kozmetik sesimi duyuyordur.
Sevgiler..

Cumartesi Günü Takı Alışverişi..

Bir önceki postta cumartesi aldığımı söylediğim takılarıma yakından bakmak istersiniz diye düşünüyorum. Belki söylemişimdir, İstanbul Anadolu Yakası'nda oturuyorum ve meşhur Bağdat Caddesi'de evime çok yakın. Cadde genelde çok pahalı olarak bilinir ama ortalama fiyatları ve güzel ürünleri olan mağazalar da oluyor. Bunlardan biri de yazın neredeyse bütün bilekliklerimi aldığım Quqla isimli minik dükkan. Aslında biliyorum ki neredeyse bütün ürünlerini e-bay'den getirtiyor ve üzerine kar koyup satıyor. Ama e-bay'le uğraşamam diyenlerdenseniz son derece faydalı bir mağaza. Ayrıca arada e-bay'de falan hiç görmediğim ürünler de çıkabiliyor.

 Aldığım yüzükler toplu halde.. Sol alttaki yüzükler bir markanın benzeri, ama hatırlayamadım şu anda. Siz hatırlıyorsanız lütfen yazın.

Uzun zamandır aradığım pençe bileklik-yüzük takım olarak aldım..

Bunun duruşunu özellikle seviyorum, bileğimi tam olarak kavradı. Bileğim ince olduğu için bana her bileklik olmuyor maalesef, bu da olmasaydı çok üzülürdüm doğrusu.

Bir önceki postta da vardı ama yüzükleri yine görelim..

Biraz tuzluya geldi e-bay'e göre tabi ama, beklemektense hemen almak istedim. Özellikle kelebek yüzük ve pençe bileklik önümüzdeki aylarda sık sık kullanacaklarımdan olacak.
Sevgiler.

Günün Ojesi China Glaze Beauty and the Beach..

Tünaydın, mutlu günler, mutlu haftalar herkese. Nihayet bahar geldi mi nedir, havalar bir ısındı harika oldu. Ben de güzelim, ışıl ışıl ojelerime geçtim artık. Koyuların yeri ayrı tabi. Geçen hafta Güzellik Fuarı'ndan aldığım China Glaze'leri sürmeye devam ediyorum. Bugünün ojesi ismine ayrı, rengine ayrı hayran olduğum Beauty and the Beach. İsmin yaratıcılığı ve tatlılığı da özellikle hoşuma gitti. Aslında metalik bir renk ama daha ismini görmeden bile bana denizi çağrıştıran bir renk oldu.

Ojenin rengi çok güzel ama kıvamı o kadar sıvı ki sürerken altına peçete koymasam bütün pijamamı batıracaktı. Fırçaya dikkatli almak gerekiyor,  yoksa damlıyor. 3 katta opak oldu neyse ki çok çabuk kurudu.  China Glaze'in Surfer Girl koleksiyonuna ait ve  MUA puanı 3.7, çok yüksek değil.

Yeni yüzüklerim, bunları cumartesi aldım. Instagram'dan takip edenler görmüştür, ayrıca bir post yapacağım.


Tabi yine oynamadan yapamadım..

Tam hava güzelleşti, güneş açtı, bahar geldi derkeennn yağmur başlayıverdi. Nisan 1 yapıyor bize bu hava, aman dikkat edin. China Glaze ojeleri Tanaçan Kozmetik'den seçebilirsiniz.
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...