4 Haziran 2020

Mayıs Ayı Alışverişleri..

Bu ay geçen aya nazaran daha çok dışarı çıktığım için biraz alışveriş yapmış olabilirim. Hem online hem de mağazadan ufak tefek bir şeyler aldım ama çoğu ihtiyaç olduğu için çok da abartmadığımı düşünüyorum. Bakalım neler almışım.



Gratis mağazalarını ufak ufak açmaya başlayınca indirime bir bakayım dedim. Aslında aklımda sadece Wetnwild'ın yeni serum primerını almak vardı. Ama henüz mağazalara gelmediği için onu değil bunları aldım. Ayrıca Gratis mağazalarında rafların sürekli boş olması, aradığım hiç bir şeyi bulamamak hiç hoşuma gitmiyor artık. O nedenle özellikle orada satılan bir şey değilse WW gibi girip de bakmıyorum bile. 


Şu iki maskeyi tamamen merakıma yenilerek aldım evet. Birinin üzerinde kolajen yazıyor olması ve diğerinin de manikür maskesi olması benim ilgimi çekti. Zaten 3-4 TL: falandı tanesi. Bakalım deneyeceğim.  


Şu diş macununu da merak ediyordum zaten. Doğal içeriği ile ilgimi çekti, zaten kullanılır da hemen o yüzden indirimde bakayım dedim. 


Bunu evde saç boyamaya karar verdiğim için aldım ve evet boyadım. Bitenlerde de yazmıştım bir tık koyu geldi ama iyi kapattı ve akmıyor da. Yani iyi açık bir rengini alabilirim.


Tabi klasik olarak Avon alışverişimi de ihmal etmedim. K6 kataloğundan sıvı sabun ve en sevdiğim Tiare çiçeği kokulu duş jeli ve vücut spreyi aldım. Koku muhteşem gerçekten, eğer seviyorsanız hiç kaçırmayın. 
Ayrıca yeni jelly sheer lip&cheek tintin plump peach rengini ve power stay kalem farların everyday beige rengini aldım. İkisi de çok güzel bence bunları da detaylı yazabilirim ama kalem far özellikle çok kalıcı ve rengi de muhteşem.

Bu ayı da nispeten iyi atlattım ama gelecek ay coşuyorum şimdiden söyleyeyim. Merak ettiğiniz ürünleri yorumda bekliyorum.
Sevgiler..



20 yorum:

  1. Boyanın rengi çok güzel doğal bir duruşu var. keyifli ve güzel bir alışveriş olmuş iy günlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında benim de uğramam gerekiyor. Güneş koruyucu, deodorant falan yazlık alışveriş lazım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi güneş koruyucusu tatile giderken ayrıca alacağım tabi :-))

      Sil
  4. Güle güle kullan cnm hepsini. Boyayı merak ettim sen de koyu halini.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler almışsın canım

    YanıtlaSil
  6. aloha ile mistiki not aldım pikiş :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan İrem, seni tanıdım tanıyalı gördüğüm en sakin alışveriş yazın :) Keyfimiz, sağlığımız yerinde olsun da sonrası kolay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blogluyorum .-))) teşekkürler pandemi beni de böyle etkiledi ama dediğin gibi sağlığımız yerinde olsun da alışveriş kolay..

      Sil
  8. Diş macununu ben de merak ettim, kullanınca yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir şu anda kullandığım bitince buna geçeceğim hemen :-))

      Sil
  9. Love Beauty şampuanın kokusuyla aşk yaşamıştım resmen.Diş macunu kakkındaki yorumunu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebegi şampuanı henüz deneyemedim ama onu da diş macunu ile birlikte listeye aldım..

      Sil
  10. Maskeleri merak ettim biraz nemlendirici canlandırıcı maske almam lazım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya manikür maskesini beğenmedim diğerini de henüz denemedim .. :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...