31 Ekim 2013

Clinique online Alışverişi..

Geçen cuma günü Clinique'in online sayfasını karıştırırken alışveriş hediyelerinden birinin uzun zamandır peşinde olduğum ama hiç bir yerde bulamadığım Black Honey isimli ruju olduğunu gördüm ve zaten ojelerini de denemek istediğim için bir adet oje sipariş verdim. 
Seçtiğim renk 05 numara Really Rio isimli turuncu-mercan-kavuniçi renklerinin karışımı olan harika bir renk, bugün tırnaklarıma sürdüm,  paylaşacağım zaten. Sürümü kolay ve iki kat yetti.

Black Honey rujdan başka bir de yine hediye olarak butter shine ojelerin 37 numarası pink-a-boo isimli ruj da geldi.

Butter shine serisini çok yumuşak bulurum, sadece bir rujum var bu seriden, bu da tahmin ettiğim gibi fazla yumuşak ve dağılmaya meyilli.

Ama işte bu güzelliğe bayıldım. Rengi görür görmez denememek için kendimi zor tuttum.  Bu rujun dudakta kömür gibi durmasını hiç beklemeyin, çünkü çok hafif bir mürdüm-bordo arası renk veriyor. Daha çok parlatıcı sürmüş gibi oluyor.

Bu pink-a-boo nun görünüşü..

ve bu da black honey..

Pink-a-boo üst dudağımdan biraz taştı ama dudakta böyle tatlı ve sıcak tonlu pembeye dönüşüyor.

Black Honey ise bu şekilde harika, ışıltılı bir tonda duruyor. 

İkisinin de nemlendirme özelliği orta ama kalıcılık neredeyse sıfır. Bu alışverişin yıldızı Black Honey isimli rujum oldu, çok sevdim. Oje 30 TL. rujlar hediye, 30 TL. oje için pahalı ama yanında çok istediğim ruj olunca bu seferlik görmezden geldim.
Sevgiler..


10 yorum:

  1. Clinique A4 kağıt çıkarsa alırım aslında ama benim butter shine'larla aram yok. Hiçbir markanınkini kullanamıyorum çünkü hemen parçalıyorum..

    YanıtlaSil
  2. @nilgün.. evet hafif hafif yanlardan parçalandı zaten kullanır kullanmaz.. bu seriyi ben de pek sevemedim..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok hoş bir rujmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @ceydabyjade.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan cnm guzel gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikperisi.. teşekkürler :-)))

    YanıtlaSil
  7. black honey`i ben de aldım, diğerini de merak ediyordum, iyi oldu :) Benim de çok seveceğim bişey değilmiş.

    YanıtlaSil
  8. @modamasalları.. Büyük bir kayıp değil :)

    YanıtlaSil
  9. Black honey aldığım bir setin içerisinde vardı ve rengine bayılarak kullanıyorum. <3 Tam boyunu almak istiyordum ama bulamadım ben de. :( Şimdi başka bir setin içerisinde var, belki o seti alabilirim black honey için. ;) Ama rengi iyi hoş da kalıcılığı gerçekten kötü malesef. :/

    YanıtlaSil
  10. @eczimis.. Evet yılbaşı setlerinden birinde var ben de alsammı diye düşünüyorum ojesini de çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...