29 Kasım 2012

Laction Shea Butter Yüz Maskesi..

Bu maskeyi alalı ve deneyeli uzun zaman oldu, hala yazamadım. Gratis'in bu tek veya iki seferlik kullanılan maskeleri gerçekten çok güzel, bu maske de içindeki shea yağından ötürü yumuşacık ve mis gibi kokan bir maske. İçindeki ürün bir sefer için fazla geldiğinden üst üste iki gün uyguladım. Kullanımdan sonra cildi pırıl pırıl ve nemli bırakıyor. Maskenin üzerinde 12 dk. ibaresi var ama ben bu sürenin dolduğunda maskeyi yıkamak yerine, fazlasını kağıt mendille alıp, gerisini yüzümde bırakmayı tercih ediyorum.


Maske hafifçe köpüğe de benziyor, o nedenle sürümü kolay. Bu sefer pazardan bulup aldığım çakma Mac fondöten fırçasını bu işe ayırdım, maskeleri sürüp fırçayı su altında rahat rahat yıkıyorum orijinal fırça olsa bu kadar kullanmaya kıyamazdım.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. hiç denememiştim,güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. bu maskelerden bende denemek istiyorum acaba fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikperisi..evet fena degil..
    @kermit.. Sanirim 4.5 tl falandi 5 i gecmez..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...