11 Kasım 2012

Günün Ojesi Essence Grey-t to be Here üstü Pastel Çatlayan Oje 708 numara..

İyi akşamlar. Bugün geçen gün The Balm Mudslide ojenin üzerine sürdüğüm 708 numaralı Pastel çatlayan ojeyi bugün de Essence Grey-t to be Here adlı gri ojenin üzerine sürdüm bu sefer. Tabi alttaki renk açık olunca üstteki oje de kendini daha iyi gösterdi. 

 Bu sol elim, orta parmağa sürdüğüm biraz kötü oldu. Bu çatlayan ojeleri fırçaya biraz bol alıp, tek bir hamlede ve tek kat olarak sürmek gerekiyor. O zaman daha düzgün duruyor oje.

Ve bu da sağ el, nasıl olduysa bunları tam dediğim gibi tek hamlede ve tek kat sürdüm. Gerçekten de tam istediğim gibi oldu.

Çatlayan ojelerin çok güzel durduğunu unutuyorum arada, arada bunları sürmek iyi gelecek. Yeni renklere bakmak lazım demek ki.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş gerçekten. Dediğin gibi açık renk ojede kendini daha bir göstermiş.

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. evet bundan sonra daha sık yapacağım bunu..

    YanıtlaSil
  3. Ben de cok begendim. Acik renk dediginde daha acik bir rengi kasttettigini sanmistim. Kotu durur diye dusunuyordum ama bu aciklik cok kararinda bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten çok bebek pembesi beyaz gibi renkler sevmem ayy beyazı da gördün ya elimde çok fenaydı :)) beğendiğine sevindim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...