1 Haziran 2021

Mayıs Bitenler..

Bir ay daha bitti ve yaz resmi olarak geldi sayılır. Mayıs ayında yine evde baya bir temizlik yaptım. Dolapları boşalttım. Bakalım hemen neler bitmiş neler çöpe gitmiş.


Genel bir bakıştan sonra detaylara geçiyoruz hemen. Kısa kısa bütün ürünlerden bahsedeceğim. 


Şampuan ve duş jelleri. Erkek için olanları oğlum kullanıyor. Isana erkek duş jelinin kokusu şahane benim bile kullanasım geliyor arada. H&S şampuan da fena değilmiş. 
Palm Olive ve Avon duş jelleri güzel olmasına rağmen kokuları hiç kalıcı değil. İndirimsiz almayın derim. 


Sıvı sabunları içiyoruz resmen. Pure Line ve Benri indirimde alınır. Sephora Monoi kokulu sıvı sabun harika olmasına rağmen hem hem miktarı az hem de oldukça yüksek fiyatlı. Ancak indirimde yakalarsam alırım. 


Dolap temizledim demiştim değil mi? Bunların bazısını ben almıştım ama bazısı da firma gönderimi. Denedim ve çok da beğenmedim. Boşa yer kaplamasın dolapta diye atıyorum. 
Simple güneş korumalı nemlediriciyi ise severdim ama kokusu bozulmuş gibi geldi bana o nedenle onu da attım. yedeği vardı elimde zaten. 


Eski taraklarım ve neredeyse hiç kullanmadığım Urban Care bukle sabitleyici sprey. Buklem yok bir saçımı kaskatı yapıyor iki, o nedenle çöpe gidiyor. 


NewWlell fondöten, Essence baz ve revolution aydınlatıcı da çöpe gitti. Çünkü yapıları bozulmuş. Limonian serum ve SoFly Cosmetics makyaj süngeri dibine kadar kullandım. Sünger artık görüyorsunuz halini zaten yenisini de aldım. 
Şu silikon süngerimsi şeyi de aslında kullanabiliyorum ama çok zaman aldığı için gereksiz buluyorum. O nedenle attım. 


Daha önceki aylarda olduğu gibi oje temizliği devam ediyor. Hoşuma gitmeyen hiç bir ojeyi bırakmayacağım elimde. Kullanmadığım mat, simli, metalik pigmenti az bütün ojeler çöp benim için artık. 
Yalnız şu üstteki Pastel Pure serisinden mavi oje bozulmuş yapısı katılaşmış falan ona üzüldüm bu kadar çabuk bozulmaması gerekirdi. O seriden bir daha oje almam yani.
Benri aseton değişmez zaten.


Eski kurumuş maskara, kalem liner vs. hepsi çöpe gidiyor. 
Ortadaki beyaz kutu pata krem fondöten gibi bir şeydi ama ben kullanamadan kurumuş gitmiş. 


Maskeler, üzerinde collagen yazan Rossmann'dan fiyatı gereksiz yüksek ama maske iyi. 
Garnier hyaluronic asit maske de fena değildi. 
Favorim Foreo maskelerim de bitti, yenisini almam lazım acilen, özellikle youth junkie şahane.



Watsons organik pamuk fena değil ama bu kare pamukların orgabik olmayanı hem daha ucuz hem daha iyi. 
Signal macum da fena değildi. Omega royal'i de arada aldığım omega 3 takviyelerinin devamı olarak aldım. 

Evet Mayıs ayı bitenler de böyleydi hepsini kısa kısa anlatmaya çalıştım. Detaylı sorunuz varsa yorumları bekliyorum. 
Sevgiler..

 

26 yorum:

  1. Oje hayret biçimde zor bozulan bir ürün. Artık kullanmıyorum ama eskiden sürerdim, öylesine kalmış birkaç tane bozulmamış. (birşey işaretlenir falan diye kalmıştı sanırım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi :-)) ben de yapıyorum öyle l-koyu renkli ojelerle arada ama evet bozuluyor bazı markalar..

      Sil
  2. duş jelleri, şampuanlar, sıvı sabunlar pekuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Foreolar benim de favorim biten ürünlerinin yorumlarını okudum. Teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
  4. Foreolar benim de favorim biten ürünlerinin yorumlarını okudum. Teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi kesinlikle favori :-))

      Sil
  5. Ürün tanıtım ve değerlendirmeler çok güzel olmuş, tebrikler Audrey:)

    YanıtlaSil
  6. bayağı ürün bitmiş sende. Bende iki gün önce pleksilere yerleştirirken eleme yaptım gereksiz o kadar çok ürün almışım ki bazıları da firma gönderileri tabi. Bazı ürünleri sevdiysem sonuna kadar kullanırken bazı ürünlerle de ehh işte anlaşabilince kenarda skt yı dolduruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet beğenmediğim ürünü atıyorum bir yere sonra zamanı geçiyor maalesef :-((

      Sil
  7. Foreo'nun maskelerimi bende denemek istiyorum çok övgü alıyor 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @busragenc foreo ufo ve luna mutlaka denemelisin derim ...

      Sil
  8. Dolu dolu temizlik olmuş şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senazeyrek evet hem de nasıl :-)) kullanmadığım ve kullanmayacağım her şeyi attım gitti..

      Sil
  9. Dolu dolu bitenler ve çöpe gidenler olmuş. Bende yakında bir çekmece temizliği yapacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik arada lazım böyle yoksa biriktikçe birikiyor :-))

      Sil
  10. Maskenin altında çok fazla kozmetik kullanmadım son zamanlara kadar. Tarihi geçenleri ayıklayıp bahar temizliği yapmak bana da iyi gelecek. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yıldız arada mutlaka yapmak lazım tarihi geçenler gider en azından..

      Sil
  11. Bitirmiş olduğunuz ürünlerin arasında merak ettiğim, ama henüz kullanamadığım ürünler var, almadan evvel yazınızı okumam çok iyi olmuş. Kullandığım maskelerin içinden Foreo UFO maskeleri benim de en çok beğendiklerim.. Madem maske stoğunuzu yenileyeceksiniz, cildiniz benimki gibi karma cilt tipi ise ve henüz denemediyseniz, Foreo Ufo Matte Maniac maskesini denemenizi tavsiye ederim 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeymauğurlu evet o da aklımda şu anda da indirimde sanırım deneyeceğim tavsiye için teşekkürler :-)

      Sil
  12. Procsin ürünlerini merak ediyordum, sizi doğru anladıysam almaya değmez. Tavsiyeniz için teşekkürler 🙌 Foreo maskelerinden Youth Junkie ve Shimmer Freak maskeleri en sevdiklerim 😍🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown procsin kesinlikle değmez daha iyi ürünler var onun yerine... shimmer freak listemde..

      Sil
  13. Benim dolabımda da yer açıldı ama yazın çok ihtiyacım yok. Procsin'i merak ediyordum artık etmem 🙈

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...