27 Mayıs 2020

3 Favori Maskara..

Bugün #birürünüçyorum yazılarında hepimiz favori maskaralarımızı seçtik ve özelliklerinden bahsedeceğiz. Eğer aynı maskarayı seçmediysek bir anda 9 değişik maskara hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bakalım ben hangi maskaraları seçtim.





Bu sefer fiyat farkı gözetmedim geçen haftaki yazıda olduğu gibi ve 3 drugstore maskara seçtim. Zaten uzun zamandır çok highend bir maskara da almadım. En sevdiğim Dior ama deli bir para oldu artık vermek istemiyorum. Lancome hypnose almıştım çok memnun kalmadım. 
2 Maybelline ve bir loreal maskara seçtim ben. Bana göre Maybelline mükemmel maskara yapıyor zaten. 


Önce Maybelline snapscara ile başlayalım. Fırçası uca doğru inceliyor ve hafif içe kıvrık kirpikleri tam kavrıyor tek tek ayırıyor ve yapıştırmıyor. Uzatması güzel biraz daha hacim verebilirdi benim fikrime göre. Maskaranın değişik renklerinin de olması benim için artı puan. Güncel fiyatı 40 TL. civarı ve her yerde bulunabiliyor. 




İkinci olarak Maybelline colossal maskarayı seçtim.  En sevdiğim ince ve hafif şişkin yapıya sahip fırçası. Snapscara nın tersine güzel hacim veriyor ama uzatması ortada kalıyor. Yine kirpikleri yapıştırmıyor ve dökülmüyor . Günlük olarak harika bir maskara bence. Güncel fiyatı 40 TL. civarında ve bütün marketlerde bulmak mümkün. 




Son olarak bir Loreal maskara seçtim. Herkes Paradise seviyor biliyorum ben de severim ama favorim hiç seveceğimi ummadığım unlimited maskara oldu. Bunun önce biçimine bir tepki göstermiştim ama beni çok yanılttı. Fırçası yine uca doğru incelerek geliyor. En uçtaki kirpiği bile kavrıyor. Bu sapının eğilip bükülme işine çok takılmayın çünkü pek de kullanmıyorum zaten o şekilde. Ama fırçanın kendisi esnek yapıda ve bu çok işe yarıyor işte. Kirpikleri kavrıyor uzatıyor ve güzel hacim veriyor. Örümcek ağı gibi yapıştırmıyor ve dökülmüyor. 



Bütün bu maskaralar bence kolay temizleniyor ama özellikle Loreal’de çift fazla bir ürün kullanmak şart. Sadece Misel su ile çıkması imkansız kim çıkıyor derse de inanmayın. 
Loreal unlimited maskaranın güncel fiyatı 80-90 TL. civarında ama her vesile ile yapılan  indirimleri takip ederek daha uyguna almak mümkün tabi ve zaten indirimsiz de almayın. 

Benim en sevdiğim, her zaman elimin gittiği 3 favori maskaram bunlar işte, kolay bulunmaları, sık sık indirime giren uygun fiyatları ve gösterdikleri etki ile favorim olmaya hak kazandılar. Sizin sevdiğiniz maskara hangisi yorumda bekliyorum. Nilgün’ün favori üç maskarasını buradan, Gül’ün favori 3 maskarasını da buradan okuyabilirsiniz. 
Sevgiler.. 


34 yorum:

  1. Unlimited maskara benim de favorim. Snapscara'yı merak ediyordum, fırcası bana uygun gibi. Bir indirimde alınabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily bence güzel bir maskara fiyatı da oldukça uygun deneyebilirsin :-))

      Sil
  2. Seçtiklerinin üçünüde hiç denememişim :) Genelde maybelline, loreal maskaralarını alıyorum, avon'dan da oldukça memnunum. Hiçbir high end maskaranında takma kirpik gibi fotoğraflardaki etkiyi göstermeyeceğini bildiğim için maskaraya yüksek meblağlar verme taraftarı değilim. Daaha önce mufe, clinique falan kullandım memnunda kaldım ama fiyatlarıyla etkileri açısından bakınca diğerlerinden pekte farkları yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik ben de aynı düşünüyorum Dior var çok iyi ama fiyatı çok fena.. Kiko tavsiye ederim ama güzel ve uygun fiyatlı maskaraları var...

      Sil
  3. Unlimited maskarayı baya sevdim bende yaa :) aynı şekilde bende seveceğimi düşünmezdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esrayıldız evet değil mi :-))) bitince yeniden alırım kesin onu...

      Sil
  4. Kullandığım tüm Maybelline maskaralar beni memnun etti. Unlimited maskarayı da bir ara denemeyi istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan maybelline maskaralar genel olarak favorim zaten...

      Sil
  5. unlimited maskarayı görünce çok şaşırdım sen sevmiyordun başlarda :) Yoksa güzel maskara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet sonradan yapısı mı değişti biraz daha kurudu sanırım çok iyi oldu :-)))

      Sil
  6. Unlimited maskaranın etkisi Paradise’tan kesinlikle daha iyi.Snapscara’yı da çok kolay temizlendiği için tercih ediyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebeği evet hem de unlimited kirpikleri daha güzel uzatıp ayırdığı için tercih ediyorum.. :-))

      Sil
  7. Maybelline snapscara mavi almıştım bende ama sevdiğim mavi çıkmadı. Çok cart bir renkti kullanamadim . Maybelline colossal elimde var ama henuz acmadim . Ondan memnun kalacağımı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet o mavinin çok cart olduğu belli.. ben bordoyu almıştım onu çok beğenince siyahı aldım zaten .-))

      Sil
  8. Genel olarak makyajı sevemesem de maskara sevdiğim bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi evet maskara gözleri daha güzel gösteriyor hiç makyaj olmasa bile..

      Sil
  9. valla insan bakmak için bile alır ki bunlarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone renkler nasıl albenili değil mi :-))

      Sil
  10. Şu Unlimited maskara ilk alışverişte radarimda:)!

    YanıtlaSil
  11. Unlimited benim de en sevdiğim maskaralardan kesinlikle..

    YanıtlaSil
  12. Colossal çok severim zaten, yıllarca da kullandım. Snapscara hiç ilgimi çekmedi benim nedense, Unlimited e karşı da neden bilmem hep önyargılıyım ama hala çok da denemek istiyorum. Bakalım yeni normal sürecinde ilk fırsatta deneyebilirim umarım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @perriscope unlimitede karşı ben de öyleydim ama deneyince çok beğendim gerçekten .-)) sevgiler..

      Sil
  13. Bir tek Snapscara'yı çok sevmedim, o da kendini çok belli etmediğinden. Yoksa kolay temizlenmesi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blogluyorum ben ilk olarak bordosunu denemiştim onun uzatmasını ve rengini çok beğenince siyahını da aldım :-))

      Sil
  14. Çok güzel maskaraler seçmişsin bence de en güzel maskaraları Maybelline yapıyor ❤️

    YanıtlaSil
  15. heey süpernatural izlemedim hiç yaa oleey ben en iyisi hayaletler zombiler cadılar filan yazayımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone bence güzel dizidir izle yani :-))

      Sil
  16. geçen gün de film gibi demiştiin demek ki benim rüyalar film gibiii ha ha haa :)

    YanıtlaSil
  17. Colossal ı uzun zaman kullandım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...