8 Temmuz 2019

Farmasi Camera Ready Primer..

Farmasi'nin bu iki makyaj bazını uzun zamandır denemek istiyordum. Nihayet deneme fırsatı bulunca gecikmeden yazmak istiyorum. Uzun zamandır makyaj bazı kullanmadan makyaj yapmıyorum. O nedenle elimde baya bir primer var ve bir o kadar da denemişimdir. O yüzden artık baya tecrübeliyim bu konuda. 


Bu iki baz da yağ içermiyor ve her cilt tipine uygun olduğu belirtilmiş.


Bazlardan biri meşhur strobe cream gibi aydınlatıcı özellikteyken diğeri cilt düzgünleştirme vaadi ile geliyor. Yani ince çizgilerin ve gözenek görünümünün azaltılması amaçlanmış. Blur efekt vaat ediyor. 



Alkol denat haricinde içeriği fena değil. İçerisinde parfüm var deniyor, çok gereksiz bir içerik bu ama ben zaten koku almadım üründen. 


Bunun içeriği daha iyi, alkol de yok parfüm de konulmamış bu sefer. 



Üstteki blur efektli olan, silikonlu gibi bir yapıya sahip ama içinde silikon bulunmuyor. Yapısı pudralı gibi, yağ gibi kayıp yayılıyor ve gerçekten minik çizgileri gizliyor. Ancak genelde yağ bazlı primerlarda bile gördüğümüz o hafif yapışkan yapıya sahip değil. Makyajı çok güzel gösteriyor gerçekten ama sabitlemesi orta düzeyde bana göre. 
Aydınlık hava veren strobe cream primer ise bana göre daha başarılı, ya da şöyle söyleleyim benim bir bazda tercih edeceğim özelliklere sahip.  Daha yoğun bir nemlendirici krem gibi, cildi aydınlık gösteriyor ve hafif bir yapışkan yapısı var. 



Cilt düzgünleştirici baz yayılınca. Gerçekten de ince çizgilerin görünümünü baya bir azaltıyor. 



Bu da diğerinin görüntüsü. Cilde aydınlık hava vermesi benim için tercih sebebi. Bence makyajı bu tarz bazlar daha güzel gösteriyor. Hatta daha da iyisi ben bu iki bazı karıştırarak uyguluyorum. Blur efekt isteyenler için de aynı şeyi önerebilirim. Bu bazı uyguladıktan sonra hafif yapışkanlı bir baz daha sürerseniz daha iyi olur. Hem cilt düzgün görünür hem de makyaj daha da kalıcı olur. Ya da gözenek görünümünü azaltmak istediğiniz bölgelere tampon hareketlerle ilk bazı uygulayıp geri kalanına aydınlık veren bazla devam edebilirsiniz.

Her iki bazın da normal fiyatı 60 TL. ama sık sık kampanyalı olarak indirimli satışları da oluyor. Yakınlarınızda bir Farmasi temsilcisi yoksa kendiniz de üye olarak indirimli ürün alabilirsiniz.
Sevgiler..

20 yorum:

  1. Hem ürünü tanıtmışsınız hemde tecrübelerinizi aktarmışsınız bayanlar için güzel bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sessizhaykırış teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize..

      Sil
  2. STROBE OLANI denemedim ama diğerinden çok çok memnunum. Tüm öğretmenler odasında bayan hocaların favorisi oldu :D

    YanıtlaSil
  3. Aydınlatıcı özelliği olan makyaj bazını almak niyetim ,verdiği görüntü hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme seversin diye tahmin ediyorum Yasemincim :-))

      Sil
  4. çok övülen bu primerleri merak ediyordum. Aydınlık etki vereni tercih edebilirim. Elimdekiler bitince bakmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily evet aydınlık etki veren gayet güzel bence :-))

      Sil
  5. Ciltteki çizgileri azaltması çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi evet o bakımdan vaadini yerine getirdi :-)

      Sil
  6. Blur efektli olanı merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya ihtiyaca göre ikisi de güzel :-))

      Sil
  7. Yeni çıkanı henüz almadım ama diğerini tüm kış kullandım neredeyse.Aydınlık veren her ürünü seviyoruz sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım ay evet çok seviyorum ben de :-)

      Sil
  8. ay yaa senin bu detaylı anlatımlar çok faydalıı hocaaam hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone bu konuda uzmanım hiç yok diyemeyeceğim :-)))

      Sil
  9. Aydınlık etkisi veren primeri beğendim. Güle güle kullan ✨

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...