18 Haziran 2018

Technic Aydınlatıcı Pudra İncelemesi..

Geçtiğimiz aylarda bir alışveriş yazımda bahsettiğim EveShop alışverişimde bu pembe aydınlatıcı da vardı. Bir süre kendisi ile bakıştıktan sonra kullanıma açtım nihayet. Aslında bunun bir benzeri de sanırım makeup revolution markasından vardı elimde. Renk olarak değilse bile yapı ve ambalaj olarak oldukça benzerler. 
Technic aydınlatıcı


İsmi pink sparkle, başka değişik renkleri de var ama kaç renk var toplamda bilemiyorum. Yuvarlak ambalajda ve 12 g. hiç fena değil hatta oldukça fazla diyebilirim. Fiyatını ise hiç hatırlamıyorum ama sitesinden indirimde 17.50 TL. olarak görülüyor şu an. 

Technic aydınlatıcı

Yapısı çok yumuşak değil ama taşlaşacak kadar sert de değil. Hafif tozutma yapıyor alırken dikkat etmek lazım.  Rengi çok hoş olmasına rağmen bence çok pigmentli bir ürün değil. Çok parıl parıl da değil zaten ama kat kat arttırılabiliyor.  Bir de yine aynı renk bir krem ya da likit aydınlatıcı üzerinde hiç de fena durmuyor. Bu ara böyle uygulama yapmaya çok alıştım zaten, direk likit ya da krem uygulayıp üzerine de yaldır yaldır toz aydınlatıcı sürüyorum süper oluyor.


Technic aydınlatıcı

Tek başına böyle görünüyor, tabi burada en az  3 kat uyguladım sanıyorum.  Bilemiyorum fena değil gibi, kullandığımda seviyorum da ama çabuk sıkılırım bundan gibi geliyor bana.


Fiyatı falan da uygun aslında ama direk parlamak isteyenlere çok uygun değil bence. Makeup revolution'ın benzer yapıdaki aydınlatıcılarına da bakabilirsiniz tabi. 

32 yorum:

  1. @elena Thank you very much Elena :-))

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş,ben yaldır yaldır kendini çok belli eden aydınlatıcıları çok sevmiyorum zaten.Bakabilirim buna ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım canım kesinlikle rengi falan da tam sana göre zaten .-))

      Sil
  3. Günlük kullanım için ya da çok parlamayı sevmeyenlere uygun bir aydınlatıcıymış ;)

    YanıtlaSil
  4. Eveshopta çok güzel ürünler var gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifsağlık evet özellikle MUA markasını beğeniyorum ben .-))

      Sil
  5. görüntü olarak tam bakışmalıkmış çok beğendim üzerinin desenini ve rengini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet ürünün sunumu da güzel bence :-))

      Sil
  6. Rengini de çok beğendim ben :) Bir de yeni cicilerimizle bir süre bakışmasak olmaz :) Ben de yapıyorum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi kesinlikle .-)) çok yapıyorum bunu ben ...

      Sil
  7. Belli belirsiz hoş bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu seveninin çok olacağını düşünmüştüm .-))

      Sil
  8. Kat kat uygulamak değil de, süreyim hemen parlasın yetsin isteyenlerdenim. O nedenle hiç benlik bir ürün değil. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik bana fark etmiyor pek iki türlü de seviyorum aslında :-))

      Sil
  9. 3 kat olmasına rağmen bilek içi uygulamada hafif bir renk vermiş ama güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet kat kat arttırılabilmesi bir yerde iyi aslında tabi...

      Sil
  10. Bu aydınlatıcıyı birkaç blogda ve sosyal medyada gördüm. Merak ettiğim bir üründü. Kat kat uygulamak kullanışlı değil bence de fakat tonu çok hoşuma gitti, İrem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birsenakyol direk süreyim parlasın diyenler için uygun değil evet ama rengi çok cici o yüzden vazgeçemedim :-))

      Sil
  11. ayyy ivit sen yaz moduna geçtin iyiceeee bencesiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha evet ben geçtim de bu havayı napıcaz..

      Sil
  12. Evet revolution vivid baked gibi görüntü dekor ambalaj :))
    Bundan daha fazla ve direkt parlamak istemem sanırım. Yaz sonuna doğru bir daha denesene sen bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet iyi dedin biraz bronzlaşabilirsem tek katta bile şahane durur bu :-)))

      Sil
  13. Günlük kullanıma uygun görünüyor bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet oldukça uygun bence..

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @senadursun hahaha doğru az geliyor artık bize..

      Sil
  15. Marka olarak pek ısınamadım.Tıpkı senin gibi çabuk sıkılırım diyerek hiçbir şey alamadım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bazı güzel ürünleri var aslında ama yeteri kadar çekmedi beni de gerçekten nasıl olduysa artık :-))

      Sil
  16. Pidra kullanmiyor ama rengi güzelmis

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...