13 Nisan 2018

Gabrini Aydınlatıcı..

Son zamanlarda Gabrini Kozmetik'in bir atak yaptığını ve pek çok yeni ürün çıkarttığını fark etmişsinizdir. Bu aydınlatıcı da bunlardan biri, aslında geçen yaz elime geçmişti ama biraz geç kaldım yazmakta. Daha sonra çıkarttığı kalem rujlara öncelik verdim. Şimdi de aydınlatıcıya bakalım. 

Gabrini Aydınlatıcı



Gabrini Aydınlatıcı


Aslında Gabrini'nin benim eskiden beri kullandığım pek çok değişik ürünü var ama kozmetik piyasasında bilinirliği gerçekten az. Şimdi bunu ufak ufak kapatıyorlar. Aydınlatıcının bendeki rengi 02 numara renk skalası epey bir geniş. Sanırım 08'e kadar sıralanmış. 

Gabrini Aydınlatıcı

Gabrini toz ürünlerde ilk açıldığında dikkat çeken ilk şey kokusu oluyor. Ürünlerde yoğun bir parfüm kokusu var. Bundan çoğu kişi hoşlanmıyor, bunu kaldırabilirler diye düşünüyorum ben de. Bunun dışında denediğim aydınlatının pigmentasyonu ve kalıcılığı high end ürünlerle yarışır seviyede.


Gabrini Aydınlatıcı

Parlaklığa bakar mısınız, üstelik metalik yansıması da var. Ayrıca içinde sadece güneş altında görülebilen çok hafif mikro simler de bulunuyor. Güneş altında bakmadığınız sürece sürerken bile farketmeyebilirsiniz. Öyle bir sim bombası şeklinde değil de hafif ışıltılı duruyor. 

Gabrini Aydınlatıcı

Dağıtılınca da böyle görünüyor, uzaydan görünen aydınlatıcılardan hoşlanmıyorsanız pek size göre değil demektir. 

Fiyatı 15 TL. buradan inceleyip alabilirsiniz. Ayrıca İstanbul'da ve Anadolu yakasında ikamet edenler için Kadıköy, Çilek sokak ve civarında ve bütün Tedi mağazalarında bol bol Gabrini Kozmetik ürünü bulabilirsiniz. Hatta daha ucuz bile olabilir.
Sevgiler..

26 yorum:

  1. Bence güzel. Cok detayli makyaj ürünü kullanmasam da herseye bakip kurcalamayi seviyorum. Benimki de ayri bir delilik 😂😂😂

    YanıtlaSil
  2. Bu aydınlatıcıyı geçenlerde bir Tedi mağazasında gördüm ben de. Merak edip testerına bakmıştım, gerçekten çok pigmentli ve güzel bir ürüne benziyordu. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız evet bir de pembe renkli olan var hatta beğendiğim benim.. teşekkürler .-))

      Sil
  3. Ben tedi mağazasından almıştım. Ürünlerde güzel kokuları seviyorum ama bunun kokusu fazla kaçmış diyenlerdenim )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet biraz kaçmış bunda Yasemincim .-))

      Sil
  4. Bende kullanıyorum, ve fiyat performans açısından çok başarılı bir ürün bence. Renk skalasını doğru tutturduğunuz zaman gerçekten çok keyifli bir kullanımı oluyor. Teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melissaakpınar evet renk skalası bence hiç de fena değil bu arada :-))

      Sil
  5. Çok güzel görünüyor. Tedi'de inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet Tedi'de bütün renkleri gördüm ben ...

      Sil
  6. bayadır aklımda aslında ama bir türlü denk gelemedim hiçbir yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hanımzade Tedi mağazalarına denk gelirsen orada var..

      Sil
  7. piki öğrendik aydınlandıııık :)

    YanıtlaSil
  8. rengi çok güzel, hele fiyatı .... kesinlikle bakacağım... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem rica ederim beğenmene çok sevindim..

      Sil
  9. Yıllardır bayıla bayıla kullandığım markalardandır. Özellikle Rapsodi ve Gabrini ojelerini üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen hala bozulmadan kullanabilmek markanın başarısı bence. Hele o dudak kalemlerinin her rengini almıştım, dokular harika. Son çıkan ürünleri de öyle. Markayı daha iyi yerlerde görmeyi gerçekten çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi son çıkan ürünlerini özellikle mat rujları ben de sevdim ojeler konusunda da haklısın bende de çok var ve hiç birine bir şey olmadı...

      Sil
  10. Tek dezavantajı kokusu, onun dışında çok başarılı👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet o koku az daha baskın olsa süper olacakmış..

      Sil
  11. Ben de Tedi mağazasından aldım yakın zamanda. Ama sanırım benimki çok açılıp kapanmış hiç kokmuyor :) Son 2 tane kalmıştı, ama hiç dokunulmamıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım aa onun açılıp kapanma ile hiç ilgisi yok aksine açılıp kapandıkça kokusu değişiyor ama kalıyor yine de .. belki de kaldırdılar kokuyu nihayet yeni üretim olabilir seninki..

      Sil
  12. Kokusu dışında bayıldığım bir aydınlatıcı oldu bu. Koku fazla gereksiz bir ekleme olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet bence de o kokuyu da kaldırsalar süper olacak..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...