14 Aralık 2017

Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme Etkinliği 4..

Geçtiğimiz hafta sonu sevgili HüzünSarısıBlog sahibesi Nihal'in  artık gelenekselleşen yılbaşı öncesi hediye etkinliklerinin dördüncüsüne katıldık. Bu hediyeleşme etkinliği Şişli'de çok özel bir kafede ; Down Kafe'de oldu. Down sendromlu çocuklarımızın topluma karışmaları, bir iş sahibi olabilmeleri için hep birlikte çalıştıkları, ayrıca kitap, el sanatları gibi ürünlerin de satıldığı çok hoş bir mekan. Yeri de Profilo AVM'nin sokağının devamında, aynı kafenin bir de Üsküdar'da şubesi varmış.




Kafede çalışan arkadaşlarımızın bize ilgisi çok iyiydi. Serviste hiç bir aksaklık yoktu, hepsi canla başla çalışıyorlar gerçekten. Ayrıca yemekler de basit fakat çok lezzetliydi.


Etkinliğin bu seneki tek sponsoru yeni tanıştığımız Mineaderm oldu. Büyük bir nezaket göstererek  o gün için her şeye sponsor oldular. Ayrıca bizleri de markaları ile tanıştırdılar. Firma yetkilisi Gökhan bey keyifli bir yemek ve sohbetin arkasından bize markayla ilgili pek çok bilgi verdi. Bunlardan daha sonra ayrı bir yazıda bahsediyor olacağım ama markanın ürün yelpazesinin oldukça geniş olduğunu söyleyebilirim.


Hep beraber yemek sonrası çaylarımızı için Gökhan Beyi dinliyoruz.


Nihal'in konuşma yapmasını çok seviyorum. Kaçıncı etkinliği olmasına rağmen hala heyecanlanıyor. Etkinliği tabi ki yine çok güzel ve heyecanlı bir konuşma ile açtı bize kafe ve marka ile ilgili kısa bir ön bilgi vererek sözü Gökhan beye bıraktı. 


Yemek, konuşmalar ve hediyeleşme sonrası sıra geldi hep birlikte foto çektirmeye tabi ki. Sırayla benim de etkinlikte eşleştiğim Ebru, Gökçe, Filiz, ben ve Ayşegül. 



Unutmadan sevgili Gökçe bize Esaderm'den cilt bakımı hediye etti, kendisine bir kere daha teşekkür ediyorum. En kısa zamanda kendisini ziyaret edip blogda da bahsediyor olacağım. 


Tabi boy boy foto çektirmeden olmazdı. Arkamızdaki minik çam ağacı da bize harika bir dekor oldu diyebilirim.


Gökçe'nin bize tatlı hediyesi..


Gökhan bey Mineaderm ürünlerini anlatırken, biz de o anda ürünleri deniyorduk. En ilgimizi çeken makyaj sabitleme spreyi olarak da kullanılabilecek bu tonik oldu. Mineaderm tarafından cilt tipimize göre hediye edilen bu toniğin incelemesini en kısa zamanda blogda yapacağım. Şimdilik oldukça memnun kaldım diyebilirim. 


Sevgili Ebru ve ben hediyeleşirken. 


Toplu resim çektirmeden olur mu hiç tabi ki olmaz. Soldan sağa Ebru, Filiz, arkada Ayşegül, Gökçe, İlke ve Nisa, Nihal, ben, Yasemin ve Şerife. Arkada Nihal'in eski bir arkadaşı olan gazeteci Funda Erkoç'da yer alıyor. 



Down sendromlu arkadaşlarımız da tabi ki bize katıldılar.



Bu da Yasemin'in selfiesi. 




Bunlar da Ebru'nun bana hediyeleri, hepsini çok beğendim. En kısa zamanda tabi ki instagramda ve blogda olacaklar. 

Yılbaşı yaklaşırken etkinlik bahanesi ile çok keyifli, bol sohbetli bir gün geçirmiş olduk. Ürünler ve detayları çok yakında blogda olacak. Sevgili Nihal'e bir kez daha teşekkür ediyorum bu keyifli gün için.
Sevgiler..





32 yorum:

  1. ne güzel bir etkinlik olmuş,hediyelerini de keyifle kullan....

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet hepimiz çok mutlu olduk o gün ..

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş, hediyelerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın hediyelerinizi :)güzel bir etkinlik olmuş 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadınadairherşey teşekkür ederim evet çok güzel bir gün oldu..

      Sil
  5. Yıl başı öncesi böyle güzel buluşmalar,etkinlikler enerji veriyor insana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet arkadaşlarla keyifli vakit geçirmek çok hoş oluyor gerçekten de.-))

      Sil
  6. Mineaderm'i bir süredir kullanıyorum, çok beğendim ürünlerini ben. Down Cafe Ankara'da da var; etkinliğin orada olması çok nazik bir davranış olmuş. Ebru'nun sana hediyelerine de bayıldım! Zoeva Opulence paletten ben de aldım, bu hafta sonu foto çekebilirsem kullanıma açacağım umarım :)) güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım :-)) o paleti görünce kalbim yerinden fırladı resmen zaten bayıldım geçen hafta çekecektim foto da hasta olunca bu haftaya kaldı artık.. evet yeri Nihal seçti çok da iyi yaptı bence.. ürünleri de denemeye başladım bakalım tonik çok iyi gidiyor şimdilik...

      Sil
  7. Etkinliğin yerini ne güzel seçmişsiniz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet yeri Nihal seçti çok da iyi yaptı .-))

      Sil
  8. En sonunda tanışabilmemize çok sevindim, güzel bir gün oldu. Daha nicelerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır inşallah :-)) bence de çok güzeldi en kısa zamanda ziyaretine geleceğim sevgiler :-))

      Sil
  9. Harika bir etkinlik oldu. Bizlerde tüm gün çok mutluyduk .Hepimizin aynı hisleri hissetmesi çok güzel ,yeniden görüştüğüme çok ama çok mutlu oldum ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben de öyle Yasemincim en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere sevgiler :-))

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. @deeptone evet çok güzel ve keyifli oldu..

      Sil
  11. Öncelikle davetime katıldığın için ve bu güzel yazı için çok çok teşekkür ediyorum.
    Evet nedense her defasında ilk gibi heyecanlanıyorum. 4 hediyeleşme, 3 çok sponsorlu 2 tadım etkinliği. Ama hala heyecanlanıyorum belki de mutlulukla alakalı başka bilet. Bir de ben çok uzun yıllardır topluluğa konuşuyorum. Moderasyon veya konser sunumu. Nedense böyle yakın markaj olduğu için mi bilmem o heyecan hep var blogger etkinliklerinde. Olsun naapalım artık 😂
    Seneye Allah izin verirse yine farklı bir mekan var aklımda bakalım artık 🙈
    Bu arada tonik bende ama önce sen yaz ben senin cümlelerinle yazıcam 😂😂
    Tekrar çok çok teşekkür ediyorum iyi ki varsın iyi ki geldin.
    Not: Cildindeki güzelliği fark etmedim sanma onu da soracağım ilk fırsatta 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısı :-)))) toniği ocak ayının ilk haftasına aldım programa yazarsın artık ne olacak .. daha şimdiden 2018 için mi plan yapıyorsun valla tebrik ederim .. cildim için son zamanlarda yeni bir marka kullanıyorum biraz daha deneyeyim onu da yazacağım.. sevgiler :-)))

      Sil
    2. Evet 2018 e şimdiden başladım farklı ne olabilir diye 🙈
      Heyecanla bekliyorum yeni markayı 😍

      Sil
    3. @huzunsarısı :-))) ben de öyle..

      Sil
  12. Harika bir gün geçirdik. Hediyelerinin hepsi birbirinden güzel ablacığım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler canım .-)

      Sil
  13. Down kafede etkinlik düzenlenmiş olması çok hoş. Büyük emek verilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet Nihal özellikle orada olsun istedi bir faydamız da olsun aynı zamanda diye çok da iyi oldu :-))

      Sil
  14. Harika bir organizasyondu.Çok keyif aldım gerçekten:)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yapmışsınız. Bu arada kilo mu verdiniz? Harika 💕

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...