25 Ağustos 2016

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes..

Malum palet deyince gözümüz dönüyor hele bu paletin içinde rose ve nude kelimeleri de geçerse iyice kendimizden geçiyoruz. Bu kendimden geçmelerden biri de  Max Factor  Nude Palette Rose Nudes'u görünce yaşadım. Aslında ilk gördüğümde ilk tepkim yok almam herhalde ya falan oluyor ama zaman geçtikçe, gidip gelip baktıkça ya alayım ben bunu ne olacak ki durumuna geliyorum, neyse ki bu sefer o duruma gelmem tam da indirim dönemine denk geldi en azından uygun bir fiyata aldım.
Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

Masterpiece nude paletlerin 3 farklı rengi var, ben sadece iki tanesini gördüm ve içlerinden hayran olduğum rose yani gül/gül kurusu tonlar içereni seçtim. 

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes


Palette 8 renk var, böyle ilk bakışta bir Urban Decay Naked 3'ü andırıyor hatta bazı renkleri de baya baya benziyor ama Naked'in renkleri daha tok, daha doğal ve daha kalıcıdır. 

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

3 adet tam mat ve kadifemsi renk var palette, 3  tane biraz kendiden pırıltılı ve 2 tane de sedefli renk var. Mat renklerin biraz tozutma sorunu var tabi ki.

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

Gün ışığında görünüşü de bu şekilde, 4 numara, 6-7-8 numaralar paletteki favorilerim ve hepsi de ışıl ışıl. 

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

İçerik listesini buradan inceleyebilirsiniz. Bu arada paleti Gratis bayram indiriminden 30 TL.'ye almıştım. Öyle sıkı sarmışlardı ki hem açana kadar canım çıktı hem de paletin her yerinde iz kaldı ve temizleyemedim. 

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

Paletteki ilk 3 renk, iki tanesi mat ki her ikisi de harika baz rengi oldular benim için. Ortadaki renk ise hafif sedefli rengi de açık olduğu için kaş altına aydınlatıcı olarak harika iş görüyor. Bütün göz kapağına da baz olarak çekilebilir. Pigmentasyonu yüksek ama tek başına kalıcı değil sürülüp dağıtıldığı zaman görünmez olmaya başlıyor. Baz üzerinde daha iyi, rengini veriyor ve kalıcılığı daha uzun. Matların hem kalıcılığı hem pigmentasyonu daha iyi ama bunlar da baz olmadan uzun süre dayanamazlar. Ben gözümde hep baz ile kullanıyorum o nedenle hiç sıkıntı yaşamadım bu arada.

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

Sonraki 3 renk, içlerinde favorim en sağdaki, yine  bunlar da baştaki renk hariç bazsız hiç kendini göstermeyen yapıdalar. Alta Color tattoo gibi bir krem far/baz ile şahane sonuç veriyorlar.

Max Factor Masterpiece Nude Palette Rose Nudes

Son iki renk, ilginç bir şekilde farklı görünmekle birlikte aslında aynı rengin iki ayrı versiyonu, biri daha sedefli, biri daha mat ve daha pigmentli. Sürüldüklerinde böyle harika bir renk veriyorlar ama dağıtıldığında eğer altta baz yoksa tamamen kayboluyor renkler. 

Görünüm olarak şahane ve eğer baz ile kullanırsanız akma bulaşma kaybolma toplanma yapmayacak bir far paleti. Baz olmadan kullanırsanız renklerin kaybolduğunu göreceksiniz. Yine de severek kullandığım ve renklerine bayıldığım bir palet kendisi, diğer renklerine de belki bakarım diyordum ama vazgeçtim sanırım. Siz ne düşünüyorsunuz palet hakkında?
Sevgiler..

72 yorum:

  1. renklere bayıldım, hele ikinci palette olanlara ... iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Daha ilk çıktığında bu palete bayılmıştım ama aklımda hep Naked3 var. O yüzden Naked3 alıp rose palet sevdamı sonlandırmaya karar verdim. Sonlanır mı, sanmıyorum ama🙈 Renkleri gerçekten güzelmiş, hele 4. sıradakine bayıldım. Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog tabi ki bütün paletler içinde naked 3 ün yeri ayrı Blanacım ama bunları da ayrı seviyorum ;) teşekkür canım:)

      Sil
  3. Ortadaki 3 renk daha bir güzelmiş sanki.....Size baka baka beni en sonunda makyaj öğrenmeye iteceksiniz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu özel günlerle falan başlayın sonra hergüne dönüyor o zaten:)

      Sil
  4. ikinci ve üçüncü resimdeki tonlara bayıldım, güle güle kullanın. ambalajı da çok şık görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ya ben geçen gün Gratis'te bu paletlerin üçünü de gördüm ve indirimde almadığıma pişman oldum. Senin yazın süper oldu! O rose gold güzellik göz kapağında da böyle parlak duruyor mu? Sanki bu ara bütün farlar benm gözümde silikleşiyor gibi de :/ Güle güle kullan, öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Baz üzerinde güzel duruyorlar Başakcım ama bazsız dediğin gibi anında silikleşiyor.. Teşekkürler canım:)

      Sil
  6. Nasıl güzel bir renk kartelası o öyle bayıldım canım

    YanıtlaSil
  7. Renkleri sevdim :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. 2 ve 4 numaralı açık sedefli renklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de gidip gelip bakıyorum alayım mı almayayım mı diye :) İyi oldu okuduğum şimdi alınacaklar listesine eklendi bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico sırf renkler için değer yani almaya ;)

      Sil
  10. Renkleri çok güzelmiş.Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  11. 4 ve 8 numaralar alma sebebi..indirimde denk gelirsem kaçırmam..güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün kesinlikle indirimde alınmalı :) teşekkürler canım:)

      Sil
  12. Renkler çok güzel gözüküyor, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. İrem Hanım bu renkler nasıl sevilmesim bayıllldımmm palete :)) Sizde musmutlu günlerde kullanın, paleti o kadar sıkı sarmasalar daha iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü ah Gözdecim bizim millet ne yazık ki tester olmayan her şeyi açıp parmaklamak sonra da ay ne var ki demek huyuna sahip hep görüyorum ben ancak böyle engel olunuyor herhalde :( teşekkürler canım:)

      Sil
  14. Renkleri çok güzelmiş, güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  15. 4-5-6. renklere ba-yıl-dım! Çok güzel ve kullanışlı duruyor, pratik bir paletmiş, 4 numara alma sebebi gerçekten! Ben de Blana gibi Naked 3 alarak bu rose/rosegold tonlar defterini kapatmak istiyorum ama indirim varken dayanamayabilirim!
    Güle güle kullanın, sevgiler.
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight naked 3 ayrı bunlar ayrı ;) maalesef ben de dayanamadım teşekkürler:))

      Sil
  16. Renkler çok hoş görünüyor ama indirimsiz almaya değer bir palet gibi gelmedi bana.Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı evet öyle zaten o kadar çok indirim oluyor ki mutlaka denk gelir :) teşekkürler:)

      Sil
  17. Bu paletin renkleri çok güzel gerçekten. Bende dayanamayıp aldım. Güle Güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nazlısyvaz :)))) teşekkürler sen de öyle :)))

      Sil
  18. En üstteki far paletinin renklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın rose nude olunca tabi başka ;))

      Sil
  19. bu kadınlar işlerini gerçekten biliyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @murat :))) indirim değerlendirme konusunda evet

      Sil
  20. Gülkurusu tonlar çok hoş. Ürüne şöyle bir uzaktan bakınca bile çekici geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi diğer paletler içinde hemen görünüyor zaten :)

      Sil
  21. Yaa gördükçe içim gidiyor ama Makeup Revolution Iconic 2 sipariş verdiğim için almak gereksiz olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik oo süper canım şimdiden güle güle kullan:))

      Sil
  22. Renkleri gerçekten çok hoş, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  23. Renklere bayildim hepsi cok guzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet ben de çok sevdim paleti :)

      Sil
  24. Son fotoğraftaki iki ren var ya, renklerinin uygulamada değiştiini söylediğin. O iki renk için indirim zamanı buradaki tüm kozmetik mağazalarına baktım bulamadım. İndirim bitti yine gittim illa alıcam kafaya taktım. Ama yine yoktu. Küstüm daha da bakmadım. Şimdi yine aklıma düştü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı paletlerin bu renk olanı özellikle çok talep gördü demek ki ama ben indirim başladığı anda almıştım gratisten 6-7 tane vardı yine görüyorum bizim orada mutlaka bulursun yani :))

      Sil
  25. Çok paletim var almamak için zor tutuyorum kendimi çok güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi bu paletlerin ve renklerin mutlulukla ilgisi var bence alıyorum dayanamıyorum :)

      Sil
  26. Great colors! Happy weekend!:)

    xxBasia

    YanıtlaSil
  27. Renkler şahane mağazaları gittiğimde çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet çok hoş renkleri var paletin ;)

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. @siriyaşam rose ve nude bir araya geldi mi tamamdır bana :)

      Sil
  29. Gerçekten çok hoşmuş bu aralar zaten far paletlerine takmış durumdayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeliz evet benim de hala almak istediğim paletler var :))

      Sil
  30. Süper renkler.Tam benlik üstelik sedefli ve pırıltılı olunca ben bitiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet ben de çok severim :))

      Sil
  31. Bende renklerını severek üç dört ay önce almıstım, bazlıda bazsızda denedım ancak begenmedım.. az alırsan pigmentasyonu kötü çok alınca tozutuyorr.. ben hıc begenmedım. wet ın wıld ın teklı farlarını daha cok begendım dıyebılırım.. kremsı simsiz far önerisi olaran varmı???
    http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pinolimakyaj bazlı olarak memnunum ben tozutma problemi var ama çok önemli değil benim için..şu anda bildiğim en iyi mat farlar the Balm'ım meet matte paletleridir hazır gratis indirimdeyken bakabilirsin onlara..

      Sil
  32. Bayildim renklere ozellikle ilk 3 renge. Heo aklimda bu paletler ama bu palet cok guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esypage aklımda kalacağına evimde kalsın modu olduğu için bende hemen aldım 😄😄😄

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...