29 Mayıs 2016

Günün Ojesi Farmasi My Style No:526

Farmasi My Style çabuk kuruyan ojeler ile daha önce tanışıp tanışmadığımı hatırlamıyorum, diğer serilerden oje kullanmıştım. İlk kullandıklarımda çok rahatsız edici yoğun bir koku vardı. Bu My Style serisi için ise böyle bir sorun kalmamış. Bu arada bu rengi  hem Başak hem de Filiz'in instagram hesaplarında görüp çok beğenmiştim. Farmasi Ankara temsilcilerinden @farmasiankara06 hesabının sahibi Handan hanım Farmasi Dr. C. Tuna Mineral Water Spray yanında bu ojeyi de yollayınca gerçekten çok sevindim.
Farmasi oje
Daha önce çok mint rengi oje kullanmıştım ama buna gerçekten bayıldım.  Rengi, parlaklığı ve duruşu nefis ama yapısı o kadar da iyi değil. Gerçi ben ve Filiz yapısını ve sürümünü zor bulurken Başak çok kolay sürdüğünü söyledi.

Farmasi oje

Ben bu görüntü için ince ince tam 4 kat sürdüm. Bütün katları sürüp, kurumasını bekledim, oje ıslakken sürülürse dalgalanma yapıyor. Neyse ki çok çabuk kuruyor. İki elimi de bitirene kadar ilk tırnak kurumuş oldu hep. 

Farmasi oje

Bu görüntü ve renk için söylüyorum ki uğraştığıma değdi.

Bu oje ve bunun gibi pek çok Farmasi ürünü için  Farmasi Katalogunu inceleyebilirsiniz veya instagramda @farmasiankara06 Handan Hanım'dan sipariş verebilirsiniz.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. Rengin güzelliğine gel...

    YanıtlaSil
  2. Çook güzel bir renk. Yesilli renkleri seviyorum tonlarina göre her mevsim kullaniliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet ben de çok severim her mevsim kullanırım :)

      Sil
  3. renk çok güzelmiş, tırnaklar zaten her zamanki gibi yakıyor. ama saygı duydum, ben uğraşamazdım herhalde 4 katı ayrı ayrı bekleyip sürmekle =) güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim renk harika olunca uğraştım :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Gerçekten renk harika! Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. 4 kat sürmek yorucu oluyor benim içinde :( rengi güzel olmasa insan üşeniyor sür bekle sür bekle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü neyse ki çabuk kurudu rahatça sürdüm sayılır :)

      Sil
  6. Ojenin rengi de tırnaklarında çok güzelmiş :) 4 kat çok uğraştırır ve sürmeside sabır ve zahmet istiyor , tebrik ederim ^^ Benim 4 katımın sonu hüsranla bitiyor genelde ya da oje sürekli bir kaygan yapıda oluyor bir yere çarpınca dağılıyor üzerinden saatler geçse bile , bu üründe bu şikayet yok galiba bu açıdan güzelmiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merolina evet her oje kaldırmıyor çoğunlukla 2 kat yeter sürdükten sonra kurutucu sürsen daha kolay kurur sanki

      Sil
  7. That nail polish is beautiful!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. A aaa, ikimiz de Farmasi mint yeşili oje paylaşmışız bugün. Pişti olmuşuz İrem :))) Bende ki farklı bir serisi, gel bak ziyarete :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gokcebağtır aa hemen bakacağım 2 gündür hiçbir şeye bakamadım :)

      Sil
  9. Ben bu serinin ojelerini sürmekte zorlandım. Sizinki gibi güzel de olmadı vallahi ne yalan söyleyeyim ama sorun ben de sanırım biraz da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @guzellikhikayesi :)) evet biraz sabır gerektiriyor ama renkler ve sonuç harika

      Sil
  10. Bi farmasi kullanıcı olarak en beğendim favori ojelerim arasında ki renk. Gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kekdilimi benim de en sevdiğim renklerden oldu :))

      Sil
  11. Rengi gerçekten çok güzel... Bir o kadar da zahmetliymiş. :)) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel ve canlı bir Mint bu böyle instagramda gördüğümde de çok begenmistim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi ben de gördüğümden beri bayılıyorum buna :)

      Sil
  13. Ay cidden ben kolay sürdüm ya :))) Senin tırnaklarında da efsane durmuş, güle güle kullan İrem'cim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım :) sende de çok güzel durmuştu ve kolay sürmen de harika olmuş :)

      Sil
  14. Arkada turkuaz bir Okyanus manzarası, ellerde renkli bir kokteyl var gibi hissettim bir an <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ay bak canım istedi ne güzel olurdu :)

      Sil
  15. Renk gerçekten çok güzel, ama bu tırnaklarda sanmıyorum ki tek bir renk kötü görünsün, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkür ederim ama var metalik renkler çok kötü duruyor :(

      Sil
  16. Rengi çok güzel. Oldukça canlı duruyor.. Güle güle kullanın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkür ederim:)

      Sil
  17. Bnede bu renk bir oje aldım yaz boyunca doya doya süreceğim inşallah çok yakışmış sizede:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. qkelebeketkisi evet benim de bu yaz sarılar mintler pembeler süresim var hep :-)) instagramda görürüz rengi artık :-))

      Sil
  18. Hi Dear, are you truly visiting this site daily, if so afterward you will absolutely take nice know-how.

    YanıtlaSil
  19. Your style is very unique compared to other folks I've read
    stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...