13 Ekim 2015

Dresslink Alışverişim...

Bir süre önce dresslink.com'dan bir wishlist hazırlamıştım. Onun dışında siteden bir de alışveriş yaptım ve hepsi de 20 gün gibi yurt dışı alışveriş için kısa bir sürede elime ulaştı. Şimdi ne almışım onlara bakalım.
dresslink.com
İlk olarak hem gelecek yaza hem plajda hem de şehir içinde kullanabileceğim en sevdiğim renklerden mint ve beyaz bir askılı tank top aldım. Özellikle renkleri ve geometrik deseni çok hoşuma gittiği için bunu seçtim.


dresslink.com

Yine yaz kış kullanılabilen ve son zamanların yükselen trendi çiçek desenli ince bir kimono bu sonbahar havasında kurtarıcım oldu. Akşam değil ama gündüz bir tshirt giyip, üzerine de bunu aldım mı sonbahar için hem şık hem de rahat bir stil yakalayabiliyorum.


dresslink.com
,

Benim için yaz ve kış vazgeçilemeyen tek aksesuar güneş gözlüğüdür. Yaz için ayrı kış için ayrı hatta yağmurlu havalar için bile ayrı güneş gözlüğü kullanırım. Hem parlak güneş ve hava gözümü çok rahatsız etmesin diye hem de kıyafetimi tamamlayan bir aksesuar olarak sevdiğim için. O nedenle de yine kış aylarında bile kullanabileceğim, yumuşak renkli bir güneş gözlüğü seçerek alışverişimi tamamladım.

Alışverişimi kredi kartı kullanarak yaptım, sitenin güvenlik politikası gayet iyi, herhangi bir sorun çıkmadan alışverişimi yaptım ve dediğim gibi paketim 20 gün içerisinde elime ulaştı. Şimdi dresslink yeni bir alışveriş için yılbaşını bekliyor olacağım.
Sevgiler..


35 yorum:

  1. çok güzel hepsi iyi günlerde kullanman dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tarzımveelemeğim teşekkür ederim .-))

      Sil
  3. güle güle kullan güzel parçalar almışsın. ben de yakın zamanda bir kaç değişik yabancı siteden bir şeyler almak istiyorum ama ne zaman girsem siteye neredeyse her şeyi beğeniyorum. karar veremiyorum bir türlü :) keşke gümrük sınırı olmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeçelikdemir çok teşekkürler :-)) ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum gerçekten çok beğendiğim şey var ama çok da pahalı bir şey alamıyorum risk olmasın diye :-((

      Sil
  4. güle güle kullan tatlışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası teşekkürler canım benim .-))

      Sil
  5. Güle güle kullan, hepsi çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu günlerde kullanınız

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller güle güle kullan canım..Ben de bu aralar internetten yapıyorum alışverişi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann teşekkürler çok severim internet alışverişini :-))

      Sil
  8. Kimono çok yakışmıştı gerçekten.Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin çok teşekkürler canım :-)))

      Sil
  9. Hepsi çok güzel , özellikle kimona bluz çok hoş, Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef kimono üzerimden çıkmadı zaten bu ara :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  10. Adeta bir terapi :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller. Hele 5 dolara çizgili bluzle yaklaşık 3 dolara gözlükler baya uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet fiyatlar çok iyi hem de kargosuzdu bunlar bonus oldu :-))

      Sil
  12. @melodyjacops teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  13. dresslinki uzun süredir duyuyorum uygun fiyatlı olarak :)
    aldıklarınız çok hoş güle güle kullanın:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Sana çok yakıştığı kesin.Güle güle giyin.Çok şık giysiler.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloannemutfakta çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi teşekkür ederim :-)))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet ben de çok sevdim :-)))

      Sil
  17. Gözlüklere bayıldım güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  18. İyi günlerde kullanın,ben cesaret edip de yurtdışından bir şey sipariş veremiyorum gümrüğe takılır korkusuyla.
    www.ciddiolamiyorum.blogspot.com bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @salihaaydınlı kıyafet konusunda sıkıntı yok mutlaka geliyor ama işte bir seferde ancak 75 € luk alışveriş yapılabiliyor ben de az az ve sık sık alıyorum daha garanti oluyor.. sitelerin çoğu güvenilir ürün gelmedi mi parayı iade ediyorlar..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...