21 Eylül 2015

Splat Tooth Paste..

Splat'in yolladığı diş macunu paketi yaklaşık 2 ay önce gelmişti ve 2 deneme boyu diş macunu ile kullanmaya başladım. Splat bir Rus markası ve yaklaşık 2-3 senedir de Türkiye'de faaliyet gösteriyorlar. Sanırım 6-7 ay kadar önce ürünleri Gratis mağazalarında satılmaya başlandı.
Splat toothpaste
Bu arada Splat'in yolladığı pakette Green Tea macunu tam boy, 4 adet deneme boyu bulunuyordu.  Burada gösterdiğim ve anlatacağım ağız köpüğünü ben kendim daha önce almıştım. White Plus macunu ise deneme boyunu çok beğenince bir önceki indirimden 12.50 TL.'ye aldım. Bu macuu kullanmaya başladığımda beri diş etlerimi gerçekten daha iyi hissediyorum. Çok kahve içmeme rağmen dişlerim daha beyaz ve sürekli sararan küçük bir bölge artık sararmıyor. Green Tea yani yeşil çaylı macunu daha önce kullanmıştım, ağza hoş bir ferahlık veren ve diğer macunlara kıyasla da fena temizlemeyen bir macun, bunu da kullanabilirim. Ağız köpüğünü ise daha öce Gratis'den almıştım. 30 TL. gibi olabilir fiyatı tam aklımda değil ama çok uzun süre giden bir ürün bu. Ne işe yarayacak diyebilirsiniz, mesela soğanlı bir şey yediniz veya sigara içtiniz ben başkasına gerek kalmadan kendi kendimden rahatsız olmaya başlarım böyle bir durumda. Hemen banyoya gidip bir fıs ağzıma sıkıyorum, tamamen köpük bir ürün ve aslında yutulmasında bir sakınca yok. Ancak ağızda çalkalarken güzel olan tadı yutulunca kötü geliyor, o nedenle çalkalayın ve durulayın. 

Splat diş macunu

Daha önce denediğim Splat Blackwood Diş Macununu da sevmiştim ama yine aynı yazıda bahsettiğim Chili aromalı ve şimdi de White Plus favorilerim oldu. Dönüşümlü olarak bu ikisini ve ağız köpüğünü sürekli olarak kullanırım diye düşünüyorum.
Sevgiler..

24 yorum:

  1. son zamanlarda çok moda olan bir macun oldu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet baya ön plana çıktılar..

      Sil
  2. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. White Plus güzel bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet tavsiye edebilirim çok beğendim .-))

      Sil
  3. Hic gormedim ve duymadim ben bunu... Gratise gidince kesinlikle bakicam :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elabellaworld geçen hafta yine indirimdeydi Gratis'de bitmemiştir umarım..

      Sil
  4. Bende merak ediyorum. En kısa zamanda deneyeceğim. Emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali teşekkürler beğenmene çok sevindim..:-))

      Sil
  5. sensodyn kullanıyoruz yıllardır. O kadar memnunum ki. Diş konusunda yeni ürün denemeyi hiç düşünedim bu yüzden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ben de beğenirim sesodyn'i ama tadı çok keskin aslında ve bunlar gerçekten daha beyazlattı dişlerimi..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası benim de white plus ve chili..

      Sil
  7. Splat marka ben de kullanıyorum ve memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın başarılı gerçekten macunları..:-))

      Sil
  8. Henüz deneyemedim, merak ediyorum Splat ürünlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdas o zaman chili ile başlamanı önerebilirim sana :-))

      Sil
  9. Bilmediğim ürünler.. Yazınız sayesinde tanımış oldum. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti rica ederim beğenmenize sevindim..:-))

      Sil
  10. White plus olanı kullanıyorum ve memnunum, şimdi de green tea ve çilekliyi deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun çilekliyi ben de merak ediyorum deneyeceğim en kısa zamanda..

      Sil
  11. Çilekliyi çok merak ediyorum ama çok pahalı bir marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi sık sık indirime giriyor geçen hafta indirimdeydi mesela bir de çok uzun süre gidiyor..

      Sil
  12. Ben sigara, kahve falan içimiyorum, sabah akşam dişlerimi fırçalıyorum ama yok hiç bir şekilde dişlerimin sarısı 1 ton bile açılmıyor. O yüzden bir de splata şans vereyim umarım azıcıkda olsa açılma olur T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergsiskaraman vitamin veya bünye ile ilgili bir durum olabilir bir diş doktoruna görünebilirsiniz..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...