15 Ağustos 2015

Blogger Mimi..

Yine çok sevdiğim ve fırsatım olunca kimse mimlemese bile yapmak istediğim bir mim yazıyorum bugün, neyse ki sevgili Nilgün ve Sevgi beni mimlemişler.




blogger

Sorular tamamen blog yazarlığı ile ilgili, o yüzden çok hoşuma gitti, hemen başlayalım.
1. Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir??

Aldığı ürünü 3 ay geçse bile fotoğraf çekmeden kullanamamak, blog defteri tutmak, yanından fotoğraf makinesi ve şarjını ayırmamak.

2.Kişisel blogları mı, gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz??

Her tarzdan favorilerim var ama temel olarak güzellik-kozmetik bloglarını daha çok seviyorum ve sayı olarak daha fazla takip ediyorum.

3.Blogger olmanızda etkili olan en önemli şey nedir?

Sanırım blog yazmaya başlamadan önce edindiğim ve çok severek de takip ettiğim blogger arkadaşlarım beni çok etkilemiştir.

4.Örnek aldığınız bloggerlar var mı?
Evet tabi ki, o blog yazmaya başlamama sebep 2-3 blogger arkadaşımı örnek almıştım.

5.Şu anki mesleğin nedir ya da hangi mesleği seçeceksin?
Şehir Plancısıyım zaten..Ama kafe falan işletmek isterdim.

6.En sevdiğin blogger arkadaşlarını yazmanı istiyorum desem??
İşte bu çok zor çünkü hepsini ayrı ayrı seviyorum. Herkesin yeri ayrı benim için, o yüzden isim veremem gerçekten.

Mime katılmak isteyen herkesi de davet ediyorum, bütün blogger arkadaşlarım hadi yapmayan varsa yapsın, biz de okuyalım.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Ne yazsam ne yazsam diye düşünürken...Bir de baktım ki Audrey mim yapmış yapmayanlar da yapsın demiş.
    E ben de üzerime alınıp yapayım madem,manayla yazı yüklemiş olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ıvırcızıvırcı süper bekliyorum mim yazını o zaman :)

      Sil
  2. E bende üzerime alır bu mimi yaparım.:)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli sorular cevaplar, zevkle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkürler beğenmenize sevindim..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan çok sevindim teşekkürler :-))

      Sil
  5. zevkle okudum gercekten çok hoş

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası hep hayalim olmuştur keşke gerçek olsa :-))

      Sil
  7. samimi yanıtların için teşekkürler şehir plancısı olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet hala pek bilinen bir meslek değil o yüzden çok bahsetmiyorum..

      Sil
  8. 6. soruda kulaklarım çınladı <3

    YanıtlaSil
  9. @siriyaşam hahaha evet çınlasın zaten...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...