22 Haziran 2015

Alessandro Michele’nin İlk Reklam Kampanyası Yeni Gucci'yi Tanıtıyor...

Gucci 2015-16 Sonbahar/Kış Reklam Kampanyası, İtalyan kökenli çağdaş filozof Giorgio Agamben’in söyleminden yola çıkarak dünyayı olduğu gibi keşfe çıkıyor. Reklam filminde günümüzün basit bir elektronik kaydı olmanın dışında, “artık” ve “henüz” kavramlarını hayata geçiriyor. Bir şehir yaşamında gelişen estetik kodlarla yepyeni bir lugat geliştiren markanın Kreatif Direktörü Alessandro Michele, filmde geçen mekanların herhangi bir yerde ve her yerde olabileceğinin altını çiziyor. Ayrıca Michele, insanın kim olduğunun kendisinin karar vermesi gerektiğine ve hayattaki seçme özgürlüğünün önemine ışık tutuyor.

Gucci



Gucci

Orijinal kampanyada yer alan sıra dışı aksiyonlar, uçurumlar, kalıntı ve amnezyalarıyla bugünkü şehir, filmin arka planına heyecan katıyor. Özel çekimlerde insanların arzularını, ve tahminlerini,  dünyalar ve yeni keşiflerin parıltısını, yeni bir dilin yaratılışındaki ve varoluşun yeni ihtimallere ait ipuçlarla kusursuzca anlatılıyor. Kampanyada kamera karşısına ise moda dünyasının tanınmış mankenlerinden Tessa Charlotte Bruinsma, Tobias Lundh, Lia Pavlova ve  Sven de Vries geçti.  

Gucci

Gucci Kreatif Direktörü Alessandro Michele reklam filmi hakkında Yeni bir silüeti hayata geçirmektense, yepyeni bir tavrı yorumlamak istedim. Maskülen ve feminen arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran ve bugünün şehirlerinde genç enerjiyi ve doğal özgüveni yansıtan bir bakış açısıyla. Bu koleksiyon ile bugün “artık” ve “henüz” eşiklerini kayıt altına almak istedim dedi.

Kampanya Künyesi

Kreatif Direktör: Alessandro Michele


*Basın Bültenidir.

6 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...