4 Mart 2015

Vichy 3 in 1 makyaj temizleme sütü..

Vichy'nin bu 3 in 1 yani tek adımda/harekette makyaj temizleme ürünü sanırım bir Kozmela alışverişimle beraber hediye olarak gönderilmişti. Tabi bendeniz ancak deneme fırsatı buldum çünkü bütün Bebak Acıbadem sütlerim bitti, ben de hazır yenisini alamadan şunu bir deneyeyim dedim ve açtım.
Vichy 3 in 1 one step cleanser
Üç adımlık makyaj temizleme rutinini tek adıma indirmek fikir olarak çok cazip ancak ben böyle örneğin temizleme/tonikleme için aynı ürünü kullanmayı sevmiyorum. istiyorum ki her şeyim ayrı olsun ben uzun uzun makyajımı çıkartayım akşamları. Bu ürün hem temizleme sütü, hem göz makyajı temizleyici hem de tonik adımlarını bir seferde halletmeyi vaat ediyor.

vichy 3 in 1 one step cleanser
Her ne kadar en azından cilt makyajını temizlemesi fena olmasa da göz makyajı için kesinlikle yetersiz buldum. Hele de yoğun ve suya dayanıklı bir rimel için üzerinden mutlaka bir misel su ya da ayrı bir çift fazlı temizleyici ile geçmek zorunda bıraktı beni. Ayrıca tonik aşamasını da atlamaya razı olamadığım için peşinden ya bir gül suyu ya da misel su ile tekrar cildimi silme ihtiyacı duyuyorum. 

vichy 3 in 1 one step cleanser
Kokusu çok hafif ama güzel, rahatsız edici kesinlikle değil. Bu temizleyici bence tatile giderken yanına bir sürü değişik şişede makyaj temizleme sütü, toniği, göz temizleyicisi vs. almak istemeyenler için ideal bence. Yaz makyajını hiç zorlanmadan çıkaracağı için de hem pratik hem fonksiyonel bir ürün olacaktır yanınızda en azından.

Yalnız bir uyarım olacak, bu tarz ambalaj kapakları genelde zor kapanıyor ve bir süre sora da zaten tamamen laçka oluyorlar. Bunun marka ile hiç ilgisi yok çünkü ürünlerini belli bir fiyat üzerinde fiyatla satan Vichy gibi markalar da bu plastik kapağı kullanıyor diğer ucuz markalar da ve hepsinin başına aynı şey geliyor, o kapak yerine oturmamaya kapanmamaya hatta kırılmaya başlıyor. O nedenle seyahat için çok kullanışlı bir ürün de olsa kapak problemi de aklınızda bulunsun ve her seferinde kontrol edin derim ben.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bende cilt temizliginde makyaj için mısel su kullanip cilt temizliği için ayrıca Jelle yikiyorum bu şekilde anca içime siniyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi :-)) aynen uzun uzun silip temizlemek hoşuma bile gidiyor yani..

      Sil
  2. Seyahatlerde kapak yüzünden çok sorun yaşadım,çok güzel bir noktaya değinmişsiniz. 3ü1 arada formülü kurtarıcı gibi sanki..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar o kapak problemine dikkat edilirse gerçekten çok faydalı bir ürün olacaktır seyahat için :)

      Sil
  3. Ben de 2 in 1 3 in 1 ürünleri sevmiyorum. Tamam göz ve makyaj temizleme için olabilir de ben de hemn bununla siler hem jelle yıkar hem de arkasından toniklerdim herhalde. Ritüelleri seviyorum :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @sevda haha ben de aynen öyle yaptım sildikten sonra ne varsa hepsini uyguladım ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...