24 Şubat 2015

Günün Ojesi H&M Candy Crush..

Geçen haftalarda yaptığım bir H&M alışverişinde gördüğüm kendinden simli ve hafif dokulu ojelere tabi ki karşı koyamadım. H&M'in ojelerinin çoğunun şişeleri küçüldü ve fiyatları da ona göre azaldı.
H&M candy crush nail polish
Bu tatlı pembe taban üzerine içinde altın rengi ışıltılar olan ojenin adı Candy Crush, önce başka bir ojenin üzerine sürmeyi denedim ama tek başına daha güzel durduğuna karar verdim ve böyle sürdüm.
Tabi dokulu olduğu için 2 kat sürdüm, daha fazlası ojeyi çok kalın gösteriyor, iki kat olunca da kolayca kuruyor.  Biraz tırnak çizgisi belli oluyor ama önemli değil artık.

H&M candy crush nail polish

Bir de isme uygun poz vermeyi ihmal etmedim. Bu oje yaz aylarında sıkça elimin gideceği bir oje olacak. Pembe renk seviyorsanız ve yakınlarınızda H&M varsa kaçırmayın derim.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel tatlı bir renk H&M den alışveriş yaparim ama hic ojesini kullanmadim sayendr alıp deneyecegim tatlim :) ♥♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...