22 Ocak 2015

Sephora Immediate wrinkle filler-anında kırışık doldurucu baz..

Çok uzun bir başlık oldu ama bazen hem İngilizce hem de Türkçe yazmak gerekiyor, çeviride bazı şeyler gerçekten anlamını kaybediyor. (Lost in Translation)
Sephora immediate wrinkle filler


Bu bazı bir süre önce Sephora indiriminden 10 TL.ye falan aldım sanıyorum. Jelatinine bile dokunmamışım, o derece unutmuşum kendisini, ancak açtım da kullanmaya başladım. 
Önce sadece göz bazı olarak kullanayım demiştim, sonra baktım bütün yüze de kullanılabilecek bir şey hemen denemeye geçtim.

Sephora immediate wrinkle filler

İhtiyaç duyulan, yani yoğun veya minik kırışıklık olan bölgelere parmağınızın ucu ile uygulayabiliyorsunuz. Tabi o kırışıklığı tamamen kapatmıyor, etkisi de bir süre sonra geçiyor zaten. Ama o an için makyaj altına  pamuk gibi bir baz oluşturuyor.

Sephora immediate wrinkle filler

En kötü özelliği minik bir kavanozda olması, bundan ürünü alması gerçekten zor. O nedenle minik tahta bir spatula yardımı ile ürünü çıkartıyorum. Yapısı silikon, içinde de muhtemelen vardır. Golden Rose'un bir makyaj bazı vardı, sanırım artık yok, yapısı aynen ona benziyor. 

Sephora immediate wrinkle filler

Koyu kıvamda, eşit dağıtmak için parmak ucunda ısıtmak gerekiyor.

Kırışıklıkları nasıl ve ne kadar doldurduğunu avuç içimde göstermek istiyorum.
Bazsız...

Bazlı, resimlerde filtre kullanmadım, gördüğünüz gibi "blur effect" denilen buğulu görüntüyü gayet güzel veriyor. Bu tarz bir ürün de Loreal çıkarmıştı biliyorsunuz, onu da almıştım ama henüz tam deneyemediğim için karşılaştıramadım. 


Sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum, zaten sevsem de sanırım yenisi yok artık, alamayacağım yani. Bunu da bitireyim kurtulayım kontenjanına aldım.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. çok başarılı bi ürünmüş

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @theruj evet her başarılı ürün gibi sanırım üretimden kalktı :((

      Sil
  2. güzel kapatıyormuş kırışıklıkları ayrıca avuç içinde demek çok mantıklı geldi. Bana da örnek olsun

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet blur efekt için iyi bir test alanı avuç içi :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...