30 Haziran 2014

#sumakeupevent Sponsorları..

Günaydın. Daha önce sevgili Derin ve Hilal'in düzenlediği #sumakeupevent'e katılmak üzere Ankara'ya gittiğimi burada anlatmıştım. O gün Ankaralı pek çok blogger dost ile tanışma fırsatı bulduğum için şahane geçmişti. Tabi bir de Derin ve Hilal'in bizlere şahane hediyeleri oldu, onlardan bahsetmeden ve hem firmalara hem de kızlara teşekkür etmeden olmaz.
Tabi öncelikle Watsons'dan başlayalım. Her blogger buluşması gibi buna da şahane bir kutu yollamış. Özellikle Pure Beauty silky touch sun screen krem şu sıcaklarda elimden daha doğrusu yüzümden ayrılmaz oldu. Yorumu tatilden yani 15 Temmuz'dan sonra gelecek.

 Schwarzkopf Osis  saç şekillendirme ürünü yollamış. Bu tarz ürünleri saçlarım kısa olduğu için çok kullanmıyorum ama tatilde deneyip, daha sonra yorumlayacağım.

Sol üstten başlıyoruz; Essence içinde tatlı ürünler bulunan bir çanta ile katılmış etkinliğe, en kısa zamanda bir kadife manikür yapacağım. Ürünlerine bayıldığım Cyrene yine en sevdiğim makyaj temizleme suyunun deneme boyunu yollamış, tatile benimle gelecek ürünlerden biri. Gerçek Kozmetik tarafından da Nob asetonsuz oje temizleme mendili yollanmış. Bu ürünü koyu renk ojelerde çok başarılı bulmuyorum ama tırnağa bulaşan oje artıklarını temizlemek için kullanılabilir bir ürün. Limon kokulu şampuanına bayıldığım Otacı bir sürü şampuan, el kremi testerı yollamış, tatilde kurtarıcı olacaklar.

HC Saç bakım çok methedilen Ovex saç bakım maskesini yollamış, bunu hala deneyemedim hala ama kararlıyım bu yaz deneyeceğim.  recete.com'dan Bioderma Sebium yüz yıkama jeli gelmiş, bu ürünü daha önce de kullanmıştım, özellikle yağlı cilt için başarılı bir üründür. Yine daha önce kullandığım ve burada bahsettiğim Raen ise güllü toniğini yollamış. 

Nideno kişiye özel defterleri ile yine gönlümüzü fethetti, özellikle benim rengim sarıya bayıldım. Bu defterleri blog fikirleri, çekilişlerim ve yapılacaklar listesi için kullanıyorum. İnce ve hafif yapısı ile de çantada taşımaya uygun.

Tabi bu kadar tatlı süsleri hazırlayan Parti Zımbırtıları, indirim çeki yollayan Makarna Lütfen, Cupcakeleri efsane olan Verycupcake ve muhteşem kurabiyeleri ile de Kukasweety de aramızdaydı, hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 
En büyük teşekkür ise yine sevgili Derin ve Hilal'e gidiyor, umuyorum Ankara blogger ekibi ile ileride yine görüşme imkanı bulurum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Defterin harika. Güle güle kullan hediyelerini.
    "Sen" dememden sakıncası yoktur, umarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çalışananne... teşekkürler :-)) tabi ki de hiç yok ..:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...