27 Mart 2014

Markakalem'den indirim günleri...

 Kırtasiye ürünlerini hepimiz seviyoruz değil mi? Renk renk kalemler, ajandalar, ofis araç-gereçleri, ben hepsinden masamın üzerinde bol bol bulunduruyorum. Bütün bu güzel ürünleri prestijli markalar ile bir araya toplayan Markakalem'de şimdi Nisan ayı sonuna kadar çeşitli indirim fırsatları ile bütün bu güzel ürünlere sahip olabileceğiz.




İndirim Kodlarımız

100 Tl üzeri alışverişlerde 20 Tl indirim için kullanılacak kod ; markakalem20
200 Tl üzeri alışverişlerde 50 Tl indirim için kullanılacak kod ; markakalem50
500 TL üzeri alışverişlerde 100 Tl indirim için kullanılacak kod ; markakalem100 




ve markakalem'de yer alan markalardan bazıları.

İndirim fırsatları için Nisan ayı içerisinde markakalem.com 'u  ziyaret etmeyi unutmayın.
Sevgiler..



*not:her bir müşteri her kodu sadece bir kere kullanabilir.


2 yorum:

  1. Moleskin'in haftalık ajandasına bayılıyorum ama acayip pahalı geliyor, arada dükkanlarda sevip yerine bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  2. @bebe.. ben de çok severim her sene bir küçük boy not defteri alırım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...