31 Aralık 2013

Gündüzden Geceye Yılbaşı Makyajı..

Bu sene ev partisinde arkadaşlarımla olacağım ve zaten kıyafet konusunu da abartmayacağım için bari gece makyajımı biraz koyu tutayım istedim. 

Gündüz  çıkarken makyajım böyleydi. Göz için Sleek Vintage Romance paleti ve Maybelline Master Smokey göz kalemi kullandım. Kirpiklerimde ise Avon Mega Effects mascara var.

Gece için, gündüz kullandığım malzemelerle devam ettim ve sadece makyajı değişik renkler kullanarak  biraz koyulttum. Yine Sleek Vintage Romance paleti kullandım. Kalem yine aynı Maybelline Master Smokey, Smokey Chocolate ve mascarayı da ikinci kat ile güçlendirdim. Resmi çektikten sonra da akıl ederek Dior Powder Eyebrow Pencil 593 Brown ile kaşları doldurdum. 

Sonucu ben beğendim, ev partisine uygun, yeterince koyu ama abartısız oldu bence. Umarım siz de beğenirsiniz. 
Sevgiler, iyi seneler.

18 yorum:

  1. Ben bayıldım sana yakışmış İremcim :*

    YanıtlaSil
  2. cnm bana renkler konusunda ilham verdin şimdi makyaja oturuyorum:)
    Mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  3. Her ikiside çok güzel ! Mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşsun canım maşallah diyeyim:)

    YanıtlaSil
  5. @aylingümüş.. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  6. @evremedusa.. Eminim harika olmuştur makyajın canım :))

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği.. Çok teşekkürler canım sana da mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  8. @yaseminkılınç..çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  9. gece makyajına bayıldım..mürdüm+dore ikilisi bu sene favorim..

    YanıtlaSil
  10. @nilgün.. Evet gece için ideal ikili bence de:)) teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  11. Canımcım sana her şey yakışır, her iki makyajda çok güzel olmuş :*

    YanıtlaSil
  12. @gözdealtunbaş.. Çok teşekkürler canım çook nazik çok tatlısın sevgiler :))

    YanıtlaSil
  13. çok yakışmış maşallah :)

    YanıtlaSil
  14. @deniz.. ben yanıtlamayı unutmuşum bu yorumunu canım kusura bakma çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  15. @meryemşnkozmetikcicileri.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  16. İlk kez makyajlı bir fotoğrafını gördüm sanırım Audrey, daha çok yayınlamalısın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi .-))) çok teşekkürler bu postu unutmuştum bile ben..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...