24 Eylül 2013

Essence Lashes Go Wilde Mascara..

Yeni Essence ürünleri içerisinde en merak edilenlerden biri de bu tüp içerisindeki mascara oldu. Çok istek alıp, merak edilince fazla bekletmeden yazısını yazmak istedim. Zaten 4 gündür de bunu kullanıyorum artık hakkında kararımı verdim.
Tüpte olması şekil olarak orijinal ama onun dışında değişik bir özelliği yok. Günlük kullanım için uygun, normal bir mascara. Tabi kullanımı kolay, taşıması kolay.

Fırçası değişik, önce alt kirpik için olabilir mi diye de düşündüm ki olabilir. Alt kirpikleri kavraması falan güzel.

Fırçanın görünüşü de bu şekilde, sert plastik fırça değil. Üst kirpikleri de güzel kavrıyor.


Bu da uygulanmış hali, go wilde olacak bir durum yok ama günlük için iyi uzatması fena değil. Kirpikleri doğal gösterip, biraz uzatıyor. Kıvırma özelliği yok. Daha çok alt kirpikteki görünümünü sevdim. Gün içinde topaklanma yapmadı ve dökülmedi. Kalıcılığı iyi. 

Bunu baz mascara olarak kullanıp, üzerine başka mascara ile geçince daha iyi bir görünüm veriyor. Islak bir havası yok, kolay kuruyor o nedenle üzerinden geçilecekse bekletmeden geçmek lazım. Essence mascaralar içinde orta puan verilebilecek bir ürün. Fiyatı 8.5 TL. çok pahalı bir şey değil, mascara yine herkes için değişiklik gösterebilecek bir ürün, birisinin çok beğendiği bir mascarayı diğer kişi hiç beğenmeyebiliyor o nedenle denemek için bu da alınabilir.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. Ben de az önce sağ gözüme sürdüm. ilk katta beğenmedim, 2.katta dolgunluk iyi. Ama bana çok kuru geldi ve kolay sürülmüyor. Şimdilik dökülme yok, bakalım. Sanırım tekrar almam.

    YanıtlaSil
  2. Kaldırılan volume curl maskarasına aşıktım ama hiç bir yerde bulamıyorum bilseydim stok yapardım :( kıvırma özelliği olmayan maskaraları sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. çok ilginç bir ambalajı var güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @luna.. Ben de öyle düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. @ceydabyjade.. Evet biraz kıvırsa iyi olurmuş bu da :))

    YanıtlaSil
  6. @pekbilmiş.. Teşekkğr ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Okumadan ürünü görsem maskara olduğu hayatta aklıma gelmezdi.
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. yok canı myok sana da benım modelco dan alalım dıgerlerı artık gozumde yok valla :D

    YanıtlaSil
  9. ilk kez tüpte bir maskara gördüm ilginç ama güzelmiş, iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  10. @makyajkelebeği.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  11. @seraptan.. Evet aynen benim de aklıma girdi o arkadaşıma söyledim bakacak ingiltereden bayramda..

    YanıtlaSil
  12. @bricitconsungünlüğü..fena değil teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  13. @kumralkızdan.. Evet bana da ilginç geldi essence yapıyor böyle hoşluklar :))

    YanıtlaSil
  14. ben nedense essencenin rimellerini hiç sevemedim:( hep dökülme yapıyor hemen kuruyor:/

    YanıtlaSil
  15. @zuhalgündoğdu.. Günlük fena değil lashmania yı seviyorum ben

    YanıtlaSil
  16. Dökülme yapmıyorsa sıkıntı yok! Lens kullananlar için başlıca sorun bu. Bkz. ben.

    YanıtlaSil
  17. @tutumlupudriyer.. Şimdilik olmadı öyle bir problem

    YanıtlaSil
  18. Benimde paketlemesi çok hoşuma gitmişti bende sırf onun için alacaktım iyiki vazgeçmişim :)

    YanıtlaSil
  19. @tgfbt.. Ah işte bu herşeyi deneme isteğimiz yokmu bizim :))

    YanıtlaSil
  20. Hmm, evet ya, tüpte olması tek ilginç yanı sanırım :) Öncelik verip merakımızı giderdiğin için teşekkürler İrem'cim :))

    YanıtlaSil
  21. @bveç.. evet canım tüpte olması en ilginç yanı.. rica ederim sevgiler.. :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...