19 Haziran 2013

Günün Ojesi FlorMar Miracle Colors U32..

Tünaydın, bugün sabah işim olduğu için öğleden sonraya kaldım. Dün akşam sevgili arkadaşlarımdan birisi ile buluştuğum için geç geldim ve çabucak kuruyan bir oje sürmek istediğim içim aklıma FlorMar'ın Miracle Colors serisi geldi, zaten bu serinin bütün renklerini de çok severim. Sanki FlorMar bu ojeleri artık üretmiyor gibi bir şey duydum ama mağazalara baktığımda hala satıştalar.

Ojenin içindeki altın rengi ışıltılar çok güzel görünüyor. 

Ojenin neredeyse tek katta kapatması ve çok kısa sürede de kuruması da iyi tarafları.


Günün yüzüğü..

Armparty of the day..

Bu arada umarım FlorMar Miracle Color serisini üretimden ve satıştan kaldırmaz çünkü çok güzel bir seri bu.
Sevgiler..


4 yorum:

  1. nereden aklına geldi canım bu seri bir dönem deli gibi her rengini kullanmıştık bu rengi denememiştim..

    YanıtlaSil
  2. @özge.. çok sevdiğim bir seridir zaten sürmediğim renkler olduğunu da farkettim bu arada.. :-))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. @meri.. teşekkürler..:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...