28 Kasım 2012

Bir Garnier BB Krem karşılaştırması..

Bu aralar bu BB kremler çok moda oldu, aslında yaz da geldi geçti, herkes fondötenlerine döndü efendi gibi ama hala firmalar BB krem çıkarıp bizi kararsızlık içinde bırakıyorlar. Garnier markasını ilk defa İngiltere'de yaşarken kullanmaya başlamıştım, tabi o zamanlar sadece temizleyicileri kullanıyordum sadece ama Drug Store markaları içinde hala sevdiğim, beğendiğim bir markadır. İlk BB kremimi de bu markadan aldım.



Soldaki BB krem Garnier'in ilk çıkardığı kremin medium olanı, light bana çok açık gelmişti. Bu krem için cilt tipi çok düşünmemiştim alırken, kullanmaya başladıktan sonra da çok fazla sorun çıkarmadı. Kapatıcılığı diğer BB kremlere göre daha bile iyidir diyebilirim. Yapısı elimin üst kısmında gördüğünüz gibi koyu, tam bir fondöten kıvamında. Koyu gözükmesine de bakmayın ciltle tam olarak bütünleşiyor. Sağdaki krem yeni çıkan ve yağlı ciltler için diye reklamı yapılan BB krem. Bunun da yapısı oldukça akışkan hatta neredeyse sıvı diyebilirim. Bu bakımdan Maybelline Affinitone Fondötene benziyor. Bu kremlerin ikisi de medium renkte, el üzerinde renkleri farklı görülmekle birlikte, altta görülüyor ikisi de ciltle güzelce bütünleşiyor ve aynı renk oluyorlar. Hatta yüzümün bir yanına birini, diğer yanına da diğerini sürüp denediğimde, renk açısından hiç bir eşitsizlik olmadı. Ancak sıvı yapıda olan krem duo fiber fırçalarla çok güzel sürülebilip, yedirilirken diğerinin en iyi uygulaması ya süngerle ya da elle yapılıyor. Ben açıkça biri yağlı cilt içindir diğeri kuru cilt içindir diye bir şey söyleyemem, benim cildim tamamen karma oldu, kuru bölge de var yağlı bölge de var. Bu iki BB krem de benim cildime gayet sorunsuz şekilde oturdu ve rahatsızlık yaratmadı. Tabi aşırı lekeli, kızarık ciltler için kapatıcılığı yetmeyecektir. Ayrıca BB krem bile olsa mutlaka pudra ile sabitlediğimden, gün içinde sadece burun ve alnımda biraz parlama yapıyor, onu da bir-iki pıt pıt pudra ile çözüyorum. Umarım faydalı bir yazı oluştur. Maybelline BB krem yazısı da ayrıntılı olarak yakında gelecek.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...