11 Nisan 2021

Mart ayı alışverişleri...

Mart ayında başıma gelen aksilikten dolayı neredeyse hiç alışveriş yapmadım, aksilik ne diyecek olursanız da corona geçirdim. Evde hafif atlattım biraz ağrım oldu ateşim hiç çıkmadı boğazım ağrımadı ama 1-2 gün evet biraz ağrım oldu. Geçtikten sonra da şimdi aşırı bir halsizlik yorgunluk devam ediyor. Bu geçirenlerden duyduğum kadarı ile bir süre devam edecekmiş. Neyse bu kadarla atlattım ya yeter bana.  Karantina öncesi ve sonrası yine de minik minik bir şeyler almıştım hemen onlara bakalım o zaman. 


Öncelikle çeşitli marketlerden BİM ve File market yani bunlar ve zaten aynı market sayılırlar; Rituel de Beute ve Pure Essence'in çeşitli maskelerini topladım. Şimdilik sadece göz maskesini ve köpüklü temizleme pedini kullandım. 
Göz maskesi güzel göz altını baya gergin bırakıyor ve bir pakette 30 adet var.  Ben 10 TL'ye aldım indirimli mi normal fiyat mı hatırlamıyorum. 


Köpüklü yüz yıkama pedinden almıştım, fiyatı çok aklımda değil 5 TL. civarı olabilir ama tek kullanımlık olduğu düşünülürse yine de pahalı bir ürün bence. Ürünün kendisi güzel ama bir daha almam. 


Tabi klasik Avon alışverişimi de yaptım. Yine büyük boy bir sıvı sabun, bir parfüm vücut yağı ve dudak yağı aldım. Dudak yağını bu 3. alışım çok memnunum kendisinden.
Parfüm ve vücut yağı da çok güzel kokuyor.

Evet bu ay fazla bir şey yoktu gördüğünüz gibi, siz neler aldınız, bunlardan merak ettikleriniz var mı, yorumlarda bekliyorum.
Sevgiler..





 

22 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Hafif atlatmana sevindim. Malesef aşırı arttı vakalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenzi evet özellikle büyük şehirlerde felaket maalesef :-((

      Sil
  2. çok geçmiş olsun...ne güzel kozmetikler bunlar canım çekti sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @babaanemintakvimciği çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  3. Geçmiş olsun çok çok, hafif atlatmana sevindim acayip korkuyorum bu hastalıktan dikkat et kendine

    YanıtlaSil
  4. exfoliating foot mask aldım ama henüz denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara ben de henüz bunu deneyemedim..

      Sil
  5. Geçmiş olsun ben de Aralık ayında geçirmiştim Covid hafif atlatmıştım hayırlısıyla bitmesini diliyorum tüm dünyadan.
    Göz altı maskesini ben de seviyorum, buzdolabında saklıyorum soğuk soğuk iyi geliyor, Avon parfümü yeni denemeye başladım, vücut yağını da merak ettim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım teşekkürler sana da geçmiş olsun hafif atlatan bizler şanslıyız ..

      Sil
  6. Sağlık daha önemli tabiki ve çok geçmiş olsun.. Güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun. neyse ki hafif atlatmışsınız 🌸

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, Rdb'nin yıkama pedi ve bir çok ürününü geçen ay bende almıştım. Göz çevresi ürünü oldukça başarılı ama yüz temizleme pedini henüz deneyemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası teşekkürler.. maskeler iyiymiş buldukça alırım ama pedler çok uyguna gelmiyor bence..

      Sil
  9. aa geçmiş olsun yaa, demekki gerçekten de corona olunuyor, istanbul fena gisdiyor tabi yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone olunmaz mı sanıyordun yoksa sakın öyle düşünme çok var benim etrafımda olan ve ağır geçiren.. teşekkürler :-))

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun canım ,geçen ay benim eşim de geçirdi. Şükür hafif atlattı. Benim testim negatif çıktı ama bence bende geçirdim çünkü koku kaybı oluştu ve hala tam gelmiş sayılmaz. Avon dudak yağını bende severek kullanıyorum .Göz maskesini de kullanıyorum ve memnunum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme geçmiş olsun ikisin de hafif atlattık geçmiş bitmiş olsun..

      Sil
  11. Canım benim tekrardan geçmiş olsun.
    Kolajen göz çevresi maskesini bende severek kullanıyorum.Son zamanlarda biraz fiyatı artmış olsa da ara ara alıyorum.
    Avonun Encanto Fascinating serisinden parfüm harici diğer ürünleri bende geçen ayki siparişimde almıştım. Henüz denemedim ,görünce sende aklıma geldi kullanmaya başlayayım bende.

    YanıtlaSil
  12. Kolajen maskeden 2 paket almıştım File'den ve gidince yine alacağım sanırım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...