23 Şubat 2021

Kağıt Maske Dosyası..

Bugün #cildinegöreseç ekibimiz denediği sevdiği veya sevmediği kağıt maskeleri yazacak. Daha önce bunu tek bir marka ile yapmıştık şimdi elimizde olan bütün markalar ile bir kağıt maske dosyası yapıyoruz. Bakalım nasıllarmış.



Toplu olarak elimde çok kağıt maske var bir bu kadar da kullanıyorum deniyorum. Bir maske alırken tek almaktan hiç hoşlanmam çünkü tek bir ürünü deneyip asla karar veremem.  O nedenle her aldığım maskeden en azından 2-3 tane almaya çalışırım. O nedenle burada bahsedeceğim maskelerden en azından 2 adet denemişimdir. 


Son zamanlarda beni en memnun eden maskeler Justin Beauty en hayal kırıklığı yaratanlar ise Pure Aura markasına ait olanlar oldu. 


Bunlar Sephora'nın her indirim döneminde stokladığım maskeleri. İçlerinde en sevdiğim primer maskeyi ne yazık ki artık sadece hediye/tester olarak veriyor. Neyse ki benim stoğumda hala 3 tane daha var. Maske cildi çok güzel arındırıp gerginleştiriyor, yani tam bir makyaj öncesi bakım ürünü aslında. Önemli günlerden önce yapılması kesinlikle tavsiyedir. 
Freezing ve Bubble maskeler de güzeller. Özellikle bubble mask cildi iyi temizler. Kalan köpüğü yüzünüze iyice yayarak bir temizleme cihazı veya konjac sünger ile temizlerseniz daha iyi sonuç veriyor.  Freezing maskenin anında toparlama canlı gösterme özelliği var. Bu maskelerin hiç birinin etkisi kalıcı değil tabi. 


Watsons'da satılan Pure Aura maskeler dediğim gibi beni hayal kırıklığına uğrattı. Genelde Kore ürünü maskeleri çok severek kullanırım. Bunların tek özelliği holografik kağıttan üretilmiş olmaları açıkçası ve gereksiz yere de pahalılar. Ciltte sadece hafif yapışkan bir etki bırakıyorlar. Üzerine hemen makyaj yapacaksanız olabilir tabi. 


Avon'ın bu maskeleri ise şaşılacak derecede iyi. Cildi geriyor ve nemli bırakıyorlar. Üzerine uygulama sonrası hemen güzel bir nemlendirici ile destekleyip yatarsanız sabah pamuk gibi uyanıyorsunuz. Fiyat olarak yine de yüksek buluyorum ama sık sık katalogda indirime giriyor. 


Sephora'nın şu eski maskelerinden de baya bir denemiştim . Fena değil ama yukarıda bahsettiğim maskeler çok daha iyiler. Ayrıca Sephora maskeleri de indirimsiz olarak alınmaz kesinlikle. 


Gelelim favori maskelerim Justin Beauty'de bulabileceğiniz Mizon markasına ait maskelere, özellikle dust clean köpüren maskesi gerçekten şahane. Cildi çok güzel temizliyor, arındırıyor ve nemlendiriyor. Bu maske ile hatta instagramda bir "challenge" yapmıştık hatırlarsanız çok eğlenceliydi. Diğer maskeler de vaat ettiklerini güzelce gerçekleştiriyorlar.  Bunları da sık sık kampanyalı olarak yakalamak mümkün. 



Watsons'da satılan ve benim etkilerini en çok beğendiğim seri, hem fiyat olarak da daha uygundur. Gerçekten cildi aydınlatır ve nem verirler. Genel olarak Watsons'daki bütün Kore ürünü maskeler de fena değildir zaten bahsettiğim Pure Aura serisi hariç. İndirimde veya kampanyalı yakalayıp stok yapabilirsiniz, ben öyle yapıyorum. 


Gelelim Garnier kağıt maskelere, bunlardan en çok siyah renkli olan saf kömür maskesi benim favorimdir. Diğerlerinin etkileri aşağı yukarı birbirinin aynısıdır. O nedenle çok kayda değer bulmuyorum. Üstelik fiyatları da son zamanlarda aşırı artmış durumda. Aynı şekilde Loreal'in yaş uzmanı/hyaluron uzmanı maskeleri için de aynı şeyi söyleyebilirim. Fiyatları aşırı yüksek ve etkileri birbirinin aynısı. 
Ancak Garnier'in göz için çıkarttığı maskeler burada olmasalar da oldukça iyiler. Göz altlarını kısa vadede toparlayıp uzun vadede güzel nem vermesi ve aydınlatması açısında tercih edilebilir. 


Bu maske Watsons'da uzun zamandır değişik kağıt maskeleri olan SNP  markasına ait. Tabi ki bir Kore markası ve içinde 5 farklı  hyaluronik asit ve peptitler bulunuyor.  Son zamanlarda denediklerim içinde en çok bunu beğendim. Cildi çok rahatlatıyor. Maskeden sonra ihtiyaca göre bir nem kremi sürerseniz o nemi olduğu gibi hapsediyor. Bu ara en çok satan maskesiymiş zaten Watsons'ın. İndirimde falan bulursanız kaçırmayın derim. 


Kağıt maske demişken Foreo'nun UFO akıllı terapi cihazı ile birlikte kullanılan mini maskeleri es geçemeyeceğim. İçlerinde favorim youth junkie ve manuka honey olsa bile diğer denediklerim de gayet iyiydi. Youth Junkie cildi aydınlatıp canlandırırken manuka honey çok güzel nem verir. 

Kağıt maskeler cilt bakımı rutinine ek olarak kullandığım ürünler, sadece bunları kullanıp normal krem veya kil maske kullanmamazlık yapmıyorum tabi. Öyle bir kaç maskenin üzerinde yazdığı gibi etkisi 1 ay gider 15 gün devam eder diye bir şey yok ne yazık ki. Normal cilt bakımı rutinini aksatmadan yapmak kağıt maskeler ile de arada desteklemek en iyisi bana göre. Bakalım Nilgün ve Gül bu konuda neler düşünüyorlar. Benim bütün #birürünüçyorum yazılarım için de tıktık.
Sevgiler..



 

12 yorum:

  1. Justinbeauty maskeleri ben de seviyorum ancak fiyatları indirimde bile çok yüksek. Kore ürünlerini ucuz ve etkili oldukları için seviyorduk.Döviz yükselebilir ama Uzak-Doğu ürünleri bizim paramıza göre hala çok ucuz. Bu kadar ilgi görünce bu tarz firmaların biraz fazla havaya girdiğini düşünüyorum.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @nily evet ya her şey gibi onların da fiyatı aşırı arttı maalesef..:-((bazı firmalar aşırı havalandı hatta ki :-))

      Sil
  2. Sephora'nın eski seri maskelerinin bir iki tanesi dışında hiç sevmemiştim. Yeni seriye de o yüzden önyargılıydım. Primer maskesi çok güzel ama :)

    YanıtlayınSil
  3. Peeling yapıyorum ama bu maskelerden hiç denemedim. Kore ürünlerinin uygun ve etkili olduğunu yazmışsın. Dnlarla bir deneme yapmalı.

    YanıtlayınSil
  4. Snp markasını denemeyi istiyorum ❤️

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona güzel ürünleri var özellikle maskeler -))

      Sil
  5. Maskeleri seviyorum çok rahatlatıyor.

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...