25 Mart 2022

Milk Cosmetics Stick Serum ve Tonik..

Uzun zamandır merak ettiğim Milk Cosmetics ürünleri nihayet sınırlı da olsa Sephora'ya geldiler. Eylül ayı alışveriş yazımda ilk olarak denemek için 3 adet ürün aldığımdan bahsetmiştim. Bugün bunlardan 2 tanesinden bahsedeceğim. 


Aldığım 3. ürün yani fotoda en sağda görünen blurring primer yani hafif buğulu etki verdiği söylenen makyaj bazını oldukça sıradan buldum ben. Birazcık bahsetmem gerekirse blurring etki veren başka pek çok ürün var. O nedenle bunun verdiği etkiye çok da bayılmadım. 


Diğer iki ürüne gelirsek, kırmızı olan serum, diğeri ise tonik. Böyle ürünler özellikle seyahatlerde falan çok kullanışlı olacaktır. Hem ufaklar hem de sıvı değiller. 





Bu ortalarının boş kalması işini sevmedim ama. Stik ürünlerde bunun olması şart değil ki bunlarda niye böyle yapmışlar bilemedim. Halbuki ruj gibi olabilirdi.


Ürünlerin ikisi de yağlı ve hassas ciltlere uygun. Özellikle matcha içeren tonik sebum dengelemeyi amaçlıyor. Gerçekten ikisinin de kullanımı çok kolay. 



İkisi de sanki aynıymış gibi geliyor bana ama tabi fonksiyonları farklı. Ama tonik gerçekten tam bir nemlendirici gibi iş görüyor. Toniği uyguladıktan sonra üzerine nemlendirici sürmeme çok da gerek hissetmiyorum. Ama kuru ciltler tabi ki bu ihtiyacı duyacaktır. 



İçerik..


İkisinin  de içeriği fena değil bence.


Çok özet olarak yazmak gerekirse evet fena değil ama şu andaki fiyatlarından alınır mı derseniz hayır diyorum. Bu etkiyi verecek daha uygun fiyatlı ve vegan çok ürün var. Özellikle serum için çok alternatif var. 

Milk Kozmetik ürünleri Sephora'da satılıyor. İndirim döneminde makyaj bazını ve stik bronzerı deneyebilirsiniz. Stik bronzer muhteşem gerçekten ona bir alternatif bulmam lazım. Bu ikili hatta üçlü diyeyim çok gerekli değiller bence.
Sevgiler..

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...