31 Mart 2017

Tom Ford Parfüm Violet Blond..

Ben de bütün parfümseverler gibi Tom Ford parfümlere bayılıyorum. Özellikle Black Orchid gerçekten favorilerim içinde yer alıyor. Şimdiye kadar kendisini 2 defa kullandım. Ama artık oldukça pahalı olduğu için 3. defa alamıyorum. Geçtiğimiz Black Friday'de Boyner'de yapılan indirimde Tom Ford Violet Blond parfümü ise 80 TL.'ye bulunca kayıtsız kalamadım ve direk aldım.

Tom Ford Parfüm Violet Blond

Üst Notalar:menekşe yaprakları, pembe biber, italyan mandalinası

Orta Notalar:iris kökü, zambak yasemini, iris absolütü, baie gülü

Alt Notalar:Süet, benzoin, virgina sedir, misk, gri vetiver. hindistan cevizi, yeni bahar, susam

Tom Ford oldukça ilginç bir modacı ve bu ilginçliğini bütün tasarımlarına ve ürünlerine yansıtıyor. 
Zaten mottosu da "Seks satar"  ve yarattığı  parfümleri de oldukça sexy kokulardan oluşuyor. . Tom Ford parfümlerinde  orkide, paçuli, menekşe, vetiver notalarını da oldukça sık kullanıyor. 


Tom Ford Parfüm Violet Blond

Ben 30 ml.'ini 80 TL.'ye aldım indirimde, normalde Tom Ford parfümlerin fiyatlarının çok pahalı olduğu düşünülürse bence uygun bir fiyata geldi.

Tom Ford Parfüm Violet Blond

Black Orchid'den sonra bu bana göre daha hafif ve daha çiçeksi. Black Orchid'de orkide kokusu çok baskınken, Blonde Violet menekşeden dolayı sanırım daha tatlı bir koku. Koku benim tenimde oldukça kalıcı. Tabi bu kadar pahalı parfümleri alırken önce bir test sürüşü yapmak gerekiyor kesinlikle.

Tom Ford Black Orchid parfüm gibi Violet Blonde'da favori parfümlerim arasına girdi. Sizin favori parfümünüz hangisi?
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Tom Ford parfümler gerçekten başarılı; ama, notaları benim tenime ağır kaçıyor bana kalırsa... Yine de çok merak etmekten geri duramıyorum. Güle güle kullan İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım.. o ağır kaçma durumu bende de chanel parfümlerde oluyor ama almaktan geri duruyor muyum hayıır :-))

      Sil
  2. Öncelikle güle güle kullanın :) Paylaşımlarınız için teşekkürler sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  3. Kimi parfüm inanılmaz pahalı kimi ise oldukça ucuz oluyor. Aslında benzer maddelerin kokuları olmalarına karşın bu farkı pek anlamıyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu tabi ki benzer maddeler ama kiminin markası chanel kiminin tom ford kiminin de yves rocher, fiyat farkı buradan geliyor..

      Sil
  4. ambalaj tasarımı da çok hoş :)!

    YanıtlaSil
  5. Bi parfüme bakıyorum bi fiyata bakıyorum ve deriiiin bir aaah ah çekiyorum:D
    Ambalajı şahane <3 kokusu tatlımsı demek ben çiçeksi sanıyordum muutlaka görürsem denicem^^
    güle güle kullan abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı Tom Ford'un parfümlerinde çiçek kokuları baskın olmuyor genelde bu da öyle çiçek kokusu da var tabi ama baskın değil..

      Sil
  6. İrem hanımcım çok teşekkürler bu parfüm önerisi için hemen kokusuna bakıp indirimleri takip edeyim şuan yurt dışındayım belki bulabilirim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @neşelisusevim evet denemeden almamak lazım...

      Sil
  7. çok güzel bir indirimle satın almışsın canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok teşekkürler :-))

      Sil
  8. Fiyat uygunmuş gerçekten. Ambalajı da beğendim. Güle güle kullan
    SEvgilerle :)

    YanıtlaSil
  9. Hiç kullanmadim merak ettim simdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya mutlaka kokla derim o zaman Tom Ford parfümleri..

      Sil
  10. Tom Ford ambalajlarını sevenlerdenim ben de. Şimdiye kadar parfümlerini hiç denemedim, hatta kokularına bile bakmadım. Hiç ilgimi çekmemiş demek ki :)
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan alışkanlık tabi bir de insan sevdiğine yönleniyor hemen teşekkürler :-))

      Sil
  11. Çok uyguna almışsın, indirim haberim olsaydı kesin bende alırdım bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ara ara yapıyor Boyner böyle anneler gününde kesin olur yine..

      Sil
  12. İsmini çok duymama rağmen koklamadığım bir parfümdü.Notaları okuduğumuza göre ilk fırsatta kokluyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bir metrocity boyner turu atalım Filizcim .-))

      Sil
  13. İrem'cim Tom Ford parfümleri ben de çok beğeniyorum ama kendimde hep çok kadınsı ve iddialı bulduğumdan hiç almadım. Gerçi fiyatlarından dolayı artık almak da zor... Sen çok güzel yakalamışsın👌🏻😍 Güle güle kullan, sevgilerimle...❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog canım teşekkür ederim. ben uzun zaman black orchid kullanmıştım evet çok ağır ve kadınsı ama çok severim.. bu daha yumuşak kokla bak bir ara seversin sanıyorum.. öpüyorum seni .-))

      Sil
  14. Tom Ford' un parfümleri pahalı olsa da kalıcılıkla hakkını veriyor. Orkide ve menekşe de beğendiğim kokular. İndirimle de çok iyi fiyata almışsın bence, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet ben de kokuların hepsini çok severim teşekkürler :-))

      Sil
  15. Bunun kokusunu bilmiyordum ilk fırsatta deneyeyim. Parfümleri indirimli almak en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet kesinlikle indirimsiz hiç alamıyoruz zaten artık -((

      Sil
  16. Tom Ford parfümleri hiç denemedim ama ambalaj yıkılıyoooo :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır sorma black orchid'in de ambalajı şahanedir...

      Sil
  17. Gerçekten çok uyguna almışsınız nasıl kaçırmışım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet o Black Friday indirimi süperdi :-))

      Sil
  18. benim en favori parfümüm issey miyake 'nin klasik kokusu ama o kadar çok kullandım ki artık nişanlım bıkmış. Ben almak istediğimde dahi burun kıvırıyor. Oldukça hafif bir koku ama kalıcı . Beni mest eden tarafı ise sıktığımda kendimi baharda çiçek bahçesinde yürüyormuş gibi hissetirmesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik bence seviyorsan sana da yakışıyorsa al gitsin.. herkesin bir imza kokusu olmalı zaten :-))

      Sil
  19. Tam bir parfüm hastasına güzel bir post olmuş. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın :-)) teşekkür ederim Nilgüncüm.. sevgiler..

      Sil
  20. Black orchid bana çok ağır geldi ama bunu merak ettim. Fiyatı çok uygunmuş, nereden aldığını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet black orchid ağır bir koku herkes sevmeyebiliyor bu da baskın ama daha hafif bir koku.. Boynerden almıştım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...