13 Mart 2017

NYX Yeni Ürün İncelemesi..

Geçtiğimiz hafta NYX Kozmetik'den çok güzel bir paket aldım. İçinde denemek istediğim bir kaç ürünle birlikte daha önce hiç tanışmadığım ürünler de yer alıyordu. Bugün özellikle hemen denemeye başladığım NYX #nofilter finishing powder yani bitiş pudrası ve daha önce makyaj blogumda yazdığım Liquis Suede rujların Brooklyn Thorne isimli rengine yer vereceğim.
NYX Kozmetik
Öncelikle neler varmış görelim. No filter pudradan ve liquid suede rujdan başka bir mat ruj, bir ruj daha, stik allık, dudak kalemi stockholm rengi ve double stack maskara bulunuyordu pakette. Ben şimdilik sadece pudra, likit ruj ve maskarayı kullandım.


NYX Kozmetik

#Nofilter pudra daha önce de hem orijinal hem de Türkiye NYXCosmetics sitesinde görüp ilgimi çeken bir üründü. Böyle blur efekt, kusursuz görüntü falan dendi mi kendimi kaybediyorum zaten. 

NYX Kozmetik

Pudranın  bendeki rengi 05 numara, light beige, bu mevsimde cilt rengime tam geldi. Buğday tenlilere uygun bir renk. Bu arada no filter pudraların 15 değişik tonu var ve online satışta hepsi de bulunuyor. Fiyatı ise 45.95 TL. 

NYX Kozmetik

Sürüldüğü bölgeyi anında matlaştırıyor ama donuk göstermiyor. Mesela bunu bitiş pudrası olarak aydınlatıcı üzerine de uyguladığım zaman aydınlatıcının metalik görüntüsünü alıyor ama aydınlığını bırakıyor. Aynı zamanda da sabitlemiş oluyor. 

NYX Kozmetik

Daha önce yazdığım NYX Liquid Suede rujların yanına bir de son zamanların en meşhur soğuk gri-lila tonlu rengi Brookly Thorne'da eklendi.

NYX Kozmetik

Renk her gördüğüm kişide farklı görünüyor. Ten ve dudak rengine göre kiminde kahve kiminde lila kiminde baya baya gri durmuş.  Bende ise morumsu duruyor renk. Ama kesinlikle soğuk bir renk ve canlı bir makyaj istiyor yanında. 

Sürümü ve kalıcılığı diğerleri ile aynı, yalnız bunun dudak kurutması sanki bir tık daha fazla gibi geldi bana. Altına şu matlaştıran dudak bazlarından sürerseniz de hem rengi bozulmuyor hem de dudak kurutmuyor. Seride bir çok güzel ve değişik renk var, mutlaka kendinize göre bir renk bulursunuz.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Ben de No Filter pudrayı çok beğendim İrem'cim, asla donuk ya da cakey bir görünüm vermemesi çok hoşuma gitti. Güle güle kullanalım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler şekerim.. bu ara pudra favorim gerçekten çabucak bitiririm ben onu gibime geliyor .-)) sevgiler ....

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası beğenirsin umarım :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @burcuipekyılmaz evet çok değişik ve güzel bir renk .-))

      Sil
  4. rujun rengine bayıldım ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet harika bir renk bence de .-))

      Sil
  5. No filter pudrayı merak ettim. Ancak rujun rengine vuruldum! Kesinlikle bu ton istiyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak çok teşekkürler .-)) ruj sana çok yakışır bence...

      Sil
  6. ay geçen okudum bazı arkadaşlar alışveriş yapıp başkalarına biraz üstüne para koyup satıyormuş. yabancı sitelerden almaya üşenenlere. bak bu da bir gelir kaynağı. güzel bişi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet çok yapan var bunu instagramda gitti gidiyorda bulabilirsin yani :-))

      Sil
  7. Rujun rengi çok güzel bu rengi son zamanlarda çok görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yenilenmeprojesi evet değişik markalarda var bu tarz renkler artık...

      Sil
  8. Pudrayı çok beğendim. İlk fırsatta denemem lazım. Güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda teşekkürler :-)) pudra oldukça güzel bence..

      Sil
  9. Good review and I want to invite you to my Instagram and Twitter, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    YanıtlaSil
  10. No filter pudrayi baya baya merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer Ümrancığım tavsiye ederim oldukça iyi bir pudra kullanıyorsan.

      Sil
  11. Rujun rengi ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifayvaz evet son zamanlarda en sevdiğim renk tonlarından biri kendisi..

      Sil
  12. Pudrayı ben de çok istiyorum İrem'cim ama kuru ciltli biri olarak evi neden pudrayla doldurdum sorularıma da mantıklı cevap bulamıyorum :D Suede'ler zaten çok güzel... Hepsini güle güle kullan, çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım.. bu pudranın kuru cildinde kötü duracağını hiç sanmıyorum. bir gün cevahirde buluşalım beraber de deneyelim benim de deneyip almak istediklerim var yine NYX'den çünkü :-)))))

      Sil
  13. Rujun rengine bayildim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ben de seviyorum bu tonları..

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @filizşahin evet soft creamlerden sonra favorim bu benim de .-))

      Sil
  15. Pudrayı çok merak ettim, denemeliyim :) Rujun da rengine bayıldım. Güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  16. Pudra çok güzel ancak sanırım tonu biraz ılık? Ben genelde daha soğuk tonları tercih ederim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @iskandinavevim evet bu tarz nofilter pudralarda soğuk bir ton var mı bilemedim şimdi denemek lazım tabi..

      Sil
  17. Pudra ne zamandır aklımdaydı, böylelikle kafamda soru işareti kalmamış oldu :) Güle güle kullan İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım :-))

      Sil
  18. İrem bişey söyleyeyim mi? Rujun buradaki duruşuna bayıldım. Bilsem ki bende de bu şekilde duracak hemen alırım. Bir de maskara yorumunu bekleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı haklısın bu rengin duruşu cilt ve dudak tonuna göre değişiyor mutlaka denemek lazım bende aynen böyle duruyor .. maskarayı da fena bulmadım yazacağım en kısa zamanda...

      Sil
  19. NYX ürünlerini çok fazla deneme fırsatı bulamasam da kaş pomadı kalp ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik ben de kaş maskarasını çok severek kullanıyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...